Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
ale jest kilka cm węższe od Tenery a nią przeciskam sie bez problemów. tu oprócz tej szerokości dochodzi jeszcze sposob montażu kierownicy i lusterek które są idealnie na wysokosci lusterek samochodowych.
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
Węższy? Serio? Ten mastodont? 

DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
wg specyfikacji ze strony Yamahy:
Nikken - Szerokość całkowita 885 mm
Super Tenere 1200 - Szerokość całkowita 980 mm
Nie wiem jak oni to mierzyli
Nikken - Szerokość całkowita 885 mm
Super Tenere 1200 - Szerokość całkowita 980 mm
Nie wiem jak oni to mierzyli

Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
może po przekątnej 

DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
Nie wiem jak u was ale u mnie nawet do przekraczania lini sie nie czepiają (niejednokrotnie mijam patrole) i pomimo ze oficjalnie tylko na wyznaczonych buspasach mozna jechac motkiem to jadąc po innych również sa nikłe szanse że ktoś ci za to wlepi mandat. Chyba to podejście juz sie zmieniło. A przy najmniej ja odnosze wrażenie że jak jedziesz spokojnie to nikt tu sie nie czepia.gorghu pisze:jak sie toczą to tak, ale jak stoją na światłach to możesz je omijać zgodnie z prawem byle by nie przejezdzac linii ciągłej. i o takich przypadkach piszę. bo jednak jeżdżąc po mieście raczej starasz sie przecisnąć przez korki. a Nikkenem sie nie da za bardzo tak jechać.
DL650A L8
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
Wszystko jest dobrze dopóki jest dobrze. Jak wyjdzie muka, to szybko się dowiesz, że to Twoja wina i Ty ponosisz konsekwencje.
- Ocena: 5.88235%
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
Ale ja to ryzyko biore na siebie od tyle
Zdaje sobie sprawe że jak łamie przepisy to jak bedzie trzeba kare przyjmuje bez dyskusji i tyle w temacie.

DL650A L8
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
Kolega sobie na skrzyżowaniu wjechał między auta, pech chciał, że ciut przed linią skrzyżowania było naniesione nieco piachu po zimie, lekko mu koło uśliznęło i to wystarczyło żeby kierą trącić auto z boku, to z kolei spowodowało szybki przerzut moto na drogą stronę i tym sposobem skasował moto oraz dwa auta plus pokiereszował siebie.
Shit happens.
Shit happens.
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
Ale to może równie dobrze zdarzyc się jadąc przepisowo co nie zmienia faktu że ty udzerasz ty ponoszisz konsekwencję.
DL650A L8
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
Dlatego napisałem, że wszystko fajnie póki nie ma wtopy 

DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
Rzeszowski Game Over Cycles (producent oryginalnych motocykli typu custom oraz właściciel salonu Harleya i Yamahy w Rzeszowie) zaprezentował na Custombike-Show 2019 pierwszego customowego Nikena na świecie. Wszystkie plastikowe części zostały zamienione na aluminium, a wszystkie elementy aluminiowe zostały wykonane ręcznie.
I tym customem zdobyli pierwsze miejsce w kategorii Craziest Bike na Custombike-show 2019.
I tym customem zdobyli pierwsze miejsce w kategorii Craziest Bike na Custombike-show 2019.
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
i tu mamy właśnie przykład jak yamaha oderwana jest od rzeczywistości...
promuje durne ustrojstwo o które nikt nie prosił a nową tenerke szykowała aż 6 lat...
Ktoś widocznie w marketingu i planowaniu nie ma zielonego pojęcia o potrzebach rynku.
promuje durne ustrojstwo o które nikt nie prosił a nową tenerke szykowała aż 6 lat...
Ktoś widocznie w marketingu i planowaniu nie ma zielonego pojęcia o potrzebach rynku.
- Ocena: 5.88235%
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
Odgrzebuje...
Dla mnie to nie takie ustrojstwo:)najwiekszy minus tego sprzetu w wersji GT to za maly bak-18l przy 6-7 litrowym spalaniu to malo.Szerokosc jest mniejsza niz duzych turystykow.Ale czytal ktos czyjes opinie po dluzszym posiadaniu?Bo zastanawiam sie nad kosztami uzytkowania;
a/trzy opony.Z przodu nietypowy rozmiar produkowany ponoc tylko przez Bridgestone.
b/serwis przodu;cztery lagi ale ponoc olej tylko z dwoch...
Stad pytanie o koszty.
Dla mnie to nie takie ustrojstwo:)najwiekszy minus tego sprzetu w wersji GT to za maly bak-18l przy 6-7 litrowym spalaniu to malo.Szerokosc jest mniejsza niz duzych turystykow.Ale czytal ktos czyjes opinie po dluzszym posiadaniu?Bo zastanawiam sie nad kosztami uzytkowania;
a/trzy opony.Z przodu nietypowy rozmiar produkowany ponoc tylko przez Bridgestone.
b/serwis przodu;cztery lagi ale ponoc olej tylko z dwoch...
Stad pytanie o koszty.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: Yamaha Niken - pierwsze wrażenia z jazdy
Cześć, mam kolegę w serwisie ASO Yamaha Wawrosz w Katowicach, zadzwonię do niego w poniedziałek i zapytam.addamlca pisze: ↑04 lis 2022, 18:14Odgrzebuje...
Dla mnie to nie takie ustrojstwo:)najwiekszy minus tego sprzetu w wersji GT to za maly bak-18l przy 6-7 litrowym spalaniu to malo.Szerokosc jest mniejsza niz duzych turystykow.Ale czytal ktos czyjes opinie po dluzszym posiadaniu?Bo zastanawiam sie nad kosztami uzytkowania;
a/trzy opony.Z przodu nietypowy rozmiar produkowany ponoc tylko przez Bridgestone.
b/serwis przodu;cztery lagi ale ponoc olej tylko z dwoch...
Stad pytanie o koszty.
Z tego co już wiem bardzo kosztowny jest system kierowniczy w Yamaha Niken.
Ogólnie dla mnie to niewypał i zgadzam się z przedmówcą iż ktoś chyba w Yamaha nie zna potrzeb rynku skoro takie coś promuje zamiast skoncentrować się na zaprojektowanie następcy Yamahy Tenere 1200.
Iżu