Strona 1 z 1

Kask - reklamacja

: 09 mar 2017, 12:49
autor: bzyku
Witam. Oddałem kask HJC RPA MAX na reklamację dotyczącą uszczelek w styczniu tego roku. Po ok 3 tygodniach odesłał go z wymienionymi raczetami ( uszczelka na jednym z nich była uszkodzona) i po regulacji szczęki. Kasku nie odebrałem bo uszczelka nad szyba była uszkodzona przy raczetach i tamtędy wpływała woda podczas deszczu i leciała prosto na szybę. Przy mnie zrobiono zdjęcia i wysłano mail do importera w Polsce a on przesłał dalej do importera w Eu. Po 5 tygodniach kask trafił do Francji.
Moje pytanie brzmi. Czy ktoś miał już podobną sytuację i jaki był jej finał?

Re: Kask - reklamacja

: 09 mar 2017, 15:42
autor: Antyks
Od kiedy w październiku wysłałem lampę RTG do naprawy w Holandii nic mnie nie zdziwi.
Po 10 dniach została przesłana z Holandii do dystrybutora do UK, tam paczka została przepakowana i poleciała do Chin, po 2 tygodniach zwiedzania w Chinach, przedstawicielstwo producenta stwierdziło jednak że odsyła ją głownej siedziby do USA (NY).
Ciekawe lampa czy dostanie złotą kartę linii lotniczych - w końcu przelatała już ze 23 000 km :) a czeka ją jeszcze powrót do domu.. chyba :)

Re: Kask - reklamacja

: 09 mar 2017, 16:20
autor: bzyku
:) uzbrojenie się w cierpliwość :) ale już swój kask by się przydał a nie jakieś pożyczone guano.

Re: Kask - reklamacja

: 07 cze 2017, 10:27
autor: starcraft
2 Miesiące temu oddałem swój HJC SY-MAX3 do reklamacji właśnie przez źle dopasowane uszczelki i oczywiscie podczas deszczu woda wlewała sie do środka.
Jeszcze niestety sklep nie ma informacji od dystrybutora a teoretycznie maja 14 dni na odpowiedź.
Poinformuje Was co dalej

Re: Kask - reklamacja

: 07 cze 2017, 13:14
autor: Centrino
Widać reklamacje w HJC średnio wyglądają.

Re: Kask - reklamacja

: 07 cze 2017, 16:16
autor: starcraft
Dzisiaj napisałem posta i tak się udało że dzisiaj decyzja przyszła do mnie
Okazało sie że producent poprzez dystrybutora zrobi korekte do f-ry i odda mi kase
Tak sie zastanawiam dlaczego wolą oddać kase niż załozyć dobrze uszczelke
Chyba że tam było cos wiecej zdupcone i nie opłacało sie im naprawiać

Re: Kask - reklamacja

: 07 cze 2017, 17:06
autor: bzyku
Ja dostałem propozycję. Albo zwrot $ albo nowy garnek. Oczywiście wziąłem nowy. Dopłaciłem za grafikę 300zl. Jestem zadowolony chociaż czas oczekiwania był długi.

Re: Kask - reklamacja

: 15 cze 2017, 09:23
autor: starcraft
Też chciałem nowy ale nie było opcji.
Teraz zastanawiam sie co kupic i w piatek jade na kraków do moto-tour bo mają wybór no i robią niezłe ceny (ostatnio kupiłem buty Daytona w super cenie)