V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Szyba fabryczna w porównaniu do Airflow wymięka. Tak ludziska piszą, więc nie ma co chyba porównywać.
Deflektor da radę, ale na wysokość. Po barkach coś tam będzie nadal wiało.
Ja dołożyłem jeszcze deflektory boczne z katalogu Givi.
Deflektor da radę, ale na wysokość. Po barkach coś tam będzie nadal wiało.
Ja dołożyłem jeszcze deflektory boczne z katalogu Givi.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Pamiętaj tylko, że im mniej wieje, tym mniej chłodzi, ew. suszy.
Ja mam standardową szybę z darkojakiem. Noszę okulary do widzenia, których super powłoki anty-wszystko dawno już wytarłem irchą, mam kask z pinlockiem i wszystko pięknie dopóki nie robi się chłodno i wilgotno. Wentylacja kasku (neotec II) działa średniawo (właśnie dzięki deflektorowi); i co z tego, że pinlock nadal robi robotę, jak mi okulary zaparowują. Pomaga wystawienie głowy zza szyby, ale wtedy robi się głośno, a głośno, to ja czasem muzyki słucham, a tak na co dzień, to lubię ciszę.
Moje 3 gr. Prost!
Ja mam standardową szybę z darkojakiem. Noszę okulary do widzenia, których super powłoki anty-wszystko dawno już wytarłem irchą, mam kask z pinlockiem i wszystko pięknie dopóki nie robi się chłodno i wilgotno. Wentylacja kasku (neotec II) działa średniawo (właśnie dzięki deflektorowi); i co z tego, że pinlock nadal robi robotę, jak mi okulary zaparowują. Pomaga wystawienie głowy zza szyby, ale wtedy robi się głośno, a głośno, to ja czasem muzyki słucham, a tak na co dzień, to lubię ciszę.
Moje 3 gr. Prost!
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
- motostopem
- A2
- Posty: 237
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Oprócz cieżaru wiadomo, że na plus wszystko - spalanie też ale teraz wszedł do gry nowy model- 800
Najczęściej w roli głównej DL650
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
800 osobiście nie się nie podoba, ta świeczka z przodu... poza tym może się mylę, ale 800 jest słabiej wykonane, chodzi mi o plastyki. Odnoszę wrażenie, że jest to motocykl stricte użytkowy, taki wół roboczy, że jak się wypierdzieli w błoto, to nie żal.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Właśnie też mam darkojaka regulowanego. Kask mam shark spartan gt pro i wentylacja działa świetnie, więc nie narzekam.PiotrEm pisze: ↑05 maja 2024, 00:29Pamiętaj tylko, że im mniej wieje, tym mniej chłodzi, ew. suszy.
Ja mam standardową szybę z darkojakiem. Noszę okulary do widzenia, których super powłoki anty-wszystko dawno już wytarłem irchą, mam kask z pinlockiem i wszystko pięknie dopóki nie robi się chłodno i wilgotno. Wentylacja kasku (neotec II) działa średniawo (właśnie dzięki deflektorowi); i co z tego, że pinlock nadal robi robotę, jak mi okulary zaparowują. Pomaga wystawienie głowy zza szyby, ale wtedy robi się głośno, a głośno, to ja czasem muzyki słucham, a tak na co dzień, to lubię ciszę.
Moje 3 gr. Prost!
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Założyłem Loster NC 4. Dałem go w najniższym możliwym położeniu, obniżyłem szybe fabryczną na maxa w dół.
Mam 182 cm wzrostu i niestety deflektor mam w polu widzenia.
Zobaczę jeszcze jak będzie podczas jazdy oraz jak założe podwyższenie kierownicy (zmieni się pozycja kierownika).
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Mam 182 cm wzrostu i niestety deflektor mam w polu widzenia.
Zobaczę jeszcze jak będzie podczas jazdy oraz jak założe podwyższenie kierownicy (zmieni się pozycja kierownika).
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Trza było kupić regulowany deflektor.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Loster NC 4 ma regulacje pochylenia oraz wysokości, co prawda wysokość reguluje się tylko na długości około 2- 2.5 cm.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Ok, czyli musisz szukać czegoś innego, skoro to nie daje zadanego efektu.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Ok, czyli musisz szukać czegoś innego, skoro to nie daje zadanego efektu.
Muszę jeszcze pojeździć i zweryfikować, na razie przymiarka była "na sucho" bez jazdy.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Muszę jeszcze pojeździć i zweryfikować, na razie przymiarka była "na sucho" bez jazdy.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Pojeżdżone z deflektorem Looster NC 4.
Jest do bani, szba oryginalna na maxa w dół, deflektor też (inaczej patrze przez niego).
W takim ustawieniu można otworzyć szybkę w kasku i jest w mierę ok, ale jazda z dużą prędkością powoduję miotanie kaskiem na lewo i prawo.
Zamówiłem już tą paskudną szybę Givi AirFlow, miałem ją w poprzednim V-Stromie 1000 (2019 rok) i było malinowo, ale też paskudnie...
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Jest do bani, szba oryginalna na maxa w dół, deflektor też (inaczej patrze przez niego).
W takim ustawieniu można otworzyć szybkę w kasku i jest w mierę ok, ale jazda z dużą prędkością powoduję miotanie kaskiem na lewo i prawo.
Zamówiłem już tą paskudną szybę Givi AirFlow, miałem ją w poprzednim V-Stromie 1000 (2019 rok) i było malinowo, ale też paskudnie...
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Kolejna rzecz zamontowana - tłumik końcowy firmy Scorpion, wersjia z karbonową obudową.
Pasuje od V-Stroma 1000 z lat 2017-2019.
Czy ktoś ma może wiedzę, gdzie można byłoby doatać osłonę wydechu, która pasowałaby mocowaniem w miejsca fabryczne (zaznaczyłem strzałką na 3 zdjęciu)?
Znalazłem w necie filmik, na który ktoś miał taką osłonę jak na ostatnim zdjęciu.
Dobrego popołudnia dla Was.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pasuje od V-Stroma 1000 z lat 2017-2019.
Czy ktoś ma może wiedzę, gdzie można byłoby doatać osłonę wydechu, która pasowałaby mocowaniem w miejsca fabryczne (zaznaczyłem strzałką na 3 zdjęciu)?
Znalazłem w necie filmik, na który ktoś miał taką osłonę jak na ostatnim zdjęciu.
Dobrego popołudnia dla Was.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Cześć! Trochę odbiegając od tematu: Czy sprawdziłeś, czy aby tłumik nie będzie smażył, topił podeszw butów pasażerce Ani? Oryginalny tłumik ma też osłonę w pobliżu podnóżka pasażera. Pozdrawiam
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2599
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny [emoji3]
A nie myślałeś o zawinięciu taśmy termicznej?
U mnie działało elegancko
U mnie działało elegancko
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Nie sprawdzałem, ale zakładam, że jest tak samo jak w modelu 2019, a tam nie smażyło.Arturm pisze:Cześć! Trochę odbiegając od tematu: Czy sprawdziłeś, czy aby tłumik nie będzie smażył, topił podeszw butów pasażerce Ani? Oryginalny tłumik ma też osłonę w pobliżu podnóżka pasażera. Pozdrawiam
Stelaże Shada do V-Stroma 2019 i 2023 mają ten sam nr. katalogowy.
Zatem podnóżki pasażera są w tych samych miejscach (stelaż Shad jest przykręcany do setów pasażera).
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny [emoji3]
Nie brałem pod uwagę bandaża.Smerfciamajda pisze:A nie myślałeś o zawinięciu taśmy termicznej?
U mnie działało elegancko
Może działa, ale nie za bardzo mi się to podoba.
Wolałbym dorobić taką osłonę jak jest na zdjęciu z tłumikiem MIVV powyżej w moim poście.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Kilka słow po wyjeździe do Albanii (4.300 km), po drodze także Durmitor.
Moto spisało się bardzo dobrze, odbyło się bez żadnych niespodzianek/usterek.
Spalanie średnie 5.6 l/100km, kolega na takim samym V-Stromie, ale bez kufrów bocznych, miał o 0.7 l/100km mniejsze.
Dołożenie szyby Givi Airflow, to był strzał w 10-tkę, wreszcie normalnie, bez talepania kaskiem można podrózować (autostrada 140 km/h licznikowo, bez turbulencji na kasku).
Szyba ta także pięknie zbiera owady, na kasku pojawiają się tylko jakies pojedyncze sztuki.
Jestem zadowolony z zakupu.
Moto dużo łatwiej kładzie się w zakręt niż mój poprzedni V-Strom 1000 (model z 2019 roku).
Opony pozamykane, bez żadnych problemów czy obaw.
Mniek
Nsza siła jest potrzebna do wprowadzenia go w złożenie.
Tempomat - bajka na przeloty autostradowe,.ale działa inaczej niż w kolegi V-Stromie 1050 z 2021 roku. Inaczej utrzymuje predkość pod górę i z góry.
W roczniku 2021 zmniejsza się predkość pod góre o 1, 2 km/h, a to wymaga przyciśnięcia przycisku zmniejszającego zadaną prędkość.
Dodatkowo w 2021 tempomat wyłącza się samoczynnie po jakimś czasie, sam z siebie, dziwne to, u mnie tego nie było.
Quickshiter podczas wyprzedzania ciągu aut i na bardzo krętych drogach (w Albanii: SH5, SH31, Sh36) to poezja.
Redukcje i zmiany w góre błyskawiczne, bez konieczności naciskania klamki (taki fajny bajer, który ułatwia jazde).
Siedzenie ori, nie jest mistrzostwem świata, ale tyłek dał radę (założona siatka 3D mesh).
Aktualny przebieg motocykla przkroczył 6.500 km.
Jakby ktoś szukał akcesoriów do swoich motków, to mogę podzielić się namiaren na kolegę, który ma bardzo dobre ceny na rózne marki (Givi, Shad, Mivv, itp) i nie jest ti bucowaty Pan z Wisły.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Moto spisało się bardzo dobrze, odbyło się bez żadnych niespodzianek/usterek.
Spalanie średnie 5.6 l/100km, kolega na takim samym V-Stromie, ale bez kufrów bocznych, miał o 0.7 l/100km mniejsze.
Dołożenie szyby Givi Airflow, to był strzał w 10-tkę, wreszcie normalnie, bez talepania kaskiem można podrózować (autostrada 140 km/h licznikowo, bez turbulencji na kasku).
Szyba ta także pięknie zbiera owady, na kasku pojawiają się tylko jakies pojedyncze sztuki.
Jestem zadowolony z zakupu.
Moto dużo łatwiej kładzie się w zakręt niż mój poprzedni V-Strom 1000 (model z 2019 roku).
Opony pozamykane, bez żadnych problemów czy obaw.
Mniek
Nsza siła jest potrzebna do wprowadzenia go w złożenie.
Tempomat - bajka na przeloty autostradowe,.ale działa inaczej niż w kolegi V-Stromie 1050 z 2021 roku. Inaczej utrzymuje predkość pod górę i z góry.
W roczniku 2021 zmniejsza się predkość pod góre o 1, 2 km/h, a to wymaga przyciśnięcia przycisku zmniejszającego zadaną prędkość.
Dodatkowo w 2021 tempomat wyłącza się samoczynnie po jakimś czasie, sam z siebie, dziwne to, u mnie tego nie było.
Quickshiter podczas wyprzedzania ciągu aut i na bardzo krętych drogach (w Albanii: SH5, SH31, Sh36) to poezja.
Redukcje i zmiany w góre błyskawiczne, bez konieczności naciskania klamki (taki fajny bajer, który ułatwia jazde).
Siedzenie ori, nie jest mistrzostwem świata, ale tyłek dał radę (założona siatka 3D mesh).
Aktualny przebieg motocykla przkroczył 6.500 km.
Jakby ktoś szukał akcesoriów do swoich motków, to mogę podzielić się namiaren na kolegę, który ma bardzo dobre ceny na rózne marki (Givi, Shad, Mivv, itp) i nie jest ti bucowaty Pan z Wisły.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
- Ocena: 5.88235%
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2599
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny [emoji3]
Superancko!
Fajnie że sie dograliście z motocyklem, ma cieszyć i cieszy.
Fajnie że sie dograliście z motocyklem, ma cieszyć i cieszy.
Online
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4736
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Zapytaj tutaj, jak coś to Ci dorobi https://dtmotoproject.pl/Colto pisze: ↑21 maja 2024, 18:11Kolejna rzecz zamontowana - tłumik końcowy firmy Scorpion, wersjia z karbonową obudową.
Pasuje od V-Stroma 1000 z lat 2017-2019.
Czy ktoś ma może wiedzę, gdzie można byłoby doatać osłonę wydechu, która pasowałaby mocowaniem w miejsca fabryczne (zaznaczyłem strzałką na 3 zdjęciu)?
Znalazłem w necie filmik, na który ktoś miał taką osłonę jak na ostatnim zdjęciu.
Dobrego popołudnia dla Was.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Cześć! Super wyjazd! Fajnie że motocykl się sprawdził i że jesteś z niego zadowolony. Oby tak dalej. (Muszę sobie te siatki 3D kupić).Colto pisze: ↑21 cze 2024, 15:23Tempomat - bajka na przeloty autostradowe,.ale działa inaczej niż w kolegi V-Stromie 1050 z 2021 roku. Inaczej utrzymuje predkość pod górę i z góry.
W roczniku 2021 zmniejsza się predkość pod góre o 1, 2 km/h, a to wymaga przyciśnięcia przycisku zmniejszającego zadaną prędkość.
Dodatkowo w 2021 tempomat wyłącza się samoczynnie po jakimś czasie, sam z siebie, dziwne to, u mnie tego nie było.
Z tym tempomatem, co napisałes, to dziwne. Mój jest z 2021r. i czegoś takiego nie zauważyłem tj.zmiana prędkości jadąc pod górę, wydaje mi się, że utrzymuje stałą predkość, ale nie będę się upierał. Sprawdzę przy okazji, jeżeli nie zapomnę.
Jeszcze bardziej dziwne dla mnie jest to, że tempomat wyłączał się samoczynnie. U mnie nigdy sam się nie wyłączył. Zawsze tylko gdy tego chciałem, np.jednym ze sposobów wyłączania jest przekręcenie manetki tak jakby na "-1". O tym, że takim sposobem można go wyłączyć nawet w salonie Suzuki nie wiedzieli. Fakt faktem, w nowszych V-Stromach 1050, (tych z nowym wyświetlaczem) wprowadzili pewne zmiany, aktualizacje, jakie dokładnie to nie wiem, ale na pewno tempomat już działa od 25 km/h, a nie jak w modelu 2021 od 50 km/h. Napisane w instrukcji jest, że gdy predkość spadnie poniżej tej wartości, to tempomat się wyłączy.
- Załączniki
-
- Screenshot_20240624-202946_Microsoft 365 (Office).jpg (213.75 KiB) Przejrzano 1113 razy
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT