Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Tu przedstawiamy nasze motocykle
Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Oskar »

IMG_20200614_131254136_HDR_resize_86.jpg


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Oskar »

Witam szanownych wielce Szanownych forumowiczów parę słów o Yamaszce która wystartowała w 2019;roku do sprzedaży będzie długo.
Opiszę to poswojemu a nie. Plusy. Minusy.

Przejechalem 1600 km niezawiele żeby tutaj zabłysnąć wszystkim co wiem o tym motocyklu ale już sporo żeby coś nabazgrolic
Do rzeczy..
Cena 43 k dużo niedużo kwestia inwidualnego podejścia i kieszeni i co kto szuka netto 35 k odliczamy 50% wychodzi 39 k ... Jeszcze nie jest to zbytek i fanaberia.
Konkurencja tylko. KTM 790 ta wersja która mnie interesuję 54 k
Triumf Tiger 900 wersja szprychy WP. 63 k
Triumf Tiger 800 wersja szprychy 21 koło przód 54 k
BMW GS 850 około 59 k
Rozmawiamy o salonie Nowe koło 21 przód i Tylko takie interesowały mnie najwyższe modele
Niema konkurencji dla T 700 można kupić za 44 k alusy V stroma 1000. ale to tylko cena podobna
to inne motocykle .
Mały w sumie v strom za 36 k szprychy itd .ale. Ale robi wielką różnicę..
Tyle o cenie..

To co mamy za te 43 k wyjeżdżając z salonu.
To motocykl typowo do. kupiłem i wsiadam wyjeżdżam za stodole lub drugi w mojej stajni kto bogatemu zabroni.
I śmigam po szutrach drukach leśnych błocie rzekach i cotam sobie lubisz tylko nie po czarnym o ile masz wzrost powyżej 180 wz mniejsi też pojadą ale imgorzej jest poprostu wysoko ma bardzo wysoki prześwit i silnik osadzony
super koło 21 cali ogulnie tak ten przód jest w górze przyczym daje taką ładną sylwetkę .
Napisałem nie poczarnym czemu nie . pojedziemy ale...ja mam 178 wz ta szybka szybunia to tylko dla kurdupli 150 wz ona jest bo musi być wypada żeby motocykl miał jakąś szybkę .
100 km macha głową jak ży...a po pustym sklepie po pol godzinie masz tak szybę w kasku komarami zabita że już nic nie widzisz. Do wymiany definitywnie.
Zawieszenie tu trochę trzeba się przyzwyczaić jest taki zbity sztywny nawet można powiedzieć Twardy ale te z przodu 21 koło amorki Kayaby mistrzostwo świata tutaj księgowi nic nie mieli do powiedzenia ( średnica amortyzatora grubszy niż w 1200) kawał porządnego hebla Brawo Yamaha .
Jazda po szutrach i innych druzkach normalnie jakby Ci żona zadzwoniła że wobec Ciebie ma plany na wieczór. Byś wybrał jeżdżenie motocyklem tu radosc trwa dłużej..o. Wiele.
Natomiast tylny troche mi niepasi dla mnie sprężynę bym wymienił na miekrza. I na dole i górze sprężyny dał podkładki inne ale to kiedyś...
Podnużki masakra dla dziecka stylu do rowerka 6.5 cm szerokości. Nie nie nie wymiana chyba że masz nuzki japońskie
Siedzenie porażka w sumie 200 km zrobisz potem męczarnia zmieniam tyle że wszędzie od 1.5 miesiąca do dwuch trzeba czekać zaczekam do Zimy. Wąskie jest u podstawy trzeba dobrego magika żeby umiał to super zrobić jak masz du....e duża będzie kijowo. Ale chyba wyślę do Helmuta mam juz własny pomysł.
Skrzynia biegów nie Panowie rewelacja kwestia przyzwyczajenia fakt jedynka tylko z lekkim trzaskiem wchodzi potem jak w masło bez dobijania pewnie lekko tyle że wyświetlacz nienadaza za nogą na monitorze jak wbijasz w dół ,ale to kwestia kierownika trzeba sprzęgłem wysprzeglac niemam nic do zarzucenia
Silnik CP 2 ponad 70 koni rzędówka bałem się szarpania na wolniejszych obrotach jadąc w korkach lub wolno a tu jakbyś no moze nie VkA. Ale jest elastycznie i naprawdę ruwniutenko w połączeniu z wydechem gada jak trzeba fanaberia będzie wymia na inny nie. Brawo
Silnik już był testowany od lat w trackerze 700 więc co miało się popsuć tak myślę się popsuło. Zobaczymy
No jest jeden problem. Tak 27 29 st C. Tak grzeje z prawej strony od dekla w udo że żylaki ugotowane zobaczymy jak będzie dalej ..
Wyświetlacz na początku sceptycznie patrzyłem a teraz, kuźwa uczucie się od Yamahy czytelnie bardzo czytelnie i to co trzeba obroty silnika wyświetlacz biegów przebieg km dzienny i stały temperatura silnika i powietrza spalanie paliwa wylaczalny ABS niema żadnych trakcji trybów jazdy pierdziele nią się wjechałem w szutry muszę przestawić jadę po deszczu muszę przestawić jadę po czarnym muszę przestawić manetka i wszystko.
A co do drżenia się wyświetlacza tak drży jak pokocich łbach jadę ale wtedy pawtrze na drogę
który się nietrzesie jest bardzo dobrze zamontowany do całości trochę drży na szutrach ale nie tak że nic nie widać niemam nic do zarzucenia już to oglądałem 10 razy jest ok na poduszkach zamontowany tak samo trzęsło się w 1200 ST
Lampa przednia kurde jak te oczka fajnie świeca i wyglądają tak nowocześnie podoba mi się światło Super.
Rolgaz dupa ten luz muszę wyeliminować niepodobna mi się to i jest taki za czuły może manetki grzane jak będę zmieniał coś zmienią jutro będę otym w serwisie rozmawiał .
I ten przełącznik przy gazie do wyświetlacza jest trochę kijowo zmieniać podczas jazdy tylko na postoju tak lewą reka
Bak paliwa no Panowie żeby było 19 litrów rewelacja ale mamy 16 jak nieprzekraczas 120 km sprawdzałem 360 km bez problemu i Jeszcze dwa zostało ale jak cisniemy 120 powyżej spalanie 5 litrów lekko średnio pokazuje 4.2 ale coś mi on oszukuje ....muszę to Jeszcze sprawdzić.
Opony jak najszybciej rozwodzimy się dzisiaj leciałem z Litwy w deszczu jakoś niemam do nich zaufania no i co kuuuuumac głośne te tylne że już mnie w kurwiaja niemożna tego wytrzymać tylko muzyka w blutucie mnie jeszcze podtrzymuje żeby to niewypierdzielic
Koła dętkowe przejechałem 50 tysia niezlapalem gumy ST zobaczymy jak złapie będę klął i łyżki wyciągał .
Sylwetka ogulny wygląd w tym białym malowaniu jest dla mnie REWELACJA smukła w korkach i nie tylko czuję się tak bezpiecznie mijam połykam samochody z takim luzem i pewnością że czuje się jakbym był razem we włoskiej fabryce z tym motocyklem wyrzeźbiony czuje się bezpiecznie pewnie .
Hamulce tutaj brawo że nieposzli w jedną tarczę jak honda w cb 500x Brenno dwie tarcze super nic dodać nic odjąć. jeszcze tak na marginesie ....tarcze hamulcowe są powycinane w takie bananiki fajnie to wygląda mi się podoba dęba staję jak dasz po heblach.
A. Jazda 130. 150 170 nie no kręcisz i idzie on i pojedzie ponad 200 ale poco od 1 lipca 141 ipo lekcjach
Dzisiaj jechałem w przedziale 120 160 kurde jak fajnie jedzie nie brak mocy że nie zdążę lub zabraknie mocy już tak od 170 w górę zadyszka łapie ale 160 mi wystarczy .
Kierownica bardziej prosta i węższa już się przyzwyczaiłem podniosłem o 2 cm na stojąco jest super i na siedząco też .
Nie jest to motocykl do jazdy we dwójkę. Można w kszaki z automatem do lodów i koniec.
Pewnie oczyms zapomniałem jestem mega zadowolony z wyboru puki co szukałem idealnego motocykla po pizzę. Podjechać do klijeta na pomiar i do Magadanu poprostu strzał w 10 tutaj droga się niekonczy Chyba że świat się skończy .
Śmieszą mnie opisy że powinien wazyc 170 kg a nie 206 nawet tego nie komentuje ta waga jest ok silnik świetnie dobrany i moc testowali to przez dwa lata honda nawet gniazda zapalniczki niedaje interesują to motocykliści tu masz
I Yamaha coś takiego może zrobić jak polamiesz jakiś boczek za 450 zł masz nowy pomalowany można. Można.
Fajny sprzęt za razsodne pieniądze z tym że na doposażenie trzeba sporo dorzucić ale to kwestia kierownika jak to robi ..

Co zmieniam.
Szyba puig z deflektorem rewelacja przy 130 faje palisz.
Osłona lampy puig przezroczysta reszta jest przykręcana kratki niechce mi się odkręcać do mycia lub mocno Karcherem myć kupiłem. Heed nabrałem się na 3 na 2 cm dziury odesłałem nie dziękuję
Stopka centralna orginal
Pług SW będzie ten miska od zupy niepodoba mi się
Gmole SW kupiłem. Outbac motorek. Robi do tej maszyny najleprze. Ale z ceną pojechali.
Manetki grzane orginal
Tylny stelaż SW i zero aluminiakow i plastikow już zamówione SW po 30 litrów
Prowadzenie łańcucha orginal.
Podwyższenie kierownicy 2 cm orginal
Handbary będą nowe
I nad tym siedzeniem myślę zrobię ale muszę to przemyśleć
Pewnie jeszcze parę rzeczy się dorzuci i można latać

Dla mnie Yamaha wiedzie prim na rynku motocyklowym i Jeszcze długo tak zostanie .
Gdybym miał kupić motocykl na czarne było by to tracker 900
Na długo zostaniemy z T 700 przyjaciółmi jak wracam do domu zawsze mi mało Jeszcze bym polatał a najbardziej mi się podoba skręcamy do lasu mówisz masz..
Pozdrawiam.
Ocena: 11.76471%


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

Awatar użytkownika
motif
A+B+C
Posty: 1203
Rejestracja: 05 cze 2019, 14:48
Lokalizacja: Kraków

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: motif »

Aleś się rozpisał ;)
no ciekawe że po necie gadają że zawieszenie słabe i miekkie podczas gdy zgadzam sie z Tobą że całkiem jest dobre i wręcz twarde.

Napisz coś więcej po pierwszym glebowaniu ;)
bo się tutaj obawiam o trwałość tego sprzętu.

p.s.
po co Ci te górne gmole? jako wieszaki? :)



Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Oskar »

@motif
Halogeny chyba też pujda orginal SW i temu myślę też o SW bocznej torbie i jest zaco złapać żeby wyciągnąć z błota
.a zapomniałem
Kości dałem dłuższe poszedł 2 cm nizej i juz jest cała stopa na ziemi .


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

Awatar użytkownika
motif
A+B+C
Posty: 1203
Rejestracja: 05 cze 2019, 14:48
Lokalizacja: Kraków

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: motif »

obniżyłeś prześwit? to niedobrze, zaraz urwiesz miskę na studzience ;)



Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Oskar »

Dzień dobry
Yamaha 30 tysięcy km jak dotąd bezawaryjnie co zrobiłem przytym przebiegu. w tym tygodniu...

Wymiana napędu ( chociaż na tym oryginalnym jeszcze z dwa trzy tysiące bym spokojniej pojeździł) trochę przednia zębatka zajeżdżona ale przy wymianie opon już zrobiłem dla spokoju .
Łańcuch Dida 525VX3 122. ogniw o 30gram ciezejszy od oryginału 2.2kg. Orginal 1.90. Zakuty zakuwarka Dida .
Zębatka przednia i tylna JT sprockets Japan
Wymiana opon na Continental TKC Trock tył przód TKC 70. ( W tym komplecie mamy wybór z tyłu wybrać dwa rodzaje opon przód jest tylko jeden ) tył jest jeszcze w wersji też TKC inny bieżnik jeździłem rewelacyjne niestety max. do 15tysia..
Wymiana ŚWIEC NGK irydowe i tu chwilka z 5 godzin pierdzielenia się ogólnie masakra pół motorynki rozebrać to niewymiana. w XT 1200 .
Wymiana płynu chłodniczego na Mannol pro cool .
Wymiana oleju na orginal yamalube takoż i filtr
Klocki przód jeszcze na jakieś 3 4 tysia tył. Dużo więcej wytrzyma .
Lagi zostawiam na przyszłość jak i wymiana płynu hamulcowego .
FILTR POWIETRZA WYCZYSZCZONY
Nigdzie nie zauważyłem żadnej rdzy .
Pozmieniałem w paru miejscach spinki pkastikowe niekumam japoncow bak montują na plastiki ..
Jeszcze dodałem od chińczyka uchwyt czachy stabilizujący wstrząsy rewelacja i boczne owiewki poprawiające areodenamike podmuchu wiatru komfort jazdy poprawia się niedopopisania sam byłem szoku jak prowadzi się motorynka z tym ustrojstwem dużo lepiej .
Po zrobieniu tego co opisałem otworzeniu bro patrzeniu na ten cud techniki stwierdziłem że największą. wada tego motocykla jest są opony i dętki dlatego że niema szans samemu wyjąć dętki przedniej. jest bardzo wąska przy podstawie i na ulicy nieodbijecie od felgi jedyne laweta i profesjonalny wulkanizator .. reszta wad o jakich pisza i mówią jest nieuzasadniona całkowicie..
Jak jeszcze będę oddychał ziemskim tlenem następna relacja przy 50 tysia ale postaram się filmikowo przedstawić gdyż 12 nabyłem tylko z rejestracją na ytube idzie mia pod górę..
Póki co cieszę się z tego motocykla..zapewnia mi wszystko co mi jest potrzebne do podróży...
Pozdrawiam ... I POLE ECAM PRZY PARY MODYFIKACJACH TYM MOTOCYKLEM MOZNA SPEDZAC WSPANIALE CHWILE ..


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

Xj6
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Xj6 »

Oskar pisze:
17 gru 2023, 18:33
Dzień dobry
Yamaha 30 tysięcy km jak dotąd bezawaryjnie co zrobiłem przytym przebiegu. w tym tygodniu...

Wymiana napędu ( chociaż na tym oryginalnym jeszcze z dwa trzy tysiące bym spokojniej pojeździł) trochę przednia zębatka zajeżdżona ale przy wymianie opon już zrobiłem dla spokoju .
Łańcuch Dida 525VX3 122. ogniw o 30gram ciezejszy od oryginału 2.2kg. Orginal 1.90. Zakuty zakuwarka Dida .
Zębatka przednia i tylna JT sprockets Japan
Wymiana opon na Continental TKC Trock tył przód TKC 70. ( W tym komplecie mamy wybór z tyłu wybrać dwa rodzaje opon przód jest tylko jeden ) tył jest jeszcze w wersji też TKC inny bieżnik jeździłem rewelacyjne niestety max. do 15tysia..
Wymiana ŚWIEC NGK irydowe i tu chwilka z 5 godzin pierdzielenia się ogólnie masakra pół motorynki rozebrać to niewymiana. w XT 1200 .
Wymiana płynu chłodniczego na Mannol pro cool .
Wymiana oleju na orginal yamalube takoż i filtr
Klocki przód jeszcze na jakieś 3 4 tysia tył. Dużo więcej wytrzyma .
Lagi zostawiam na przyszłość jak i wymiana płynu hamulcowego .
FILTR POWIETRZA WYCZYSZCZONY
Nigdzie nie zauważyłem żadnej rdzy .
Pozmieniałem w paru miejscach spinki pkastikowe niekumam japoncow bak montują na plastiki ..
Jeszcze dodałem od chińczyka uchwyt czachy stabilizujący wstrząsy rewelacja i boczne owiewki poprawiające areodenamike podmuchu wiatru komfort jazdy poprawia się niedopopisania sam byłem szoku jak prowadzi się motorynka z tym ustrojstwem dużo lepiej .
Po zrobieniu tego co opisałem otworzeniu bro patrzeniu na ten cud techniki stwierdziłem że największą. wada tego motocykla jest są opony i dętki dlatego że niema szans samemu wyjąć dętki przedniej. jest bardzo wąska przy podstawie i na ulicy nieodbijecie od felgi jedyne laweta i profesjonalny wulkanizator .. reszta wad o jakich pisza i mówią jest nieuzasadniona całkowicie..
Jak jeszcze będę oddychał ziemskim tlenem następna relacja przy 50 tysia ale postaram się filmikowo przedstawić gdyż 12 nabyłem tylko z rejestracją na ytube idzie mia pod górę..
Póki co cieszę się z tego motocykla..zapewnia mi wszystko co mi jest potrzebne do podróży...
Pozdrawiam ... I POLE ECAM PRZY PARY MODYFIKACJACH TYM MOTOCYKLEM MOZNA SPEDZAC WSPANIALE CHWILE ..
Fajna relacja!


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Gaspar75
A+B
Posty: 615
Rejestracja: 04 lut 2019, 18:39

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Gaspar75 »

Jarku już 30 tyś.!!🤷
Pamiętam jak ledwo co odebrany i pojechaliśmy na Litwę.
Niech dalej Ci tak służy przez wiele kilometrów!


Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050

Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Oskar »

Gaspar75 pisze:
17 gru 2023, 20:56
Jarku już 30 tyś.!!🤷
Pamiętam jak ledwo co odebrany i pojechaliśmy na Litwę.
Niech dalej Ci tak służy przez wiele kilometrów!
Dziękuję Tomek czas. leci szybko niestety jeszcze pojezdzimy. . jak nie teraz to kiedy ,........ Zapraszam wszystkich forumowiczów tak to się pisze na Podlasie i kraje bałtyckie. tutaj spędzicie fajne chwile....
Ocena: 5.88235%


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

Wuu
AM
Posty: 14
Rejestracja: 22 paź 2019, 11:02

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Wuu »

Cześć,
W relacji piszesz o niemożliwości zdjęcia opony przedniej w trasie, aby wymienić dentkę. Można przecież przerobić felgi na bezdentkowe i wtedy w razie złapania gumy naprawić ją szybko i skutecznie "kabanosem".

Pozdrawiam,



Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Oskar »

Wuu pisze:
20 gru 2023, 07:03
Cześć,
W relacji piszesz o niemożliwości zdjęcia opony przedniej w trasie, aby wymienić dentkę. Można przecież przerobić felgi na bezdentkowe i wtedy w razie złapania gumy naprawić ją szybko i skutecznie "kabanosem".

Pozdrawiam,
Zgadzam sie z Toba jest jakas alternatywa tylko niemozna było odrazu tak zrobic tak jak o jle pamietam honda w afryce w pierwszych modelach tak samo zrobiła detki potem szprychy poszły na boki dali inne obrecze stalowe i sa juz bezdetkowe opony .
Ogulnie licze że niezłapie gumy jak było to przez ostatnie kilkanascie lat ale może sia tak zdarzyć że jednego sezonu złapiesz dwa razy .

ALE Japonczycy oni mysla czasmi po swojemu juz sie o tym przekonałem ..
jak niebedziesz mógł skutecznie naprawic kabanosem zawsze możesz wymienic detke i jechac szukac wulkanizatora. Tylko wez ta detke wyjmij .

Znacie koos z forum kto zmieniał z detek na bezdetkowe.. tu niechodzi WUU o koszty tylko czy to bedzie w 100 % profesjonalnie zrobione .
chyba bym wolał dobrać felge nowa do opon bezdetkowych przesprychowac i tak zostawic ..

ale jak bede w czasie podruży o tym myslał to napewno złapie gume .. wiec .. moim skromnym zdaniem uzytkowania yamahy t 700 jest to najwieksza. wada tego motocykla która i tak stawia to cudo techniki w rankingu niezawodnoci na samym szczycie .. ajak vstrom 650 wiesz że zawsze wrucisz do domu motocyklem nie na lawecie.

tez chlopaki pierwsze modele tej yamahy że tak ujme były model tzw. standard ..ale i cena atarkcyjna teraz ulepszaja na ruzne sposoby ale i cena juz jest premium .. a opony dalej sa bezdetkowe za dwa lata zmienia felgi na opony bezdetkowe cos dorzuca i znowu cena pujdzie do góry .. marketing..


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

Awatar użytkownika
Remol71
A+B
Posty: 662
Rejestracja: 04 paź 2016, 15:24

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Remol71 »

Oskar pisze:
17 gru 2023, 18:33
Dzień dobry
Yamaha 30 tysięcy km jak dotąd bezawaryjnie co zrobiłem przytym przebiegu. w tym tygodniu...
..
Bardzo dobry opis, a nie jakieś nudne pier dolenie na nudnym filmie.


1050 XT

Wuu
AM
Posty: 14
Rejestracja: 22 paź 2019, 11:02

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Wuu »

Ja mam zrobioną taką przeróbkę u dziadborowy.pl
Przejeździłem tak ten sezon, pewnie około 5000km i nie było problemu. Gumy puki co nie złapałem.



Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Oskar »

Wuu pisze:
20 gru 2023, 16:11
Ja mam zrobioną taką przeróbkę u dziadborowy.pl
Przejeździłem tak ten sezon, pewnie około 5000km i nie było problemu. Gumy puki co nie złapałem.
Zadzwonię porozmawiam z Dziadem jak to wygląda ale jak gumy niezlapales to życzę żeby nigdy to się nie zdarzyło ..więc....


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

delirium
A+B+C
Posty: 1217
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: delirium »

Wuu pisze:
20 gru 2023, 07:03
Cześć,
W relacji piszesz o niemożliwości zdjęcia opony przedniej w trasie, aby wymienić dentkę. Można przecież przerobić felgi na bezdentkowe i wtedy w razie złapania gumy naprawić ją szybko i skutecznie "kabanosem".

Pozdrawiam,
bzdury że się nie da wymienić w traise przednią dątke, poniżej pokazane jak sie to robi:




Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Oskar »

faktycznie poszło mu całkiem nieżle ale ja swoich mitasów wogóle niedałem rady oddbic od felgi całkiem inna opona niz ta na filmie kolega który na profesjonalnym sprzecie to robił tez stwierdził ze w lesie jest to praktycznie niedozjecia .
delirka jak złapiesz gume nagraj film jak to zrobiłes ... chetnie obejrze...


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

delirium
A+B+C
Posty: 1217
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: delirium »

Oskar pisze:
21 gru 2023, 15:49
faktycznie poszło mu całkiem nieżle ale ja swoich mitasów wogóle niedałem rady oddbic od felgi całkiem inna opona niz ta na filmie kolega który na profesjonalnym sprzecie to robił tez stwierdził ze w lesie jest to praktycznie niedozjecia .
delirka jak złapiesz gume nagraj film jak to zrobiłes ... chetnie obejrze...
a jakie te mitasy masz? ja ściagałem bez problemu E09 Dakar w tyle, a w przodzie mitasa C02 trzeba sie było wysilić trochę ale w słońcu zmiękły nieco.
Prszednia opona jest zawsze łatwiejsza do ściągania/zakładania niż tył. Kolejną oponę założyłem już zwykłą E09 bo Dakar za twardy, na mokrym
nie trzyma zbytnio.



Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Oskar »

delirium pisze:
21 gru 2023, 16:36
Oskar pisze:
21 gru 2023, 15:49
faktycznie poszło mu całkiem nieżle ale ja swoich mitasów wogóle niedałem rady oddbic od felgi całkiem inna opona niz ta na filmie kolega który na profesjonalnym sprzecie to robił tez stwierdził ze w lesie jest to praktycznie niedozjecia .
delirka jak złapiesz gume nagraj film jak to zrobiłes ... chetnie obejrze...
a jakie te mitasy masz? ja ściagałem bez problemu E09 Dakar w tyle, a w przodzie mitasa C02 trzeba sie było wysilić trochę ale w słońcu zmiękły nieco.
Prszednia opona jest zawsze łatwiejsza do ściągania/zakładania niż tył. Kolejną oponę założyłem już zwykłą E09 bo Dakar za twardy, na mokrym
nie trzyma zbytnio.
Mitasy. E O7. Ale tylko przód tył. Continnental TKC. Lubię eksperymentować przód włożyłem inna tył inną i jak tył było rewelacyjnie tak przód tragedia ..
Dlatego że. Powyżej 150 km/h wezykuja. strasznie jakbym był po kielichu nieda. się motorynki utrzymać po linii ...
Na mokrym szybsza jazda bobudza cały czas serce do szybkiego bicia czując na czarnym te koło ucieka w bok niema tej pewności jaką miałem np Michelin anake 2
Szybko wyzabkowaly przez co nawet na suchym w ekstremalnej sytuacji ostre chamowanie wydłuża się o parę metrów..

Złapanie gomy w tej opinie i wymiana jak wyżej na filmie jest praktycznie niemożliwa chętnie zobaczę film i wyjęcie takiej opony .
https://www.oponeo.pl/dane-opony-motocy ... tl-m-c-m-s
Taki zestaw włożyłem jak będzie okaże się..


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

delirium
A+B+C
Posty: 1217
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: delirium »

@Oskar - Mitasy. EO7 to nie są twarde opony, bez problemu je ściagniesz przy odrobinie wprawy i techniki.

Continnental TKC 80 dobre opony drogowe plus jakiś szuter czy polne drogi (jak sucho) polecam na przód przy tego typu jeździe.
Z michelina dobre sa Anakee Wild. Ja jezdże w wiekszości w terenie dlatego mitasy E09 i przód Dunlop D908 Rally Raid

co do TKC 70 Rocks, kto to bierze bezdetkowe opony do dętek...wiadomo że one maja ścianki bardzie sztywne.
Ale wszystko da sie ściągnać samemu, tylko technika i dobre łyżki.



Awatar użytkownika
Remol71
A+B
Posty: 662
Rejestracja: 04 paź 2016, 15:24

Re: Yamaha T700 wady i zalety po 1500 km Oskar

Post autor: Remol71 »

TKC 80 z przodu dobrze trzymają na szutrach. Z tyłu mam Scout i czuje się ten środkowy pasek.
Fajna ta Yamaha. Może kiedyś kupię ale nie umiem w terenie :D


1050 XT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Motocykle”