Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
Czołem...
Nie, nie zamierzam wywoływać małej wojenki … ale... jakbyście mieli do wyboru nówkę sztukę DL 1000 prościutko z salonu czy dopieszczone 4 letnie BMW 1200 GS z wszelkimi istotnymi bajerami z przebiegiem 40.000 km (od znajomego)
to.... co byście wybrali ??
Nie, nie zamierzam wywoływać małej wojenki … ale... jakbyście mieli do wyboru nówkę sztukę DL 1000 prościutko z salonu czy dopieszczone 4 letnie BMW 1200 GS z wszelkimi istotnymi bajerami z przebiegiem 40.000 km (od znajomego)
to.... co byście wybrali ??
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
Qrac zapytaj starcraft'a. On zamienił 1000 z 2014r na nowego GS 1200.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
Nowe moto to zawsze nowe moto.
Zwłaszcza przy opinii jaka cieszy się teraz BMW...
Zwłaszcza przy opinii jaka cieszy się teraz BMW...
Old, grumpy man na DL-u 800
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
to ja bym zerknął na koszty przeglądu w ASO i koszt istotnych części - klocki, sprzęgło, rozrząd, alternator, w celu dalszych przemyśleń
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
@Maarcel - koszty przeglądu w ASO to raczej nowego DLa…. o beemce pisze używanej gdzie serwis ogarnia dobry mechanik (nie ASO), o kosztach części mam pojęcie
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
W takim razie szukasz potwierdzenia słuszności wyboru GS ? Przecież już wybrałeś
Decyzja o zakupie motocykla nie zapada w głowie, tylko w sercu.
Marka jest tu nieistotna
Decyzja o zakupie motocykla nie zapada w głowie, tylko w sercu.
Marka jest tu nieistotna
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
Faktycznie - dylemat.
Jednak chyba lepszy byłby nowy, przynajmniej w moim wypadku. Aczkolwiek, by wybrać musiałbym znać więcej szczegółów.
Jednak chyba lepszy byłby nowy, przynajmniej w moim wypadku. Aczkolwiek, by wybrać musiałbym znać więcej szczegółów.
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
najlepiej to jakbyś się przejechał jednym i drugim i wybrał co ci pasuje. mi osobiście nie podpasował silnik boxera w GSie. może z czasem bym sie do niego przyzwyczaił. Ale po co sie męczyć za te pieniądze tak więc chyba wybrałbym nowego DLa (i przerobił w nim kanapę na wygodniejszą ).
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
Myslalem kiedys o takim wyborze.
Lecz po rozmowie z mechanikiem BMW (sam jezdzi na GSie ale z 2007r) powiedzial ze stare olejaki sa najlepsze i wlasnie roczniki 2007-2010 az nie zaczeli "udoskonalac doskonalego". W modelu 2007 poprawili usterki zglaszane przez wlascicieli.
Skwitowal rozmowe ze model wymieniony przez niego bez problemu robi 150-200 tys. km. Gdzie przy chlodzonych ciecza potrafil wymienic silnik przy przebiegu 15 tys km.
Nowe olejaki - lozyska w kardanie i z bezobslugowego napedu nalezy raz na 40 tys wymieniac lozyska. Koszt podobno porownywalny z kompletnym napedem lancuchowym.
Po tej rozmowie GSa wykluczylem z mojej listy
Czekam teraz na przyszly rok az Iżu zabierze sie do KTMów zwlaszcza 1290 ADV.
Boso, ale w ostrogach.
Lecz po rozmowie z mechanikiem BMW (sam jezdzi na GSie ale z 2007r) powiedzial ze stare olejaki sa najlepsze i wlasnie roczniki 2007-2010 az nie zaczeli "udoskonalac doskonalego". W modelu 2007 poprawili usterki zglaszane przez wlascicieli.
Skwitowal rozmowe ze model wymieniony przez niego bez problemu robi 150-200 tys. km. Gdzie przy chlodzonych ciecza potrafil wymienic silnik przy przebiegu 15 tys km.
Nowe olejaki - lozyska w kardanie i z bezobslugowego napedu nalezy raz na 40 tys wymieniac lozyska. Koszt podobno porownywalny z kompletnym napedem lancuchowym.
Po tej rozmowie GSa wykluczylem z mojej listy
Czekam teraz na przyszly rok az Iżu zabierze sie do KTMów zwlaszcza 1290 ADV.
Boso, ale w ostrogach.
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
Grzechu - jeździłem jednym i drugim.
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
No własnie rozum podpowiada DLMaarcel pisze:W takim razie szukasz potwierdzenia słuszności wyboru GS ? Przecież już wybrałeś
Decyzja o zakupie motocykla nie zapada w głowie, tylko w sercu.
Marka jest tu nieistotna
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
jeśli nie pokierujesz się sercem, to nie dowiesz się, jak to jest mieć GS-a
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
Z drugiej strony kierowanie się sercem i wybieranie niemieckiego BMW brzmi jak oksymoron
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
i z wyższością patrzeć na inne advMaarcel pisze:jeśli nie pokierujesz się sercem, to nie dowiesz się, jak to jest mieć GS-a
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
Bo może A główny powód to 1250 GSgorghu pisze:pytanie czemu znajomy sprzedaje taki "super" motocykl
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
and ?QraC pisze:Grzechu - jeździłem jednym i drugim.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Nowy DL 1000 vs używany BMW 1200 GS
No szczerze to lepiej mi się jeździło GSem. Fajniejsze zawiasy, żwawszy silnik, komfort na autostradzie lepszy. systemów wspomagających bezpieczeństwo nie testowałem . Generalnie GS predestynuje do komfortowej, szybkiej ale spokojnej jazdy (dużo więcej frajdy daje GS 850). Tempomat, elektroniczne zawieszenia, tryby jazdy - to są rzeczy fajne. Jednak to wszystko plus znaczek śmigła podraża cenę nowego do pułapu dla mnie nieakceptowalnego.... W cenie nowego DLa 1000 można kupić 4-5 letniego GSa.. Od handlarza czy niepewnej sztuki na pewno bym nie kupił... Nad sprawdzonym modelem - co nie oznacza że nie może w nim się wysypać coś za 500 km -się waham. Racjonalizm podpowiada DL... ale od kiedy motocyklista to racjonalny typ
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life