Panowie, właśnie zauważyłem dziwną rzecz... I teraz pytanie czy to tak ma być? Mianowicie opony są tak jak by odwrotnie założone. W jedną stronę bieżnik na tyle i w drugą (odwrotnie względem tylnej) na przodzie, tak jak na poniższym filmie przykładowym... To tak ma być?
I tak samo są założone jak widać je na poniższym zdjęciu
O cokolwiek bym nie pytał na forum to dotyczy Suzuki DL650 K5 niebieski (Lak. YC2)
Mojim zdaniem to prawidłowo założone opony. A poza tym powinieneś mieć strzałki na oponie w którym kierunku maja się kręcić. Zazwyczaj tylko z jednej strony jest oznaczenie.
Tak są strzałeczki ale taki malutkie na centymetr, może 1,5cm i nie byłem pewności czy to jest to, bo znajdują się na bieżniku i dodatkowo trzeba się ich mocno doszukiwać... Jeśli to są one, to prawidłowy kierunek wskazują (grotem do przodu)
O cokolwiek bym nie pytał na forum to dotyczy Suzuki DL650 K5 niebieski (Lak. YC2)
Ostatnio też Iżu miał ten sam problem z Pirelli, że właśnie wyglądało tak jakby przód i tył były zalożone względem siebie w przeciwnych kierunkach (z tego co pamiętam) a się też okazało że tak ma być.
tak ma być, zresztą jaki problem - wpisz sobie nazwę opony w google, wejdź na wyszukane przez niego obrazy i masz tam masę zdjęć motocykli z założonymi oponami
Moja mistrzyni od wymiany opon, pani Ola ze Straszyna mówi, że przednia opona musi mieć nacięcia odwrotnie jak tylna żeby jak najwiecej wody odprowadzała na zewnątrz a nie pod tylne kolo.