IV zlot - Borne Sulinowo 7-9 czerwca 2019 - zapisy, informacje iv-zlot-forum-borne-informacje-t2128.html

"Customowa" oslona gmoli by Irek

Wszystko to co my wiemy, a manuale nie podają :)
Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C
Posty: 1598
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Otrzymał podziękowań: 33 razy
Kontakt:

"Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: Pyxis » 10 lis 2018, 23:23

Jak ktos by mial ochote na spersonalizowana oslone gmoli, to podaje adres email kolegi Irka: userirek@gmail.com
Liczy sobie cos 50 zl za komplet.

Kolory do wyboru: Biały, żółty, czerwony, niebieski, zielony,szary, czarny.
Pochwale sie swoimi na uszaste gmole. Pewnie trafi sie okazja na przetestowanie na placyku. ;-)

20181109_104727.jpg
20181109_104727.jpg (44.98 KiB) Przejrzano 630 razy


20181108_160303.jpg
20181108_160303.jpg (42.21 KiB) Przejrzano 630 razy


20181108_160052.jpg
20181108_160052.jpg (34.61 KiB) Przejrzano 630 razy


20181108_111158.jpg
20181108_111158.jpg (41.25 KiB) Przejrzano 630 razy
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

szuwarek
A2
Posty: 156
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: szuwarek » 11 lis 2018, 09:52

Podaj proszę do jakich gmoli pasuję (producet i wersja). Dzięki.
DL 1000

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C
Posty: 1598
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Otrzymał podziękowań: 33 razy
Kontakt:

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: Pyxis » 11 lis 2018, 11:47

Do kazdych, bo to jest wydruk 3D. Podajesz srednice rurki na ktora ma pasowac.
Tekst na oslonach tez mozna dac dowolny. U mnie bedzie oczywiscie PYXIS. :-)
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C
Posty: 1156
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał podziękowań: 30 razy
Kontakt:

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: Iżu » 11 lis 2018, 13:29

Fajne, dzięki Pyxis za ten post, mam oryginalne gmole, ale właśnie mi brakowało takich odbijaczy :)

Lewa
Iżu

Awatar użytkownika
gorghu
A+B
Posty: 664
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: gorghu » 11 lis 2018, 13:41

Mi tez brakowało, ale kupiłem w tamtym roku identyczne od Givi. Dopasowałem do grubości swoich gmoli poprzez gumowe podkładki. :)

Awatar użytkownika
raduch85
A2
Posty: 267
Rejestracja: 21 mar 2018, 11:17
Lokalizacja: Oleśnica
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: raduch85 » 11 lis 2018, 18:48

A zapytam i będę cebularzem. A jest możliwość pozyskania pliku do wydruku. Mam dostęp do drukarki i kosztowało by mnie to tylko filament :-)

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C
Posty: 1598
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Otrzymał podziękowań: 33 razy
Kontakt:

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: Pyxis » 11 lis 2018, 20:00

Mysle, ze nie bedzie pronlemu. Napisz do Irka.
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C
Posty: 1046
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Otrzymał podziękowań: 22 razy
Kontakt:

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: Struna » 11 lis 2018, 22:39

Na drugim forum Irek dał linka do projektu, można pobrać.
DL 650 AK7, VTR 1000F - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C
Posty: 1598
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Otrzymał podziękowań: 33 razy
Kontakt:

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: Pyxis » 13 lis 2018, 18:41

2018-11-13 18.13.52.jpg
2018-11-13 18.13.52.jpg (279.4 KiB) Przejrzano 500 razy


2018-11-13 18.13.36.jpg
2018-11-13 18.13.36.jpg (267.67 KiB) Przejrzano 500 razy
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
DziadekH
A2
Posty: 196
Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
Lokalizacja: Kraków i okolice
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: DziadekH » 18 lis 2018, 12:27

Pyxis, jakie masz gmole? bo widzę że używane a to znaczy że bardzo solidne. Osłona wygląda b. dobrze.

LWG
LWG



DL 650 XT AL5

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C
Posty: 1598
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Otrzymał podziękowań: 33 razy
Kontakt:

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: Pyxis » 18 lis 2018, 12:36

To sa firmowe gmole Suzuki. Jednak pekly przy pierwszym "uzyciu". Wzmocnilem, dospawalem uszy z preta 16tki, zeby chronic kierownice i plastiki. Spisuja sie teraz znakomicie.
Tutaj masz moj watek o ich "historii" :-)
gmole-suzuki-do-dl650-al2-pekly-przy-glebie-t1027.html
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

klajgus
AM
Posty: 11
Rejestracja: 28 sie 2018, 22:11
Lokalizacja: Okolice Gorzowa i Berlin
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: klajgus » 18 lis 2018, 18:01

gorghu pisze:Mi tez brakowało, ale kupiłem w tamtym roku identyczne od Givi. Dopasowałem do grubości swoich gmoli poprzez gumowe podkładki. :)

Witam.
A jakiej firmy masz gmole?? ja mam od RM-G i tez chce kupić te od givi , boje się czy nie będą za małe, z zbyt dużymi można sobie poradzić jak ty, ale z za małymi będzie trudniej.
Suzuki DL650 V-Strom Al2

Awatar użytkownika
gorghu
A+B
Posty: 664
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Re: "Customowa" oslona gmoli by Irek

Postautor: gorghu » 18 lis 2018, 18:04

@klajgus: oryginalne suzuki.


Wróć do „Patenty i usprawnienia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość