Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Info od znajomka posiadajacego TRK.
"Przejechane w totalu 1100km czyli docieranie = max 5000obr/min i bez gwałtownego rozkrecania manetki, bardzo spokojna jazda. Trzemeszno to ostatni zlot prędkość przelotowa ok 90km/h, spalanie 3,34 l/100 na trasie 800 km."
"Najprzyjemniej do 140 potem juz walka a nie przyjemnosc z jazdy, moj max na S8 to 180 ale obroty juz max i szkoda maszyny."
Boso, ale w ostrogach.
"Przejechane w totalu 1100km czyli docieranie = max 5000obr/min i bez gwałtownego rozkrecania manetki, bardzo spokojna jazda. Trzemeszno to ostatni zlot prędkość przelotowa ok 90km/h, spalanie 3,34 l/100 na trasie 800 km."
"Najprzyjemniej do 140 potem juz walka a nie przyjemnosc z jazdy, moj max na S8 to 180 ale obroty juz max i szkoda maszyny."
Boso, ale w ostrogach.
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5120
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
To oszczędne moto, warte byłoby zainteresowania gdyby ten silnik mocniejszy był, tak z 70 km już zdecydowanie lepiej.Jeśli chodzi o wygląd to jest ładny
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Zwłaszcza, że ciężkawy jak na 500cm3lukas76 pisze:To oszczędne moto, warte byłoby zainteresowania gdyby ten silnik mocniejszy był, tak z 70 km już zdecydowanie lepiej.Jeśli chodzi o wygląd to jest ładny
Człowiek mądrzeje z wiekiem - z wiekiem od trumny.
CBF500=>XF650=>DL650 AL7
CBF500=>XF650=>DL650 AL7
- czarny_gawron
- A
- Posty: 363
- Rejestracja: 24 wrz 2018, 16:52
- Lokalizacja: Kraków
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Moje trzy grosze. Może i nie konkretnie odnośnie Benka, ale chińskiej myśli technologicznej.
Posiadam od roku Rometa Adv nalatane mam 6tys, bezawaryjnie, ale...
No właśnie, ale! Niestety cena idzie za jakością, Romek i może wygląda, ale ma pewne swoje ułomności.
Pierwsze ale, po przejechaniu ok 300km, krwawienie pod silnikiem. Okazało się, że wszystkie śruby od dekla skrzyni biegów mogę odkręcić w palcach.. Trzeba było dociągać.
Drugie, po kolejnych paru setkach luźne śruby od gmoli, mocowania kufra itp. Zabawa na wieczór locktite i jedziemy z wszystkimi śrubami.
Trzecie, powłoka lakiernicza na klamkach wyciera się już przy paru tyś przebiegu.
Czwarte bolączką i chyba tu w parze z Benelli, serwis. Brak serwisówki, brak podejścia, wielokrotnie słyszałem o zbywaniu przez serwis a nawet fabrykę innych użytkowników.
Piąta, chyba najbardziej doskwierająca, zła mapa paliwowa. Ponoć to przyczyna turbo dziury jaką posiada ten model (125). I oczywiście serwis umywa ręce, ten model tak ma i kij!
Podsumowując, z racji poszukiwania większego moto zastanawiam się nad trk, ale mam pewne obawy i chyba jednak podziękuję za taką technologię.
Wygląd to nie wszystko. A szkoda bo cholera ładne te skośne
Pozdr.
Posiadam od roku Rometa Adv nalatane mam 6tys, bezawaryjnie, ale...
No właśnie, ale! Niestety cena idzie za jakością, Romek i może wygląda, ale ma pewne swoje ułomności.
Pierwsze ale, po przejechaniu ok 300km, krwawienie pod silnikiem. Okazało się, że wszystkie śruby od dekla skrzyni biegów mogę odkręcić w palcach.. Trzeba było dociągać.
Drugie, po kolejnych paru setkach luźne śruby od gmoli, mocowania kufra itp. Zabawa na wieczór locktite i jedziemy z wszystkimi śrubami.
Trzecie, powłoka lakiernicza na klamkach wyciera się już przy paru tyś przebiegu.
Czwarte bolączką i chyba tu w parze z Benelli, serwis. Brak serwisówki, brak podejścia, wielokrotnie słyszałem o zbywaniu przez serwis a nawet fabrykę innych użytkowników.
Piąta, chyba najbardziej doskwierająca, zła mapa paliwowa. Ponoć to przyczyna turbo dziury jaką posiada ten model (125). I oczywiście serwis umywa ręce, ten model tak ma i kij!
Podsumowując, z racji poszukiwania większego moto zastanawiam się nad trk, ale mam pewne obawy i chyba jednak podziękuję za taką technologię.
Wygląd to nie wszystko. A szkoda bo cholera ładne te skośne

Pozdr.
"To był koń na białym rycerzu, na białym rycerzu był koń... "
DL 650 '12
DL 650 '12
Online
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Wybrałem używane Suzi choć bardzo mocno zastanawiałem się nad TRK nawet byłem na jeździe próbnej. Czy dobrze zrobiłem? Nie wiem okaże się w praniu na razie jestem zadowolony ale muszę poprawić komfort podróżowania wyższą szybą co przy moim wzroście i w TRK trzeba byłoby zrobić. Acha i wybrałem Dl-a dlatego że silnik ma nie do zdarcia.
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Też przerabiałem ten dylemat i niesamowicie się cieszę że skończyłem na "starej" Suzi.
Boso, ale w ostrogach
Boso, ale w ostrogach
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
He he ja tez miałem go na liście, ale rok temu padło na Suzi, miałem tygodniowy wyjazd do Austrii i jechanie na TRK okazało się zbyt ryzykowne, nikt wtedy nie był wstanie mi potwierdzić jak będzie wyglądał ewentualny serwis po za Polska
No i jak na razie nie żałuje
A biorąc pod uwagę że w małym 650 czasami mi brakuje tych kucyków to co by było w TRK?


DL650A L8
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Co do ilości serwisów to chyba już mają więcej w europie niż suzuki, części w większość dostępne od ręki.
Lord wprowadza mocniejszą wersje i zmienisz motocykl
Tak na poważnie cieszmy się, że rośnie konkurencja która wypełnia lukę między markowymi modelami, a typowymi chińczykami.
Lord wprowadza mocniejszą wersje i zmienisz motocykl

Tak na poważnie cieszmy się, że rośnie konkurencja która wypełnia lukę między markowymi modelami, a typowymi chińczykami.
DL 650 (2018) / DL 1050XT (2021)
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Co znaczy "typowy chińczyk" ? 
Boso, ale w ostrogach

Boso, ale w ostrogach
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Jakieś takie typu LingLong czy inny Hoaseng
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Nie wiem czy pamiętacie ale z 20 lat temu pewnie to samo mówili o koreańskich samochodach. A teraz takiego nowego Ceeda bym chętnie przygarnął 
Natomiast z tego filmiku co wkleiłem o ile dobrze rozumiem kolesiowi po 15kkm wylał się tylny amor... Trochę szybko.

Natomiast z tego filmiku co wkleiłem o ile dobrze rozumiem kolesiowi po 15kkm wylał się tylny amor... Trochę szybko.
null
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Benelli ma przypadłość cieknącej/pocącej się pompy wody.
Wg serwisu to normalne w każdym motocyklu...
Boso, ale w ostrogach
Wg serwisu to normalne w każdym motocyklu...
Boso, ale w ostrogach
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Wczoraj akurat miałem okazję takiego pomacać - wygląda "bojowo", ale jak się przyjrzeć z bliska to widać tą "jakość" za cenę.
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Jestem na forum FB Benelli I z tym częściami to nie jest tak wesoło 

DL650A L8
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
gdyby części były dostępne to przy cenie 4 tys. euro to by była bardzo fajna propozycja np. na pierwszy motocykl
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Zgadzam się z kolegą miałem to samo odczucie. Za to pozycja na motocyklu bardzo wygodna.Struna pisze:Wczoraj akurat miałem okazję takiego pomacać - wygląda "bojowo", ale jak się przyjrzeć z bliska to widać tą "jakość" za cenę.
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Największy knot w Benelli TRK 502X to ten stalowy wahacz zespawany z dwóch rurek u "Gienia w garażu", strasznie lipnie to wygląda

Iżu
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
wahacz może piękny nie jest
ale za nowego gołego XT zabuliłem 35 tys.
benelli po chińskiej cenie 4000 euro x 4,35 zyla daje 17 400 zł za nowy motocykl
17 600 w kieszeni
i pewne elementy (jeżeli dobrze rozumiem ) tj. np. gmole czy stelaż pod nawigację mamy w standardzie
za 17 600 można kawał świata objechać
mnie się benelli podoba
ale za nowego gołego XT zabuliłem 35 tys.
benelli po chińskiej cenie 4000 euro x 4,35 zyla daje 17 400 zł za nowy motocykl
17 600 w kieszeni
i pewne elementy (jeżeli dobrze rozumiem ) tj. np. gmole czy stelaż pod nawigację mamy w standardzie
za 17 600 można kawał świata objechać

mnie się benelli podoba

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Rama jest stalowa z prostego powodu.
Benelli twierdzi że na Europie się nie skupiają (bardzo duża konkurencja) , ponieważ moto przeznaczone docelowo na rynek gdzie głównym narzędziem jest młotek i spawarka.
Boso, ale w ostrogach
Benelli twierdzi że na Europie się nie skupiają (bardzo duża konkurencja) , ponieważ moto przeznaczone docelowo na rynek gdzie głównym narzędziem jest młotek i spawarka.
Boso, ale w ostrogach