Glosna praca zaworu podcisnienia

Wszystko co o motocyklach V-strom powiedzieć i wiedzieć można. Pytania, odpowiedzi, dyskusje.
Ciesio82
AM
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2019, 15:04

Glosna praca zaworu podcisnienia

Postautor: Ciesio82 » 13 sty 2019, 15:16

Witam mam pewien problem w v-strom 650 2010 rok mianowicie po włączeniu oraz wyłączeniu zaplonu slychac głośna pracę zaworu podciśnienia chodzi o elemet do ktorego ida wężyki od przepustnic oraz airboxa . Dodam ze zmienilem go na inny i tak samo się zachowuje. Co moze byc tego przyczyną?

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 1705
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Re: Glosna praca zaworu podcisnienia

Postautor: Centrino » 13 sty 2019, 15:23

@Ciesio82 - miło by było się najpierw przywitać zanim zada się pytanie na forum
JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8

Awatar użytkownika
Struna
A+B
Posty: 833
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Otrzymał podziękowań: 16 razy
Kontakt:

Re: Glosna praca zaworu podcisnienia

Postautor: Struna » 13 sty 2019, 23:24

Wcześniej tak nie było?
DL 650 AK7 - www.gcstuning.pl

Ciesio82
AM
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2019, 15:04

Re: Glosna praca zaworu podcisnienia

Postautor: Ciesio82 » 14 sty 2019, 05:18

Nie nie bylo stalo sie tak jak wydałem przepustnice po złożeniu zaczął glosno pracowac . Wyczytalem w serwisowce ze to jest silniczek krokowy od wolnych obrotow i ze teraz muszę go ustawic ale nie napisali jak to zrobić

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 1705
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Re: Glosna praca zaworu podcisnienia

Postautor: Centrino » 14 sty 2019, 22:51

Postaram się jutro poczytać, może uda się coś podpowiedzieć. Tylko cierpię ostatnio na chroniczny brak czasu :(
JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8

Ciesio82
AM
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2019, 15:04

Re: Glosna praca zaworu podcisnienia

Postautor: Ciesio82 » 15 sty 2019, 19:19

Doszedłem do tego że trzeba zrobic pre set robilem go i to nie działa chyba ze zle to robie. Wprowadzam w tryb serwisowy wyłączam zapłon i po 2 sek wyjmuję zworke z gniazda diagnostycznego dobrze to robie ?


Wróć do „Motocykle V-strom”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości