Strona 1 z 1

Niespodziewane zakończenie sezonu

: 07 lis 2019, 18:49
autor: U-boot
Cześć. Niestety,obawiam się że ja już sezon zakończyłem. Na szczęście nie miałem żadnego craschtestu, jedynie w czasie jazdy, zaświeciła się taka mała i upierdliwa kontrolka ,check" . Zadzwoniłem do serwisu i po rozmowie z doradcą serwisowym odstawiłem motocykl do warsztatu. Afryka miała wtedy przejechane 3200 km. Nowy sprzęt, kupiony miesiąc wcześniej w Honda Plaza Warszawa. Tam też ją zaprowadziłem. Dziś mija półtora tygodnia i serwis wie tylko że wystąpił błąd quickshiftera i wysłali odczyt z komputera do Hondy Polska. Teraz czekają na odpowiedź o zasadności reklamacji. Quickshifter produkcji Hondy zamontowano w serwisie Hondy w ramach pakietu promocyjnego Hondy. A teraz najciekawsze. Pan w serwisie poinformował mnie że czekać na odpowiedź można nawet trzy miesiące......... :shock: Mam dziwne wrażenie że ktoś tam sobie robi żarty z ludzi. :evil:

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 07 lis 2019, 19:06
autor: Pawian
Czyli klasycznie ... wszystko jest dobrze dopóki jest dobrze ...
Oby to jednak szybciej ogarnęli :)

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 07 lis 2019, 20:02
autor: crimson
Kurde, taka piękna Afryka - mam nadzieję, że jednak szybciej się uporają. Trzymamy kciuki

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 07 lis 2019, 20:44
autor: Gaspar75
To jak zasadność 3 m-ce. To ile naprawa?!

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 07 lis 2019, 20:48
autor: U-boot
Gaspar75 pisze:To jak zasadność 3 m-ce. To ile naprawa?!
Podobno tego nie naprawiają, tylko wymieniają na nowy. Ale ile im to zajmie???

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 07 lis 2019, 20:53
autor: geniusz
a nie ma w gwarancji, że mają 2 tygodnie na usunięcie usterki?

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 07 lis 2019, 20:57
autor: U-boot
geniusz pisze:a nie ma w gwarancji, że mają 2 tygodnie na usunięcie usterki?
Właśnie tego nie wiem. Książkę gwarancyjną oddałem z motocyklem. Jutro zadzwonię do UOKiK.

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 07 lis 2019, 20:59
autor: Colto
Jeżeli w warunkach gwarancji mają zapis, iż naprawa może być dluższa niż termin wynikający z obowiązujących przepisów prawa, ze względu na konieczność sprowadzenia części zza granicy, to mogą naprawiać i 4 miesiące.

Podczas odbioru motunga każdy podpisuje te warunki, co oznacza że sie na nie zgadza

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 07 lis 2019, 21:10
autor: Gaspar75
Mam nadzieję ,że wróci do Ciebie jak najszybciej.
Daj znać co było.
Powodzenia

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 07 lis 2019, 22:30
autor: KSD
Powinieneś się domagać motocykla zastępczego na czas naprawy :)

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 09 lis 2019, 22:27
autor: U-boot
Dalszy ciąg... Temat założyłem przed wczoraj (czwartek), po iskrzącej rozmowie z recepcjonistą serwisu. Dodam iż pierwszy raz tamtego dnia rozmawiałem telefonicznie z tym panem i po wymianie uprzejmości, nie wytrzymałem i po pracy pojechałem do serwisu. Druga konwersacja tego dnia przebiegła w podobny sposób i dała wyraz wzajemnego nie zrozumienia. Wtedy po powrocie do domu, przepełniony goryczą (i kilkoma browarkami na uspokojenie )napisałem tego posta. Następnego dnia (czyli wczoraj) postanowiłem zatelefonować do handlowca , który sprzedawał mi motocykl..Handlowiec poinformował mnie, że od czwartku sprawa jest załatwiona, Honda zaakceptowała reklamację i wadliwa część została wymieniona. Kurde, przecież w czwartek, po południu tam byłem i dostałem zupełnie inną informację! Dziś jadę po motocykl i w tym serwisie już się nie pokazuje. Mam ich dość...

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 09 lis 2019, 22:30
autor: Colto
Który to taki dobrze zorganizowany dealer?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 09 lis 2019, 23:28
autor: U-boot
Colto pisze:Który to taki dobrze zorganizowany dealer?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Honda Plaza na Malowniczej.

Re: Niespodziewane zakończenie sezonu

: 09 lis 2019, 23:35
autor: Colto
Kupiłem kiedyś u nich Honde Forze 125, byłem na serwisie gwarancyjnym i było ok.

Ale to inna sytuacja.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka