Zakup nowego motocykla
Online
Tags:
Re: Zakup nowego motocykla
Nieźle Ci się stopka wydłużyła Gratulacje! Pochwal się jak już dojdzie...
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Tags:
- Pyxis
- A+B+C+D
- Posty: 2316
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
- Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
- Kontakt:
Re: Zakup nowego motocykla
Taki to pozyje!JARON pisze:Właściwie to pochwalę się tutaj. Właśnie stałem się posiadaczem Vstroma 1000 ABS
A ja sie pipie w szczype czy kupic drozsze lachy letnie na moto placac 400 zl wiecej. Koowa pozycze, a kupie lepsze!
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
- Pyxis
- A+B+C+D
- Posty: 2316
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
- Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
- Kontakt:
Re: Zakup nowego motocykla
W sumie to z tysiaka na lampkach przyoszczedzilem, ponad 500 zl na klamkach... jak by to kreatywnie zaksiegowac jako "przychody", to ciuchy beda prawie jak za darmo.
Pisze maila, zeby buty dolozyli do zamowienia.
Pisze maila, zeby buty dolozyli do zamowienia.
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Re: Zakup nowego motocykla
Hejka
Na razie wstrzymuję się z zakupem. Najpierw muszę sprzedać mojego DLka a dopiero potem będę myślał nad nowym.
Poza tym w Suzuki Piaseczno wycenili mi na 55k (teraz pewnie byloby 52k), w Dos Toros w Tychach drogo bylo.
Zobaczę jakie ceny tego nowego 1000 będą.
pozdr
lawka
Na razie wstrzymuję się z zakupem. Najpierw muszę sprzedać mojego DLka a dopiero potem będę myślał nad nowym.
Poza tym w Suzuki Piaseczno wycenili mi na 55k (teraz pewnie byloby 52k), w Dos Toros w Tychach drogo bylo.
Zobaczę jakie ceny tego nowego 1000 będą.
pozdr
lawka
KTM 1290 Super Adventure S
Buying accessory exhaust and using it with dB killer is like going to the whorehouse for a hug
Buying accessory exhaust and using it with dB killer is like going to the whorehouse for a hug
Re: Zakup nowego motocykla
Przy okazji załatwiania formalności, dowiedziałem się oczywiście nieoficjalnie ale z oficjalnego pisma do salonu, że nowy tysiąc zależnie od wersji będzie kosztował 49900 i 52900
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: Zakup nowego motocykla
Takich cen można było się spodziewać, choć myślałem że wersja ADV będzie tańsza. Obstawialem 51k
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Zakup nowego motocykla
Dowiedziałem się też w luźnej rozmowie, Ze prawdopodobnie będzie można zakupić szprychowe koła i z modelu obecnego zrobić ADV za jedyne 3 tyś
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: Zakup nowego motocykla
Haha jedyne
A tak w ogole to gratki Jaron Ciezkiego sprzedales?
A tak w ogole to gratki Jaron Ciezkiego sprzedales?
DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2
Re: Zakup nowego motocykla
Witam, mam pytanko w związku z zakupem małej Suzi, czy warto dopłacić do wersji XT?
Poza dziobem ma ona szprychowane koła, które lepiej amortyzują nierówności podczas wolnej jazdy, ale zastanawiam się jak wygląda ich trwałość - czy nie wyrabiają się ranty aluminiowej felgi od stalowych nypli, oraz czy takie koła wymagają okresowego centrowania, jeśli tak to po jakim mniej więcej przebiegu?
Czy ktoś z kolegów jeżdżących 650-tką po lekkim terenie i szutrach miał problem z pękniętą standardową aluminiową felgą?
Poza dziobem ma ona szprychowane koła, które lepiej amortyzują nierówności podczas wolnej jazdy, ale zastanawiam się jak wygląda ich trwałość - czy nie wyrabiają się ranty aluminiowej felgi od stalowych nypli, oraz czy takie koła wymagają okresowego centrowania, jeśli tak to po jakim mniej więcej przebiegu?
Czy ktoś z kolegów jeżdżących 650-tką po lekkim terenie i szutrach miał problem z pękniętą standardową aluminiową felgą?
Iżu
Online
Jestem przekonany, że nie odczujesz lepszej amortyzacji, a w zamian czeka Cię dodatkowa zabawa - trzeba je regularnie sprawdzać (ta czynność wchodzi chyba nawet w zakres przeglądów), a ewentualne centrowanie kosztuje parę złotych i jest kłopotliwe, bo dobrych fachowców w tej materii jest niewielu... Ja musiałem swoje koło wysyłać do Bielska.
Jestem od lat na forach V-Stromowych i coś mi się kołacze jeden(!) przypadek uszkodzenia felgi aluminiowej, ale z jakiego powodu nie pamiętam...
Swoją drogą, to konstrukcja kół szprychowych w wersji XT (z wewnętrznym kołnierzem, do którego dochodzą szprychy) to kiepskie rozwiązanie! W przypadku najechania na duży kamień, krawężnik, itp. łatwo wygiąć bok felgi. A dodatkowo centrowanie koła też jest trudniejsze. W GS-ie lub Multistradzie szprychy wchodzą w felgę na końcu jej krawędzi, dzięki czemu konstrukcja koła jest sztywniejsza.
Tak to wygląda w GS-ie i Multistradzie:
a tak w V-Stromie i niestety też moim Tigerze...
Tutaj masz ciekawy artykuł na temat XT-ka http://www.motocyklicznie.pl/testy/suzu ... celifting/
Re: Zakup nowego motocykla
Te szprychowe felgi, to moim zdaniem pic na wodę i sposób producenta na zarabianie dodatkowej kasy... Mam takie w swoim Tigerze.Iżu pisze:Witam, mam pytanko w związku z zakupem małej Suzi, czy warto dopłacić do wersji XT?
Poza dziobem ma ona szprychowane koła, które lepiej amortyzują nierówności podczas wolnej jazdy, ale zastanawiam się jak wygląda ich trwałość - czy nie wyrabiają się ranty aluminiowej felgi od stalowych nypli, oraz czy takie koła wymagają okresowego centrowania, jeśli tak to po jakim mniej więcej przebiegu?
Czy ktoś z kolegów jeżdżących 650-tką po lekkim terenie i szutrach miał problem z pękniętą standardową aluminiową felgą?
Jestem przekonany, że nie odczujesz lepszej amortyzacji, a w zamian czeka Cię dodatkowa zabawa - trzeba je regularnie sprawdzać (ta czynność wchodzi chyba nawet w zakres przeglądów), a ewentualne centrowanie kosztuje parę złotych i jest kłopotliwe, bo dobrych fachowców w tej materii jest niewielu... Ja musiałem swoje koło wysyłać do Bielska.
Jestem od lat na forach V-Stromowych i coś mi się kołacze jeden(!) przypadek uszkodzenia felgi aluminiowej, ale z jakiego powodu nie pamiętam...
Swoją drogą, to konstrukcja kół szprychowych w wersji XT (z wewnętrznym kołnierzem, do którego dochodzą szprychy) to kiepskie rozwiązanie! W przypadku najechania na duży kamień, krawężnik, itp. łatwo wygiąć bok felgi. A dodatkowo centrowanie koła też jest trudniejsze. W GS-ie lub Multistradzie szprychy wchodzą w felgę na końcu jej krawędzi, dzięki czemu konstrukcja koła jest sztywniejsza.
Tak to wygląda w GS-ie i Multistradzie:
a tak w V-Stromie i niestety też moim Tigerze...
Tutaj masz ciekawy artykuł na temat XT-ka http://www.motocyklicznie.pl/testy/suzu ... celifting/
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: Zakup nowego motocykla
Dziękuję serdecznie za te informacje, czyli lepiej kupić zwykłą wersję.
Przymierzam się do nowego motocykla, miałem czekać na "cyklopa", czyli V-Stroma 650 2017, ale chyba się skuszę na model 2016, ze względu na świetną promocję cenową (29'500)
Bo czy jest sens wydawać 5'500 zł. więcej za kontrolę trakcji, inny kształt felg, deski, zegarów kaczy dziobek, tylną lampę LED i nowy tłumik?
Z nieoficjalnych źródeł wiem iż nowy model 650 w zwykłej wersji ma kosztować około 35'500 zł. a XT 37'500 zł. z tym że XT ma mieć już fabrycznie zamontowane: osłony manetek, silnika i gniazdo zapalniczki.
W nowym modelu zastosowano bardzo ładny i czytelny wyświetlacz z obrotomierzem
Pozdrawiam
Przymierzam się do nowego motocykla, miałem czekać na "cyklopa", czyli V-Stroma 650 2017, ale chyba się skuszę na model 2016, ze względu na świetną promocję cenową (29'500)
Bo czy jest sens wydawać 5'500 zł. więcej za kontrolę trakcji, inny kształt felg, deski, zegarów kaczy dziobek, tylną lampę LED i nowy tłumik?
Z nieoficjalnych źródeł wiem iż nowy model 650 w zwykłej wersji ma kosztować około 35'500 zł. a XT 37'500 zł. z tym że XT ma mieć już fabrycznie zamontowane: osłony manetek, silnika i gniazdo zapalniczki.
W nowym modelu zastosowano bardzo ładny i czytelny wyświetlacz z obrotomierzem
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lis 2016, 13:15 przez Iżu, łącznie zmieniany 1 raz.
Iżu
Online
Re: Zakup nowego motocykla
Zawsze będzie nowszy, ciekawszy, inny, itd. Ale w którymś momencie trzeba podjąć decyzję. Motocykle najtańsze są zawsze po sezonie, a najdroższe wiosną. A na nowe modele mają z reguły trochę zawyżone ceny, bo jest grupa klientów, która lubi wszelkie nowinki i jest gotowa za to zapłacić. Dopiero po jakimś czasie (wg mnie w kolejnym roku) cena zostaje urealniona.Iżu pisze:Dziękuję serdecznie za te informacje, czyli lepiej kupić zwykłą wersję.
Przymierzam się do nowego motocykla, miałem czekać na "cyklopa", czyli V-Stroma 650 2017, ale chyba się skuszę na model 2016, ze względu na świetną promocję cenową (29'500)
Bo czy jest sens wydawać 5'500 zł. więcej za kontrolę trakcji, inny kształt felg, deski, zegarów kaczy dziobek, tylną lampę LED i nowy tłumik?
25,5 za zwykły model i 27,5 za XT? Nie pomyliłeś się?!? Czy nie chodziło Ci o 35,5 i 37,5 tysiąca??Iżu pisze: Z nieoficjalnych źródeł wiem iż nowy model 650 w zwykłej wersji ma kosztować około 25'500 zł. a XT 27'500 zł. z tym że XT ma mieć już fabrycznie zamontowane: osłony manetek, silnika i gniazdo zapalniczki.
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: Zakup nowego motocykla
Sorki, ceny to odpowiednio: 35500 i 37500, myślałem o obecnej promocji i stąd ta dwójka na początku
Zaraz poprawię błąd, a wracając do tematu to masz zapewne rację, zawsze ceny moto są niższe pod koniec roku, choć ewenementem jest Honda, dealer chlubi się dużą ilością sprzedanych modeli motocykli i skuterów (NC750X DCT, PCX), dlatego cen nie obniżyli.
Spory rabat cenowy na V-Stroma wynika właśnie z wprowadzenia do sprzedaży nowego modelu i dużej ilości maszyn w magazynie, dlatego chyba warto skorzystać
W nowych modelach motocykli na ogół drogie są także dodatki, pewnie fabryczny zestaw kufrów tani nie będzie.
Pozdrawiam
Zaraz poprawię błąd, a wracając do tematu to masz zapewne rację, zawsze ceny moto są niższe pod koniec roku, choć ewenementem jest Honda, dealer chlubi się dużą ilością sprzedanych modeli motocykli i skuterów (NC750X DCT, PCX), dlatego cen nie obniżyli.
Spory rabat cenowy na V-Stroma wynika właśnie z wprowadzenia do sprzedaży nowego modelu i dużej ilości maszyn w magazynie, dlatego chyba warto skorzystać
W nowych modelach motocykli na ogół drogie są także dodatki, pewnie fabryczny zestaw kufrów tani nie będzie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lis 2016, 15:46 przez Iżu, łącznie zmieniany 1 raz.
Iżu
Online
Re: Zakup nowego motocykla
Moim zdaniem trakcja w małym DL'u jest raczej mało sensowna, chyba, że na jakimś szutrze się przydaje, nie znam się. Jak bym miał dać 35 tys zł z małego po lifcie to może bym się zastanowił nad litrem 2016 za 42 tys, ten też ma kontrolę trakcji
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Zakup nowego motocykla
Zgadzam się, duża Suzi w cenie 42000 zł. to fajna propozycja, ale to jednak sporo kasy.
Jeździłem testowym motocyklem i jak dla mnie moc 650-tki jest wystarczająca (z plecaczkiem jeździł nie będę)
Jedno co mi się nie do końca podoba w tym motocyklu, to hamulce ze słabo wyczuwalnym dozowaniem, trochę się dziwię że w modelu na rok 2017 nie zmieniono zacisków i przewodów na lepsze.
Dla porównania, w nowej Hondzie NC750X z przodu jest tylko jedna tarcza, mimo to sprzęt hamuje znacznie lepiej od Suzuki V-Strom 650.
Jeździłem testowym motocyklem i jak dla mnie moc 650-tki jest wystarczająca (z plecaczkiem jeździł nie będę)
Jedno co mi się nie do końca podoba w tym motocyklu, to hamulce ze słabo wyczuwalnym dozowaniem, trochę się dziwię że w modelu na rok 2017 nie zmieniono zacisków i przewodów na lepsze.
Dla porównania, w nowej Hondzie NC750X z przodu jest tylko jedna tarcza, mimo to sprzęt hamuje znacznie lepiej od Suzuki V-Strom 650.
Iżu
Online
Re: Zakup nowego motocykla
Zgadzam się, na jedną osobę mocy w małym starcza w zupełności a kultura pracy jakby lepsza. Hamulce jakie są takie są, dopóki się nie przejechałem dużym to myślałem ze dobre... Ale tragedii chyba nie ma, w takiej Virago z 1994 roku były dużo gorsze
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Zakup nowego motocykla
Jeszcze w temacie nowego modelu na rok 2017.. zastanawiam się dlaczego Suzuki z takim uporem nie chce projektować reflektorów typu LED do większości swoich motocykli, tak jak robi to Honda ?
U nich nawet najtańszy model (np. CB500X) ma reflektor w tej technologii, nie mówiąc już o skuterach, w tym najtańszym PCX.
Czytałem że nowy Suzuki Burgman 400 na sezon 2017 dostał w końcu pełne oświetlenie LED i jest to na pewno krok naprzód, bo ta technologia jest już dopracowana, a diody jak wiadomo pobierają znacznie mniej prądu dając więcej światła niż tradycyjne żarówki halogenowe, co przekłada się na mniejsze zużycie prądu, oszczędność paliwa i większą trwałość, dlaczego nowe DL-e tego nie mają ?
U nich nawet najtańszy model (np. CB500X) ma reflektor w tej technologii, nie mówiąc już o skuterach, w tym najtańszym PCX.
Czytałem że nowy Suzuki Burgman 400 na sezon 2017 dostał w końcu pełne oświetlenie LED i jest to na pewno krok naprzód, bo ta technologia jest już dopracowana, a diody jak wiadomo pobierają znacznie mniej prądu dając więcej światła niż tradycyjne żarówki halogenowe, co przekłada się na mniejsze zużycie prądu, oszczędność paliwa i większą trwałość, dlaczego nowe DL-e tego nie mają ?
Iżu
Re: Zakup nowego motocykla
Strumień świetlny z reflektora LED Hondy CB500X, takie światło jest nie tylko bardziej jasne, ale też lepiej zwraca uwagę innych kierujących pojazdami.
Iżu
- Pyxis
- A+B+C+D
- Posty: 2316
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
- Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
- Kontakt:
Re: Zakup nowego motocykla
A jaka nowosc by zaproponowali na rok 2018?
Tak beda to lampy LED. Nie trzeba bedzie schodzic z ceny.
Tak beda to lampy LED. Nie trzeba bedzie schodzic z ceny.
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2