To są chyba te przyciski, które psują się jako pierwsze, bo większość GSów jak zaczyna kropić parkuje pod przystankiemmotif pisze:Maarcel pisze:Dokładnie. Masz "stajla", nie musisz witać się po drodze i jeździć w deszczu...prebenny pisze:Za 80 tyś to na prawdę wolałbym kupić GSa...
masz przecież w GS guzik z opcja "deszcz" albo "pozdrawianie" w pakiecie "przygoda" oraz "uprzejmość" odpowiednio.
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Online
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
- Ocena: 5.88235%
null
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Witaj. Izu sporo twoich filmików oglądałem dziękuję za relacje trochę krótkie a fajne Simsone nie jesteś ale i budżet inny ale szacun a propo hondy .Honda chyba poraz pierwszy tak dała dupy żeby po 3 latach praktycznie zmienić aż. Aż tak motocykl i wprowadzić wersję na rynek sprzedając ja nieprzetestowana zobacz ile zmian i to niesa zmiany jak w dużej teresce zegary i elektroniczne zawieszenie a w nową Honda to jest kurde inny motocykl opony. Zegary . Bak rama .wał .zbiornik czacha to kosmetyka hm...ramę zmieniać po 3 latach dzisiaj widziałem na ile gość sprzedaje hondę Afryce z 2017 roku za 38 tysia 16 tys km w grudniu kończy się gwarancja ilu się dało nabrać czemu Yamaha z małą Tereska testuje ja już 3 lata zanim zacznie sprzedawać i już w niej widzę że parę rzeczy ale nie tyle co w Afryce będzie do zmiany to taka moja sugestia zrób test v stroma na kostce po szutrach mam trasę zapraszam na Podlasie pojedziemy na. Litwę przy białoruskiej granicy same szutry i super jedzenie i zupie chmielowej nie wspomnę
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Dla mnie tylko czarna z białymi wstawkami ale nie za tą cenę za cienki finansowo jestem t wcześniejszą łyżki opony wozić ostatnio w Romuni złapaliśmy gumę kolek dwie fajki spalone i do dzisiaj trzyma
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
@Oskar - plis - pisz bardziej zrozumiale....
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Online
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Yamaha paradoksalnie wydaje mi się też parę wtop ma.
Spójrz na allegro/olxa ile jest używanych Tracerów 900 na allegro, które nawet roku czy 2 nie mają.Tenerki 700 cos mi się obiło o uszy, że też już jest parę 'używek'.
Spójrz na allegro/olxa ile jest używanych Tracerów 900 na allegro, które nawet roku czy 2 nie mają.Tenerki 700 cos mi się obiło o uszy, że też już jest parę 'używek'.
null
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
prebenny pisze:Yamaha paradoksalnie wydaje mi się też parę wtop ma.
Spójrz na allegro/olxa ile jest używanych Tracerów 900 na allegro, które nawet roku czy 2 nie mają.Tenerki 700 cos mi się obiło o uszy, że też już jest parę 'używek'.
bo jakość hondy i yamahy to już dawna przeszłość - chłopcy jechali na renomie wypracowanej w latach 70-80 i się skończyło, wielu klientów się jeszcze wciąż nabiera na "nazwę" firmy
Mój v-strom to prawdopodobnie ostatni Japończyk jaki kupiłem.
Online
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Ja z V-Stroma poza 3 rzeczami czyli - słaby silnik, wrażliwość na boczne podmuchy i brak hamulców był całkiem OK.
Chociaż jak na Rumunii po dniu deszczu Marcelowi zaczęła elektryka wariować to się zrobiło mniej śmiesznie.
O Triumphie póki co co złego słowa poza tym, że nie_ma_wala powiedzieć nie mogę
Chociaż jak na Rumunii po dniu deszczu Marcelowi zaczęła elektryka wariować to się zrobiło mniej śmiesznie.
O Triumphie póki co co złego słowa poza tym, że nie_ma_wala powiedzieć nie mogę
null
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Prebus musisz pamietac że porównanie nowego i starszego motocykla i szczelności elektryki to trochę słabe, jakby mi elektryka zaczęła wariować to jeszcze jest jakieś porównanie, używany motocykl po dłuższym czasie odpinanei wpinane kostki zawsze gdzieś może przez nieprawidłowe lub słabe uszczelnienie wilgoć się dostać. Mój nie jedne ulewy i karsherowe mycie przechodził i tfu tfu elektryka do tej pory bez zarzutu.
Co do słaby silnik to brakuje mi tylko na dłuższych przelotach tych 20 KM tak aby mniej go męczyć powyżej 130 km/h , a co do elastyczności w górach nie zgodzie się, jeżdżąc sam nawet z trzema kuframi i torbami na kanapie nie odczuwam dyskomfortu albo braku mocy na serpentynach czy to w alpach czy innych górach. Może faktycznie musze na niższych biegach jeździć ale naprawdę wyjątkowe serpentyny pokonuje się niżej niż na 2.
Ale brakuje faktycznie tempomatu do przelotu na trasach.
Co do słaby silnik to brakuje mi tylko na dłuższych przelotach tych 20 KM tak aby mniej go męczyć powyżej 130 km/h , a co do elastyczności w górach nie zgodzie się, jeżdżąc sam nawet z trzema kuframi i torbami na kanapie nie odczuwam dyskomfortu albo braku mocy na serpentynach czy to w alpach czy innych górach. Może faktycznie musze na niższych biegach jeździć ale naprawdę wyjątkowe serpentyny pokonuje się niżej niż na 2.
Ale brakuje faktycznie tempomatu do przelotu na trasach.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2019, 10:53 przez Lord, łącznie zmieniany 2 razy.
DL650A L8
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2479
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Ale jak to, Tracer09 przed liftem i AF z poprzednich lat są motocyklami z wadami i dlatego ludzie sie ich pozbywają?
Nie wydaje mi sie, niektóre maja duże naloty a nie słyszy sie w sieci o jakichś spektakularnych akcjach serwisowych czy grupowych problemach z tymi motocyklami.
Bardziej wygląda to tak, że rynek motocykli idzie w stronę taką, jak elektronika. Co roku nowy ajfon z kampanią że stary model to dno.
Nowy Tracer wyszedł na przeciw wymaganiom klientów, wersja goła ma kilka poprawek usuwajacych bolączki wieku dziecięcego (wahacz, ster), a wersja GT ma to co duża cześć klientów i tak dokładała czyli kufry i QS. Regulowany zawias jest wisienką zeby zachęcić do zakupu. Starsze modele nie są wcale złe tylko... starsze.
Nowa AF chce walczyć z GSem i jego technicznymi wodotryskami. Ekraniki, elektronika, pojemność itp it. No i cena końcowa, prawie GSowa.
Wiel AF z pierwszych serii jeździ i ma sie dobrze. W roku premiery na oldtimerbazar we Wrocku byla jesienią na sprzedaż półroczna DCT z nalotem 50kkm. Koleś objechały świat i sprzedawał.
A wysyp używek jest, bo tych co stać na nowe moto jako zabawkę za 50 czy 70kPLN to stać też na wymianę po dwóch czy trzech latach na kolejną. Nowszą, bo dlaczego by nie...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie wydaje mi sie, niektóre maja duże naloty a nie słyszy sie w sieci o jakichś spektakularnych akcjach serwisowych czy grupowych problemach z tymi motocyklami.
Bardziej wygląda to tak, że rynek motocykli idzie w stronę taką, jak elektronika. Co roku nowy ajfon z kampanią że stary model to dno.
Nowy Tracer wyszedł na przeciw wymaganiom klientów, wersja goła ma kilka poprawek usuwajacych bolączki wieku dziecięcego (wahacz, ster), a wersja GT ma to co duża cześć klientów i tak dokładała czyli kufry i QS. Regulowany zawias jest wisienką zeby zachęcić do zakupu. Starsze modele nie są wcale złe tylko... starsze.
Nowa AF chce walczyć z GSem i jego technicznymi wodotryskami. Ekraniki, elektronika, pojemność itp it. No i cena końcowa, prawie GSowa.
Wiel AF z pierwszych serii jeździ i ma sie dobrze. W roku premiery na oldtimerbazar we Wrocku byla jesienią na sprzedaż półroczna DCT z nalotem 50kkm. Koleś objechały świat i sprzedawał.
A wysyp używek jest, bo tych co stać na nowe moto jako zabawkę za 50 czy 70kPLN to stać też na wymianę po dwóch czy trzech latach na kolejną. Nowszą, bo dlaczego by nie...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Ocena: 5.88235%
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
nie mogę się zgodzić z żadnym zarzutem - po pierwsze 70 koni to więcej niż większość może okiełznąć, po drugie każde duże moto z jakimiś tam owiewkami jest wrażliwe na podmuchy boczne wiatru, praw fizyki pan nie zmienisz i po trzecie hamulce są całkiem wystarczające do masy i mocy pojazdu.prebenny pisze:Ja z V-Stroma poza 3 rzeczami czyli - słaby silnik, wrażliwość na boczne podmuchy i brak hamulców był całkiem OK.
Chociaż jak na Rumunii po dniu deszczu Marcelowi zaczęła elektryka wariować to się zrobiło mniej śmiesznie.
Ale to wątek o Afryce nie v-stromie.
Online
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
I absolutnie się nie zgodzę 70 koni wystarcza do 100-120 km/h - powyżej już się ewidentnie męczy. Optymalna jest okolica 100 koni i wtedy mocy jest pod dostatkiem tak, że nie muszę się godzinę zastanawiać czy zdążę kogoś wyprzedzić.
Przy bocznym podmuchu V-Stroma potrafiło mnie przestawić z jednego końca pasa na drugi. W Tigerze czy KTMie prędzej mnie z motocykla podmuch zrzuci niż przestawi jadący motocykl.
A po trzecie hamulcy to w DL650 do 2016 włącznie nie ma. Są co najwyżej spowalniacze.
Przy bocznym podmuchu V-Stroma potrafiło mnie przestawić z jednego końca pasa na drugi. W Tigerze czy KTMie prędzej mnie z motocykla podmuch zrzuci niż przestawi jadący motocykl.
A po trzecie hamulcy to w DL650 do 2016 włącznie nie ma. Są co najwyżej spowalniacze.
null
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Jak oni ten Paryż Dakar pokonywali w latach 70-tych, 80-tych, 90-tych... ?prebenny pisze:I absolutnie się nie zgodzę 70 koni wystarcza do 100-120 km/h - powyżej już się ewidentnie męczy. Optymalna jest okolica 100 koni i wtedy mocy jest pod dostatkiem tak, że nie muszę się godzinę zastanawiać czy zdążę kogoś wyprzedzić.
Przy bocznym podmuchu V-Stroma potrafiło mnie przestawić z jednego końca pasa na drugi. W Tigerze czy KTMie prędzej mnie z motocykla podmuch zrzuci niż przestawi jadący motocykl.
A po trzecie hamulcy to w DL650 do 2016 włącznie nie ma. Są co najwyżej spowalniacze.
Przecież dzisiaj na tych motocyklach nie dało by się przejechać kupki piasku
- Ocena: 11.76471%
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
A ja bym Cię Prebuś prosił,żebyś wypowiadając się ogólnie na temat wad Vstroma,dopisywał,że to Twoje wady z jazdy MAŁYM Vstromem. Bo one właściwie w 1000 nie występują.prebenny pisze:Ja z V-Stroma poza 3 rzeczami czyli - słaby silnik, wrażliwość na boczne podmuchy i brak hamulców był całkiem OK.
Chociaż jak na Rumunii po dniu deszczu Marcelowi zaczęła elektryka wariować to się zrobiło mniej śmiesznie.
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Co do tego Tracera 900, to raczej nie chodzi o jakieś mega wpadki i problemy (no moze poza legendarnym wężykowaniem, ale przy prędkościach 160+, wiec nie wyszystkich to dotyczy) ale po prostu coś tam ogółnie nie pasuje kientom, bo bez watpienia, jak siedzę na grupach poświęconych DLowi i Tracerowi (przyciąga moją uwagę jako kolejne moto) to da się zauważyć jakoś nienaturalnie duzo ofert sprzedaży Tracera w ciągu tego pierwszego roku od kupna. Takich ofert w tym roku było najmarniej kilka na grupie FB poświęconej Traceorwi. Na grupach VStroma... ciężko mi sobie przypomnieć jedno ogłoszenie gdzie ktoś oferował praktycznie nowy motocykl który kupił i po kilku miesiącach chce sprzedać. Może po prostu Klienci Suzuki bardziej racjonalnie podchodzą do zakupu moto? Jest to bardziej przemyślane?
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
A nie odnosicie wrażenia, że to jednak Klienci się dość mocno zmienili?
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
nie wiem jaki za kolega ma za zdezelowany silnik bo mój dl650xt dopiero zaczyna śpiewać i nabierać rumieńców przy 160km/hprebenny pisze:I absolutnie się nie zgodzę 70 koni wystarcza do 100-120 km/h - powyżej już się ewidentnie męczy. Optymalna jest okolica 100 koni i wtedy mocy jest pod dostatkiem tak, że nie muszę się godzinę zastanawiać czy zdążę kogoś wyprzedzić.
wybacz ale jak się nie umie wyprzedzić mając 70 koni w tak lekkim moto to lepiej wrócić do podstaw
Swoją droghą, jak się tak męczysz z v-stromem który nie ma hamulców i mocy to czemu go nie sprzedać?
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
On już dawno nie ma V-stroma...
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
@JARON 100% racji - mówię tutaj o 650 XT z 2016 roku i pełna zgoda, że żadna z nich w 1000 nie występuje. Motif silnik był ledwo dotarty, bo zrobiłem nim 9 tyś km. Kwestia była taka, że za każdym razem przy wyprzedzaniu na 650 jest poczucie, że robisz to na 110% mocy silnika. Cokolwiek nieprzewidzianego się stanie nie będziesz miał czym odjechać.
@polokokt - myślę, że trochę jest kwestia tego, że Tracer udaje motocykl adventure gdzie tak na prawdę jest motocyklem typowo szosowym. V-Strom mimo jego wad masz to co chcesz. Chcesz motocykl adventure i kupując V-Stroma dostajesz motocykl adventure.
@polokokt - myślę, że trochę jest kwestia tego, że Tracer udaje motocykl adventure gdzie tak na prawdę jest motocyklem typowo szosowym. V-Strom mimo jego wad masz to co chcesz. Chcesz motocykl adventure i kupując V-Stroma dostajesz motocykl adventure.
null
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
nie jeździłem wersją 2016 więc się nie będę kłócił bo wiem że były zmiany w silniku pewne po 2017, w mojej 2019xt nic takiego nie występuje.prebenny pisze: Motif silnik był ledwo dotarty, bo zrobiłem nim 9 tyś km. Kwestia była taka, że za każdym razem przy wyprzedzaniu na 650 jest poczucie, że robisz to na 110% mocy silnika. Cokolwiek nieprzewidzianego się stanie nie będziesz miał czym odjechać.
Silnik jest wysoko obrotowy i trzeba go kręcić, on się nie męczy tylko fajnie gada właśnie na wysokich obrotach, moc mam nawet na 6tym biegu na autostradzie jak chce kogoś śmignąć więc nie generalizuj bo wprowadzisz potencjalnych nabywców nowych modeli w błąd. Tak jak pisałem 70 koni to wystarczająco do normalnej jazdy turystycznej w takim lekkim moto, i nie dawajcie tu 1000ca za przykład bo on jest bardzo akurat ociężały w porównaniu z 650tką, wiem bo przejechałem z kolegą który jechał dl1000 całe bałkany.
Wracają do Afryki, to stanęliśmy na tym że jest do dupy, za droga i za dużo bajerów?
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2479
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Skrócił bym do "za droga".
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk