IV zlot - Borne Sulinowo 7-9 czerwca 2019 - zapisy, informacje iv-zlot-forum-borne-informacje-t2128.html

DL650 - tuning hamulców

Wszystko to co my wiemy, a manuale nie podają :)
Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C
Posty: 1597
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Otrzymał podziękowań: 33 razy
Kontakt:

Re: DL650 - tuning hamulców

Postautor: Pyxis » 30 gru 2018, 19:55

Nic tak nie poprawia hamowania jak zmiana kola z przodu na 17". Wyciagasz bezpiecznik z ABSu i robisz stoppie bez problemu. Ogranicza Cie tylko glowa i opona. ;-)
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C
Posty: 1156
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał podziękowań: 30 razy
Kontakt:

Re: DL650 - tuning hamulców

Postautor: Iżu » 30 gru 2018, 20:10

Pyxis pisze:Nic tak nie poprawia hamowania jak zmiana kola z przodu na 17". Wyciagasz bezpiecznik z ABSu i robisz stoppie bez problemu. Ogranicza Cie tylko glowa i opona. ;-)


Ciekaw jestem jak długo wytrzymają lagi takie stoppie? :lol:
Iżu

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C
Posty: 1597
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Otrzymał podziękowań: 33 razy
Kontakt:

Re: DL650 - tuning hamulców

Postautor: Pyxis » 30 gru 2018, 23:03

Jak maja niewytrzymac czegos, to najlepiej wtedy, a nie np. awaryjnego hamowania z duzej predkosci. :-)
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C
Posty: 1156
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał podziękowań: 30 razy
Kontakt:

Re: DL650 - tuning hamulców

Postautor: Iżu » 31 gru 2018, 08:31

Pyxis pisze:Jak maja niewytrzymac czegos, to najlepiej wtedy, a nie np. awaryjnego hamowania z duzej predkosci. :-)


Jak robisz stoppie to ponosisz tył dosyć wysoko, a wtedy cały ciężar idzie na przedni zawias i lagi, na pewno nie jest to korzystne dla trwałości motocykla

Piona 8-)
Iżu

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C
Posty: 1597
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Otrzymał podziękowań: 33 razy
Kontakt:

Re: DL650 - tuning hamulców

Postautor: Pyxis » 31 gru 2018, 09:31

Skladanie sie w zakret przy wiekszej predkosci tez "nie jest korzystne", bo obciazasz mocniej rame z jednej strony. ;-)
Nie popadajmy w skrajnosci. Zrobienie kilku stoppie to nie zabawa w stunt, a motocykl nie jest z gownolitu zrobiony.
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Remol71
A2
Posty: 287
Rejestracja: 04 paź 2016, 15:24
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: DL650 - tuning hamulców

Postautor: Remol71 » 31 gru 2018, 12:22

Iżu pisze:
Pyxis pisze:Jak maja niewytrzymac czegos, to najlepiej wtedy, a nie np. awaryjnego hamowania z duzej predkosci. :-)


Jak robisz stoppie to ponosisz tył dosyć wysoko, a wtedy cały ciężar idzie na przedni zawias i lagi, na pewno nie jest to korzystne dla trwałości motocykla

Piona 8-)

Bardziej bym się martwił o to, czy smok olejowy nie zassie powietrza.
2x 650


Wróć do „Patenty i usprawnienia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość