Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Forum na tematy których nie ma w innych częściach forum
Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 2468
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU
Otrzymał podziękowań: 71 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: Centrino » 29 cze 2020, 21:19

@
Awatar użytkownika
szakul
jak na razie nie mam dużego nalotu z olejarką bo coś koło 1000km ale raczej na plus. Odnoszę wrażenie jakby nie do końca czujnik czytał prędkość bo jak wchodzę na apkę to np pokazuje mi 2/3 dystansu jaki faktycznie przejechałem a jak macham kołem to niby widzi wszystkie śruby więc powinno być OK. Natomiast łańcuch nasmarowany, plam na feldze nie ma jak i na podłodze. Także póki co jestem jak najbardziej na plus. Co do oleju to nie do końca jestem w stanie coś powiedzieć gdyż zalany jest ten od producenta i póki się nie skończy to po prostu sobie będzie. Natomiast wydaje mi się, że jest mocno gęsty a do tego lepki.


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Tags:

Woolkan
A1
Posty: 58
Rejestracja: 03 wrz 2019, 17:11
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: Woolkan » 29 cze 2020, 21:34

@
Awatar użytkownika
szakul
po przejechaniu na olejarce 6500 km , potwierdzam to co pisze @
Awatar użytkownika
Centrino
. Nic mi nie kapie . Jestem zadowolony . Być może masz gdzieś w układzie nieszczelność i dlatego Ci kapie . Czytałem kiedyś ale nie pamiętam gdzie że ktoś też miał taki przypadek jak Ty i po zlikwidowaniu nieszczelności problem zniknal. Najprościej jest sprawdzić czy masz pęcherzyki powietrza w przewodach.

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka

szakul
A1
Posty: 45
Rejestracja: 26 cze 2019, 16:17
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: szakul » 29 cze 2020, 22:54

@
Awatar użytkownika
Centrino
@
Awatar użytkownika
Woolkan


Dzięki Panowie, ja z kolei przeleciałem z 7k km i również potwierdzam, że smaruje bardzo dobrze, także w ulewnym deszczu (zwiększam na +50%)... I być może gdzieś mi się coś zapowietrzyło, stąd plamienie ;)

Z pozdrowieniami

szuwarek
A+B
Posty: 556
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...
Otrzymał podziękowań: 26 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: szuwarek » 30 cze 2020, 16:28

Przymocowałem dzisiaj do motka poprzeczkę i mocowanie nawigacji, o którym pisał Smerfciamajda oraz zrobiłem jazdę testową. Powiem tak, drży ale tragedii nie ma. Poprzeczkę zamocowałem wraz z szybą w najniższym położeniu. Nawigacja jest nad zegarami i ich nie przesłania. Na razie muszę jedynie skleić wkręty mocujące poprzeczkę do ramion klejem do gwintów. Pech sprawił, że pomimo obejścia kilku sklepów w moim mieście nigdzie nie było kleju o średniej sile czyli niebieskiego. Ale wcześniej czy pózniej znajde albo kupię na Alle...bo tam mają. Klejenie jest potrzebne aby belka pod wpływem drgań i ciężaru nawigacji nie obracała się wzdłuż osi. Zatem dam tej konstrukcji szansę na sprawdzenie się przez dłuższy czas. Teraz mam pytanie do osób, które w Vstrom 1000 od roku 2014 mają nawigację nad zegarami na takiej belce albo uchwycie Marselusa - jak wyprowadzić kabel zasilania do mocowania nawigacji aby był schowany a nie na widoku? Zasilanie mam już podpięte bo do teraz nawi była zamocowana do kierownicy Mount RAMem. Jedyna opcja jaka mi przyszła do głowy to poprowadzić od dołu spod baku do mocowania nawigacji poprzez szczelinę z prawej lub lewej strony czachy, w której są ramiona mocowania szyby. Dobrze kombinuję?
DL650 -> DL1000

staszek_s
A+B+C
Posty: 1534
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk
Otrzymał podziękowań: 52 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: staszek_s » 30 cze 2020, 16:33

Teraz nie widzę ale chyba mam tak samo, przy ramionach stelażu szyby.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9

Smerfciamajda
A+B
Posty: 914
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Otrzymał podziękowań: 59 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: Smerfciamajda » 30 cze 2020, 17:54

Ja mam przy ramionach stelaza szyby z jednej strony kabel navi a z drugiej kamery.

Dobrze dociągnięty trytytką z niczym nie koliduje.

rasik
A+B
Posty: 628
Rejestracja: 01 maja 2017, 08:57
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: rasik » 30 cze 2020, 19:00

szuwarek pisze:Przymocowałem dzisiaj do motka poprzeczkę i mocowanie nawigacji, o którym pisał Smerfciamajda oraz zrobiłem jazdę testową. Powiem tak, drży ale tragedii nie ma. Poprzeczkę zamocowałem wraz z szybą w najniższym położeniu. Nawigacja jest nad zegarami i ich nie przesłania. Na razie muszę jedynie skleić wkręty mocujące poprzeczkę do ramion klejem do gwintów. Pech sprawił, że pomimo obejścia kilku sklepów w moim mieście nigdzie nie było kleju o średniej sile czyli niebieskiego. Ale wcześniej czy pózniej znajde albo kupię na Alle...bo tam mają. Klejenie jest potrzebne aby belka pod wpływem drgań i ciężaru nawigacji nie obracała się wzdłuż osi. Zatem dam tej konstrukcji szansę na sprawdzenie się przez dłuższy czas. Teraz mam pytanie do osób, które w Vstrom 1000 od roku 2014 mają nawigację nad zegarami na takiej belce albo uchwycie Marselusa - jak wyprowadzić kabel zasilania do mocowania nawigacji aby był schowany a nie na widoku? Zasilanie mam już podpięte bo do teraz nawi była zamocowana do kierownicy Mount RAMem. Jedyna opcja jaka mi przyszła do głowy to poprowadzić od dołu spod baku do mocowania nawigacji poprzez szczelinę z prawej lub lewej strony czachy, w której są ramiona mocowania szyby. Dobrze kombinuję?
A może jest szpara za zegarami jak w AL2 i wtedy wychodzi Ci z za zegarów na górze. Mi w AL2 udało się przeciągnąć bez demontażu zegarów ino trzeba było poluzowac chyba uchwyty szyby żeby odciągnąć plastiki z nagrodami zegarów a potem mieć mała rączkę lub drut pilot..

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
RASIK

mój AL3 > LINK :)
mój skradziony DL -> LINK :)

Awatar użytkownika
Maarcel
A+B
Posty: 770
Rejestracja: 14 cze 2018, 23:02
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 33 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: Maarcel » 30 cze 2020, 19:24

przewód można również przciągnąć przez jeden z zaślepionych gumką otworów od regulacji wysokości szyby.
Zrobiłem otwór w gumce i zasilanie navi tak mi idzie...
Przewód był bez wtyczki
Suzuki DL 650 V-Strom 2012

jacek.m
A2
Posty: 121
Rejestracja: 06 maja 2019, 21:35
Lokalizacja: Siecino k.Złocienica
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: jacek.m » 30 cze 2020, 20:03

Dzisiaj mój tysiącek otrzymałem nowy kosz sprzęgłowy oraz poprawiony przez Michała Szrama.

Robert_L
A1
Posty: 67
Rejestracja: 21 gru 2019, 19:21
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: Robert_L » 30 cze 2020, 20:06

ja na weekend uflugałem jeszcze bardziej swojego DL-a. Nie mówiąc o zdradzie z kawą. Coś z tej zdrady się wykluło :D , trwało to długo bo 13m-c, ale jest. Nazywa się pozytywny A!! :P :lol:
Niebo też płakało ze szczęścia już na sam koniec. :twisted:
Pozdrawiam Robert

szuwarek
A+B
Posty: 556
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...
Otrzymał podziękowań: 26 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: szuwarek » 30 cze 2020, 20:11

Mój Vstrom 1000 ma regulowaną skokowo szybę mocowaną na dwóch ramionach. Jest z rocznika 2016.
DL650 -> DL1000

Awatar użytkownika
crimson
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice
Otrzymał podziękowań: 54 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: crimson » 30 cze 2020, 20:15

jacek.m pisze:Dzisiaj mój tysiącek otrzymałem nowy kosz sprzęgłowy oraz poprawiony przez Michała Szrama.

I jak? Zadowolony jesteś? Wszystko w porządku?
DL 650 AL6

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 2468
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU
Otrzymał podziękowań: 71 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: Centrino » 01 lip 2020, 19:39

Co dziś zrobiłem dla motocykla: byłem w serwisie Suzuki (i tu wielki wq.... - zdenerwowanie ale to w osobnym wątku) ale na poprawę humoru odebrałem dzisiaj od naszego kolegi @
Awatar użytkownika
migcool
poszerzenie stopki. Tu jak zwykle, przy robocie naszego kolegi, stopka mi się podoba. Podoba mi się bardziej niż ta, którą miałem w 650 - choć również wykonana przez @
Awatar użytkownika
migcool
. Może przypadła mi bardziej do gustu gdyż jest czarna.
Poniżej fotka:


rsz_20200701_185039.jpg
rsz_20200701_185039.jpg (873.41 KiB) Przejrzano 195 razy
JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

szakul
A1
Posty: 45
Rejestracja: 26 cze 2019, 16:17
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: szakul » 01 lip 2020, 22:40

szakul pisze: @
Awatar użytkownika
Centrino
@
Awatar użytkownika
Woolkan


Dzięki Panowie, ja z kolei przeleciałem z 7k km i również potwierdzam, że smaruje bardzo dobrze, także w ulewnym deszczu (zwiększam na +50%)... I być może gdzieś mi się coś zapowietrzyło, stąd plamienie ;)

Z pozdrowieniami


Zapewne tak... ale na wszelki wypadek zapytam Was Panowie o jeszcze jedna rzecz, a mianowicie - "miga" Wam interfejs aplikacji Qmana? A właściwie co kilka sekund "znikają i pojawiają się" parametry sterowania? Zapewne w taki sposób aktualizują się dane ze sterownika?

Pytam, bo niestety mi na standardowym smarowaniu chlapie na koło, przy ustawieniu "-50%" jest względnie ok. Moim zdaniem łańcuch mam zbytnio nasmarowany przy standardzie - oliwa leci na karter przy zdawczej (czuć palony olej), osłona łańcucha zasyfiona, spód kufra także itp.
Sądzę, że przez wspomnianą wcześniej "nadgorliwość" i sposób w jaki mam ustawioną dyszę. Jutro poprawie zgodnie z instrukcją... I podrzucę dygresję dla potomnych ;)

Z pozdrowieniami

Woolkan
A1
Posty: 58
Rejestracja: 03 wrz 2019, 17:11
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: Woolkan » 01 lip 2020, 22:54

@
Awatar użytkownika
szakul
w trakcie jazdy jak jest sparowany to miga ale czy miga na postoju to nie pamiętam. Jak będę przy motku to sprawdzę . Ja zwykle mam 2 a nawet 3 urządzenia jednocześnie sparowane z telefonem , może to też ma znaczenie . Muszę sprawdzić podczas jazdy parując tylko z qman'em.

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka

szakul
A1
Posty: 45
Rejestracja: 26 cze 2019, 16:17
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: szakul » 01 lip 2020, 23:05

Woolkan pisze:@szakul w trakcie jazdy jak jest sparowany to miga ale czy miga na postoju to nie pamiętam. Jak będę przy motku to sprawdzę . Ja zwykle mam 2 a nawet 3 urządzenia jednocześnie sparowane z telefonem , może to też ma znaczenie . Muszę sprawdzić podczas jazdy parując tylko z qman'em.

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka


@
Awatar użytkownika
Woolkan
dziękuję za informację. Myśle, że "miga" tylko w trakcie jazdy, kiedy sterownik zbiera, a następnie aktualizuje parametry z czujnika obrotu koła (przez sterownik) do aplikacji. Wolałem się upewnić - pomyślałem, że może jednak tak jest tylko u mnie i przez to podaje za dużo oliwy. Dzięki

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 2468
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU
Otrzymał podziękowań: 71 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: Centrino » 01 lip 2020, 23:16

szakul pisze:
szakul pisze: @
Awatar użytkownika
Centrino
@
Awatar użytkownika
Woolkan


Dzięki Panowie, ja z kolei przeleciałem z 7k km i również potwierdzam, że smaruje bardzo dobrze, także w ulewnym deszczu (zwiększam na +50%)... I być może gdzieś mi się coś zapowietrzyło, stąd plamienie ;)

Z pozdrowieniami


Zapewne tak... ale na wszelki wypadek zapytam Was Panowie o jeszcze jedna rzecz, a mianowicie - "miga" Wam interfejs aplikacji Qmana? A właściwie co kilka sekund "znikają i pojawiają się" parametry sterowania? Zapewne w taki sposób aktualizują się dane ze sterownika?

Pytam, bo niestety mi na standardowym smarowaniu chlapie na koło, przy ustawieniu "-50%" jest względnie ok. Moim zdaniem łańcuch mam zbytnio nasmarowany przy standardzie - oliwa leci na karter przy zdawczej (czuć palony olej), osłona łańcucha zasyfiona, spód kufra także itp.
Sądzę, że przez wspomnianą wcześniej "nadgorliwość" i sposób w jaki mam ustawioną dyszę. Jutro poprawie zgodnie z instrukcją... I podrzucę dygresję dla potomnych ;)

Z pozdrowieniami


Tak, u mnie jest podobnie z aplikacją, miałem to sprawdzić na starszym telefonie ze starszym androidem (podczas instalacji wyświetlał się komunikat, że apka dostosowana jest do starszej wersji androida).
Natomiast tak jak pisałem, mi nie chlapie. Mam w tej chwili przejechany jakiś 1000km na olejarce (motocykla nie myłem) i widać kilka bardzo drobnych śladów na feldze. Co do zdawczej to tam jaka by olejarka nie była to zachlapane tam będzie. Dzieje się to dlatego, że na zdawczej jest dużo więcej obrotów niż na tylnej i jest większa siła odśrodkowa, która wyrzuca nadmiar.
JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Awatar użytkownika
DziadekH
A+B
Posty: 710
Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
Lokalizacja: Kraków i okolice
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: DziadekH » 02 lip 2020, 08:28

Centrino pisze:Co dziś zrobiłem dla motocykla: byłem w serwisie Suzuki (i tu wielki wq.... - zdenerwowanie ale to w osobnym wątku) ale na poprawę humoru odebrałem dzisiaj od naszego kolegi @
Awatar użytkownika
migcool
poszerzenie stopki. Tu jak zwykle, przy robocie naszego kolegi, stopka mi się podoba. Podoba mi się bardziej niż ta, którą miałem w 650 - choć również wykonana przez @
Awatar użytkownika
migcool
. Może przypadła mi bardziej do gustu gdyż jest czarna.
Poniżej fotka:


rsz_20200701_185039.jpg

Poszerzenie stopki wygląda bardzo ładnie. Pytanie, czy mocowanie jest na tyle pewne że pod wpływem drgań nie zsunie się, końcówka stopki bocznej w 1050XT jest dość "gładka" :?:
LWG



DL 650 XT AL5

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 2468
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU
Otrzymał podziękowań: 71 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: Centrino » 02 lip 2020, 08:33

Nie powinno, tym bardziej, że tył jest również zabudowany ale z czasem się okaże.
JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Awatar użytkownika
migcool
A2
Posty: 141
Rejestracja: 06 maja 2019, 18:08
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Postautor: migcool » 02 lip 2020, 09:31

Panowie, podobna konstrukcja jeździ w DL1000 od jakiegoś roku u sporej grupy ludzi i nie było najmniejszej wzmianki o takiej sytuacji, że coś się zaczęło zsuwać, tył jest zabudowany i pod wpływem odstawiania motocykla na tej że stopce jest ona jeszcze bardziej tyłem dociskana do pręta stopki. Tak ogólnie wygląda konstrukcja w skrócie ;)

Co nie zmienia faktu abyś Ty @
Awatar użytkownika
Centrino
obserwował jej zachowanie z czasem, jesteś testerem można tak powiedzieć :)
....Projektowanie oraz dostarczanie gotowych plików DXF wraz z dokumentacją techniczną....

„By stać się kimś w swoim fachu, trzeba mieć talent, determinację do ciężkiej pracy i odrobinę szaleństwa w duszy”


Wróć do „Tematy ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości