Bestia DL 1000 XT juz w domu
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Jak to. Przecież te motocykle się nie psują. Co się stało?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Wyskoczył komunikat FI. check engine się zapalił.
I bodajże ten kod : C46 EXCVA –Zawór kontrolujący przepływ spalin.
Euro 4 mnie uszczęśliwilo.
Wyczytałem że w gsx mają z tym problem, ale że nowe moto to masakra.
I bodajże ten kod : C46 EXCVA –Zawór kontrolujący przepływ spalin.
Euro 4 mnie uszczęśliwilo.
Wyczytałem że w gsx mają z tym problem, ale że nowe moto to masakra.
- Ocena: 5.88235%
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Wiec zapewne jest to raczej przypadek lub kwestia silnika wersja 1000? Może paliwo? Ma ten sam układ i nalatane ponad 12 tyś i żadnego błędu do tej pory. Co prawda 650.
DL650A L8
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Tankowania miałem ciągle na Orlenie. Zalewalem paliwo takie jak pyxis
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2018, 20:57 przez raduch85, łącznie zmieniany 1 raz.
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Raczej przypadek. Nowe DLe widziano juz w Kazachstanie, a tam paliwo raczej nie grzeszy ilościa oktanów 

DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
raduch85 jak tam z komunikatem Fi mi się zaczął zapalać przy 23 tysiącach teraz mam nalatane 27tysiecy serwis już próbował regulować 3 razy zawór z mizernym skutkiem w czwartek jestem umówiony na rozebranie cięgien smarowanie i regulacje mam nadzieje ze pomoże zwłaszcza ze moto na gwarancji
Pozdrawiam
Paweł
Pozdrawiam
Paweł
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Hej
moje kondolencje
a tak na serio domagaj się wymiany na nowy, jeżeli po 3 regulacjach czy jakby to nazwać próbach naprawy nic to nie dało ( nie wiem dokładnie, ale przepisy nawet to regulują). U mnie wyglądało to tak:
topic1757.html
zawór exup jest to strzał w kolano Suzuki. Duże temp., brak smarowania, zacieranie się, to znane problemy nie od dziś. Choć jeżeli chodzi o DL to można powiedzieć nowość dla tego modelu.
W twoim przypadku (nie wiem dokładnie jak to wygląda), czy po ich regulacjach problem ustępuje i pojawia się ponownie po nawinięciu paru km czy jakoś w innych okolicznościach.
Jeżeli przeciągną to, aż po okres gwarancyjny może się to skończyć uszkodzeniem komputera sterującego tym ustrojstwem, a to już gruby wydatek.
W moim przypadku dowiedziałem się, że jeżeli występują problemy z Exup-em to mocno zostaje obciążony ten właśnie sterownik i palą się na nim ścieżki, może u ciebie też on padł i daje fałszywe odczyty? U mnie pokazywał za niskie napięcie, ale nie uszkodzenie.
Rozwiązaniem dla mnie, dla nas wszystkich z tym cudem techniki w moto to wywalenie tego poprzez otwarcie zaworu na max i oszukanie komputera. No Ale to już po gwarancji.
A tak na marginesie na początku u mnie diagnozą też był uszkodzony exup, a przy odbiorze moto była to wymiana komputera sterującego exupem, czyli exup został nie wymieniony, lecz niby nasmarowany ( i to raczej wewnątrz bo z zewnątrz różnicy nie widziałem przed i po odbiorze).
Wymiana kompa to są koszta i jak sądzę żaden sprzedawca nie spieszy się z jego wymianą. Ja miałem takie szczęście, że pomimo długiej naprawy Suzuki Polska wymieniła kompa i ufff po sprawie jak narazie choć koniec sezonu mnie dogonił i testowanie zacznę w kolejnym.
Jak masz pytania to wal śmiało.
moje kondolencje

a tak na serio domagaj się wymiany na nowy, jeżeli po 3 regulacjach czy jakby to nazwać próbach naprawy nic to nie dało ( nie wiem dokładnie, ale przepisy nawet to regulują). U mnie wyglądało to tak:
topic1757.html
zawór exup jest to strzał w kolano Suzuki. Duże temp., brak smarowania, zacieranie się, to znane problemy nie od dziś. Choć jeżeli chodzi o DL to można powiedzieć nowość dla tego modelu.
W twoim przypadku (nie wiem dokładnie jak to wygląda), czy po ich regulacjach problem ustępuje i pojawia się ponownie po nawinięciu paru km czy jakoś w innych okolicznościach.
Jeżeli przeciągną to, aż po okres gwarancyjny może się to skończyć uszkodzeniem komputera sterującego tym ustrojstwem, a to już gruby wydatek.
W moim przypadku dowiedziałem się, że jeżeli występują problemy z Exup-em to mocno zostaje obciążony ten właśnie sterownik i palą się na nim ścieżki, może u ciebie też on padł i daje fałszywe odczyty? U mnie pokazywał za niskie napięcie, ale nie uszkodzenie.
Rozwiązaniem dla mnie, dla nas wszystkich z tym cudem techniki w moto to wywalenie tego poprzez otwarcie zaworu na max i oszukanie komputera. No Ale to już po gwarancji.
A tak na marginesie na początku u mnie diagnozą też był uszkodzony exup, a przy odbiorze moto była to wymiana komputera sterującego exupem, czyli exup został nie wymieniony, lecz niby nasmarowany ( i to raczej wewnątrz bo z zewnątrz różnicy nie widziałem przed i po odbiorze).
Wymiana kompa to są koszta i jak sądzę żaden sprzedawca nie spieszy się z jego wymianą. Ja miałem takie szczęście, że pomimo długiej naprawy Suzuki Polska wymieniła kompa i ufff po sprawie jak narazie choć koniec sezonu mnie dogonił i testowanie zacznę w kolejnym.
Jak masz pytania to wal śmiało.
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Do kresu mojej gwarancji jeszcze jest daleko moto z końcu września 2017r mam gwarancje 3 lata. Zobaczę w czwartek co serwis zdziała widać coś muszą wiedzieć o uszkodzeniu sterownika bo otworzyli zawór ma maxa i założyli modulator oszukujący komputer tyle co wiem w celu sprawdzenia sterownika czy nie jest uszkodzony. Jak nie dadzą rady mam jeszcze dwa lata do przelatania może po drodze ekologia się wysypie.
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
A dowiedz się proszę ile taka sztuczka z modulatorem kosztuje i czy jest możliwość zamontowania tego na gwarancji?
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Takie ustrojstwo wypuściła na rynek firma produkująca wyświetlacze biegów GiPRO tutaj.raduch85 pisze:A dowiedz się proszę ile taka sztuczka z modulatorem kosztuje i czy jest możliwość zamontowania tego na gwarancji?
Mam już około 27 tys. i póki co u mnie wszystko ok. Mam natomiast pytanie jak to i czym posmarować. Jak się psiknie to przydało by się poruszać


kolejne pytanie, to kiedy jest otwarty? jak jest wyłączone moto, czy wtedy zamknięte?
Jak człowiek ma być spokojny, jeżeli mózg składa się z samych komórek nerwowych 

Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Przepraszam za pytanie laika
. Ale cały ten exup jest tylko i aż w 1000? W 650 tego na razie nie uraczymy? Pzdr
Wysłane z mojego Moto Z2 Play przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego Moto Z2 Play przy użyciu Tapatalka
DL650 AK7
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
to już ci odpowiadam to co powiedział mi mechanik Suzuki.
Rozebrać tłumik co jakiś czas i od środka oczyścić element z nagaru. Oraz jakoś posmarować smarem wysokotemperaturowym. Sprężynę oczyścić, sprawdzić naciąg linek. I to wszystko po gwarancji. Na gwarancji nie dotykać.
Ten cud techniki był montowany chyba tylko w naszych 1000. ( domysł z braku tej części do emulacji na stronie producenta do 650)
Rozebrać tłumik co jakiś czas i od środka oczyścić element z nagaru. Oraz jakoś posmarować smarem wysokotemperaturowym. Sprężynę oczyścić, sprawdzić naciąg linek. I to wszystko po gwarancji. Na gwarancji nie dotykać.
Ten cud techniki był montowany chyba tylko w naszych 1000. ( domysł z braku tej części do emulacji na stronie producenta do 650)
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Ech od razu przypomniały mi się prace ręczne z EGR w dieslachraduch85 pisze:...Rozebrać tłumik co jakiś czas i od środka oczyścić element z nagaru...



A propo EKO to kiedy on jest otwarty


Jak człowiek ma być spokojny, jeżeli mózg składa się z samych komórek nerwowych 

Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
W czwartek będę po serwisie dam znać co tam panowie w serwisie wykombinowali. Co do montażu modulatora w czasie gwarancji wątpię żeby suzuki to zaakceptowało stracili by homologacje na EURO 4.
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
No i wróciłem z serwisu zawór wyregulowany zobaczymy jaki będzie efekt. Serwis suzuki potwierdził ze jest problem z ekologią w dl i innych modelach. Co do wyrzucenia zaworu i całej reszty jest to możliwe ale raczej po gwarancji. Ja zastanawiam się tylko jak to się ma do przeglądów rocznych na stacjach diagnostycznych ??
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Hmmmmmmm
nie wiem jak u Was ale mi na przegladach rocznych Pan diagnosta sprawdza tylko nr VIN czy sie zgadza...
A jak pytalem czy mam wjechac to popatrzyl na mnie i odparl "by mial pan motocykl zjeb*ny to by pan nie przyjechal"
I za chwile wedruje pieczatka i cepik uzupelniony i "do zobaczenia za rok"
Boso, ale w ostrogach.
nie wiem jak u Was ale mi na przegladach rocznych Pan diagnosta sprawdza tylko nr VIN czy sie zgadza...
A jak pytalem czy mam wjechac to popatrzyl na mnie i odparl "by mial pan motocykl zjeb*ny to by pan nie przyjechal"
I za chwile wedruje pieczatka i cepik uzupelniony i "do zobaczenia za rok"
Boso, ale w ostrogach.
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
U mnie sprawdza czy światła świecą i klakson trąbi 

Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
A ja w tym roku poprosiłem ładnie aby światła mi pan ustawił i ładnie wyregulował. 

Re: Bestia DL 1000 XT juz w domu
Mam znajomego diagnoste i mi oficjalnie to wytłumaczył że oni nie mogą nic poza vinem i klaksonem i kierunkowskazami sprawdzić A nawet ustawienia świateł nie mogą sprawdzać bo w naszym kraju są tylko 2 lub 3 stacje diagnostyczne które mają urządzenia mogące sprawdzić motocykl. Wszystkie stacje diagnostyczne mają urządzenia do kontroli aut. Wręcz mają zakaz sprawdzania np. hamulców bo jak ktoś by wpadł motocyklista nieopacznie wtedy do kanału niezabezpieczobego to by się z odszkodowaniami nie wypłacili. Efekt jest taki że kontrola najczęściej kończy się na numerach i ostatnio weryfikacji przebiegu.
Ogar205>CZ175>MZ250 z koszem>JunakM10>ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>CRS250> IMPERIALE400+RE HIMALAYAN 452
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.