test Yamaha Tracer 900 GT+
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Silniki silnikami-oba maja swietne opinie.Ale i zawieszeniowo Suzi ma przewage.Nawet te 2cm wiecej przeswitu robi robote.
Z drugiej strony Tracera bez GT ale juz z tempomatem,kontrola trakcji,antywheelie mozna miec juz za 57tys zl za r2023.A rocznik 2022 i za 52tys.
www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta ... F4yBJ.html
Okolo 15tys zl mniej niz za wersje GT.
I dla mnie to raczej jasne;w cenie do 60tys Tracer za 80 Suzi.Gdybym mial wybierac miedzy tymi sprzetami.Na dzis bo za rok i w suzuki beda pewnie przeceny.
Z drugiej strony Tracera bez GT ale juz z tempomatem,kontrola trakcji,antywheelie mozna miec juz za 57tys zl za r2023.A rocznik 2022 i za 52tys.
www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta ... F4yBJ.html
Okolo 15tys zl mniej niz za wersje GT.
I dla mnie to raczej jasne;w cenie do 60tys Tracer za 80 Suzi.Gdybym mial wybierac miedzy tymi sprzetami.Na dzis bo za rok i w suzuki beda pewnie przeceny.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Oglądam te wszystkie filmy z subiektywnymi ocenami motocykli i gust jest jak dupa, a ja jestem bardzo zadowolony z 1050XT i niech ta zima idzie jak najszybciej w Pi5 du.
1050 XT
Online
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4516
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Znając 4 cylindrowe silniki Suzi, znając ich elastyczność i osiągi i przeznaczenie motocykla, nie miałbym nawet sekundy zawahania i wziąłbym 1000 od suzipbird pisze: ↑10 gru 2023, 02:22Porównanie może być ciekawe, bo z jednej strony rzędowa trójka a z drugiej czwórka. Każdy z tych silników ma (jak to mówią w kabaretach) zady i walety. No i Suzuki napakowało jeszcze więcej elektroniki. Wyścig na trzy i czteroliterowe systemy wspomagające trwa.
Wysłane z Tapatalka
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Niestety często jest tak, że jaramy się nowym modelem jak dziecko pierwszą czekoladą, dziennikarze podgrzewają atmosferę, na YT mnóstwo filmów z kolesiami wymachującymi rękami, recytującymi z pamięci parametrami i osiągami i myślimy, że to będzie nasza kolejna maszyna. I idziemy sobie do salonu, oglądamy, siadamy i jednak stwierdzamy że to jednak nie to. Bywa, że okazuje się to dopiero w czasie jazdy testowej. Poczekajmy na nowy sezon i pierwsze egzemplarze w salonach. Jedno jest pewne, że będzie to duży i dobrze wyposażony motocykl z mocnym silnikiem do jazdy w duecie.
Wysłane z Tapatalka
Wysłane z Tapatalka
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2487
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Patrzac na to co się na rynku dzieje, najbardziej martwi mnie szybkość wprowadzania nowych produktów i powszechne testowanie na klientach.
Przyklad Tracera i jego wahacza - dopiero drugi wypust był do jeżdżenia. Klienci kupujący pierwsze egzemplarze byli wpuszczeni na mine.
Także zarowno GSX jak i mowy GS super, ale warto poczekać aż ktoś dłużej pojeździ.
A ro czy komuś pasuje pod dupą to indywidualna sprawa.
Przyklad Tracera i jego wahacza - dopiero drugi wypust był do jeżdżenia. Klienci kupujący pierwsze egzemplarze byli wpuszczeni na mine.
Także zarowno GSX jak i mowy GS super, ale warto poczekać aż ktoś dłużej pojeździ.
A ro czy komuś pasuje pod dupą to indywidualna sprawa.
Online
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Ja bym jeszcze dodał jedną rzecz - generalnie trochę się Tracerem też interesowałem ale dziennikarze i dilerzy wpychają na siłę wersje GT / GT+.
Natomiast jak oglądałem testy/recenzje i opinie posiadaczy to parę razy się przewinęło, że polecają zwykłą wersję bez elektronicznego zawieszenia ze względu na dużo większe możliwości jego regulacji a co za tym idzie komfort. Elektroniczne zawieszenie dość sporo osób narzeka, że jest po prostu twarde. I o ile w sportowym motku to spoko to na dalsze wyjazdy jednak fajnie jak 'buja' na dziurach
Natomiast jak oglądałem testy/recenzje i opinie posiadaczy to parę razy się przewinęło, że polecają zwykłą wersję bez elektronicznego zawieszenia ze względu na dużo większe możliwości jego regulacji a co za tym idzie komfort. Elektroniczne zawieszenie dość sporo osób narzeka, że jest po prostu twarde. I o ile w sportowym motku to spoko to na dalsze wyjazdy jednak fajnie jak 'buja' na dziurach
null
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Tracer fajny, ale ten prześwit marniutki. Na równych drogach da radę, ale jak się zacznie coś gorszego to pisali, że lubi przytrzeć wydechami. Niedobrze. Poza tym cena GT i GT+ też już niczego sobie. Można w tej cenie rozważyć klika innych motocykli.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Piszesz o 900 czy 9? Bo 900 przycierała stopką centralną. Faktem jest, że prześwit to najsłabsza strona Tracera. Zyskuje się za to symetrię wokół tylnego koła (miejsce na kufry) dzięki w pakowaniu puchy pod spód. Po przyszłym sezonie będę mógł coś na ten temat napisać (prześwit/przycieranie).Xj6 pisze:Tracer fajny, ale ten prześwit marniutki. Na równych drogach da radę, ale jak się zacznie coś gorszego to pisali, że lubi przytrzeć wydechami. Niedobrze. Poza tym cena GT i GT+ też już niczego sobie. Można w tej cenie rozważyć klika innych motocykli.
Wysłane z Tapatalka
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
O jednym i drugim. mój 1050XT też ma symetryczny montaż kufrów bocznych Givi.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Miałem na myśli raczej jazdę po drodze w złożeniu a nie wjazd na wysoki krawężnik. W złożeniu nie raz udało się przytrzeć przy zbyt słabo napiętej sprężynie tylnego zawieszenia.
Wysłane z Tapatalka
Wysłane z Tapatalka
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
To samo słyszałem, ja bym do zwykłej wersji za - 56'800 (koniecznie czarnucha ) dodał - bezwzględnie - quick-shifter, osłonę na chłodnicę, risery podnoszące kierę, szybę turystyczną, gmole Heed, gniazdo USB, płytę pod kufer centralny i tenże oraz halogeny bo zwykła wersja nie ma doświetlania zakrętów a reflektor mijania szału nie robi, no i także adapter wyrównujący siedzenie kierowcy by na genitaliach nie siedziećprebenny pisze: ↑11 gru 2023, 11:34Ja bym jeszcze dodał jedną rzecz - generalnie trochę się Tracerem też interesowałem ale dziennikarze i dilerzy wpychają na siłę wersje GT / GT+.
Natomiast jak oglądałem testy/recenzje i opinie posiadaczy to parę razy się przewinęło, że polecają zwykłą wersję bez elektronicznego zawieszenia ze względu na dużo większe możliwości jego regulacji a co za tym idzie komfort. Elektroniczne zawieszenie dość sporo osób narzeka, że jest po prostu twarde. I o ile w sportowym motku to spoko to na dalsze wyjazdy jednak fajnie jak 'buja' na dziurach
Co do dźwięku z.. "puszki po marmoladzie" to jest bardzo uciążliwy przy spokojnej jeździe, przy pałowaniu zostaje gdzieś z tyłu
Potwierdzam że nastawy zawieszenia w trybie komfortowym nie oferują oczekiwanego komfortu - mam tu na myśli półaktywne zawieszenie KYB
Iżu
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
A, i dodatkowy powód dla którego bym nie kupił tracera 900 to stanowczo za dużo awarii CCT (napinacza łańcuszka).
Jak sie zagłąda na forum czy grupe FB to wciąż sie to często zdarza, nawet w najnowszych modelach.
Dziwne, że takie niby prostej rzeczy nie potrafia zaprojektować solidnie.
No chyba ze to planowana awaria
p.s.
BTW to ze pierwsze tracery były tak fatalnie zaprojektowane to się w głowie nie mieści u takiej firmy jak yamaha, jakby projest robili uczniowie w szkole. Ludzie myśląże marka coś znaczya a tu nie koniecznie. To w zasadzie jest nagminne że wiele rozwiazań sie dziś nie testuje dobrze w fabryce tylko daje ludziom do testowania, po co płacić za testy skoroi tak kupia...
Jak sie zagłąda na forum czy grupe FB to wciąż sie to często zdarza, nawet w najnowszych modelach.
Dziwne, że takie niby prostej rzeczy nie potrafia zaprojektować solidnie.
No chyba ze to planowana awaria
p.s.
BTW to ze pierwsze tracery były tak fatalnie zaprojektowane to się w głowie nie mieści u takiej firmy jak yamaha, jakby projest robili uczniowie w szkole. Ludzie myśląże marka coś znaczya a tu nie koniecznie. To w zasadzie jest nagminne że wiele rozwiazań sie dziś nie testuje dobrze w fabryce tylko daje ludziom do testowania, po co płacić za testy skoroi tak kupia...
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Z prześwitem 135 mm to bym na moją posesję nie wjechał...
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek