Przypominamy że brak wpływu zaliczki do 31 lipca 2019 oznacza zwolnienie miejsca na zlocie . W przypadku osób oczekujących na liście rezerwowej - osoby te uzyskają pierwszeństwo w zajęciu w-w miejsca.

V Zlot "karmazynowy" - Zawoja INFORMACJE v-zlot-karmazynowy-zawoja-20-22-ix-2019-t2570.html

V Zlot "karmazynowy" - Zawoja RING v-zlot-karmazynowy-zawoja-20-22-ix-2019-ring-t2581.html

Moto Guzzi V85 TT - ciekawa maszyna do turystyki od legendarnego włoskiego producenta

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
merc
A2
Posty: 138
Rejestracja: 05 paź 2016, 21:24
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Moto Guzzi V85 TT - ciekawa maszyna do turystyki od legendarnego włoskiego producenta

Postautor: merc » 05 cze 2019, 19:38

Mi się ten moto też bardzo podoba, jest taki surowy bez zbędnych dodatków.
Na pierwszy rzut oka wygląda jakby nie posiadał żadnych plastikowych części.
DL 650 XT 2016

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C
Posty: 1458
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał podziękowań: 57 razy
Kontakt:

Re: Moto Guzzi V85 TT - ciekawa maszyna do turystyki od legendarnego włoskiego producenta

Postautor: Iżu » 15 cze 2019, 22:20

gorghu pisze:A ja nadal nie rozumiem zachwytu nad tym motkiem.
Trafiłem w necie też na taką fotkę:
56435218_2271737666428881_1582516275425312768_n.jpg

Kierownik ok 190 cm wzrostu. Ewidentnie siedzi w kucki z kolanami na cylindrach. To nie jest motocykl dla wyższych kierowników. Jazda w takiej pozycji raczej mało komfortowa na dłuższą metę.


Hej, udałem niedawno się do salonu "Moto Mio" w Krakowie by sprawdzić czy wysoki Rider taki jak ja (184 cm. wzrostu) będzie miał problem z pozycją na tym motocyklu, okazało się iż maszyna jest bardzo wygodna i nie ma szans by kolana kierowcy stykały się z cylindrami, właśnie to możecie zobaczyć na moim krótkim filmie :D

https://www.youtube.com/watch?v=3-Vhh4ODwKo

Szczerze mówiąc gdybym miał wydać prawie 52 tysięcy na Gutka, to wolałbym już dopłacić 6 do dużej Tereski

Piona 8-)
Iżu

Awatar użytkownika
gorghu
A+B
Posty: 932
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Kontakt:

Re: Moto Guzzi V85 TT - ciekawa maszyna do turystyki od legendarnego włoskiego producenta

Postautor: gorghu » 16 cze 2019, 00:50

@Iżu. W sumie nie wysokość raidera się liczy a długość jego nóg. Ktoś może być niewysoki a mieć długie nogi i już będzie miał problem. Gość na załączonym zdjęciu ewidentnie miał nogi na garach. (no chyba że specjalnie tak usiadł do fotki ;) ).
Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Moje podróże motocyklowe

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C
Posty: 1458
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał podziękowań: 57 razy
Kontakt:

Re: Moto Guzzi V85 TT - ciekawa maszyna do turystyki od legendarnego włoskiego producenta

Postautor: Iżu » 16 cze 2019, 08:17

gorghu pisze:@Iżu. W sumie nie wysokość raidera się liczy a długość jego nóg. Ktoś może być niewysoki a mieć długie nogi i już będzie miał problem. Gość na załączonym zdjęciu ewidentnie miał nogi na garach. (no chyba że specjalnie tak usiadł do fotki ;) ).


Grześ ale to chyba jakiś wielkolud na tym zdjęciu, bo naprawdę jest tam jeszcze sporo miejsca na nogi. Jestem bardzo ciekaw tej maszyny, nigdy nie jeździłem Gutkiem więc będę drążył temat jazdy testowej, może zgodzą się na towarzystwo niańki? :lol:
Gdybym miał wydać ponad 50 tysięcy na motocykl napędzany wałem, to brałbym pod uwagę dużą Teresę lub najtańszego Tygrysa 1200, w ostateczności GejeSa 1250 :D
Iżu

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C
Posty: 1458
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Re: Moto Guzzi V85 TT - ciekawa maszyna do turystyki od legendarnego włoskiego producenta

Postautor: JARON » 06 lip 2019, 16:34

Przy okazji wizyty w Inter Motors w Katowicach,posiedziałem sobie na tym koniku,obejrzałem z bliska :-) I powiem ,że to na pierwszy rzut oka,fajny sprzęt i o dziwo z wygodną kanapą. Nawet te cylindry nie przeszkadzają,czego najbardziej się obawiałem. Musiałbym karniaczka jednak strzelić przed zakupem. Jednak podejrzewam,że przy obecnych 100 konikach mojego Pterodaktyla,nie zrobiłby na mnie odpowiedniego wrażenia. Myślę,że nadal mój wybór padł by na Vstroma 1000 w jakiejś promocyjnej cenie.
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ 250>Intruder VL800>Intruder C1500>SUZUKI V strom 1000 ABS 2016 PTERODAKTYL


Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość