UWAGA UWAGA UWAGA
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Nie znalazłem na forum podobnego wątku. Jeśli jest to proszę o zamknięcie. Jestem ciekaw z jakich powodów sprzedajecie motocykle, na jakie zmieniacie, czy wogóle po sprzedaży jednego motocykla szukacie kolejnych? Być może komuś motocykle znudziły się na poczet innych pasji? Zapraszam do udziału w dyskusji...
dl 2011
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Zawsze sprzedawałem, bo mi się poprzedni znudził
Przez pół roku mam frajdę zajebistą z nowego, a potem mi się nudzi i zaczynam marudzić. Może czas na zmianę hobby 


--
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Obawiam się, że zmiana hobby nic nie zmieni. Taka natura ludzka. Wszystko się kiedyś nudzi...nawet żony;-P
dl 2011
Online
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Czy ja wiem czy nudzi. Ja kiedyś bardzo chętnie sprzedam swojego V-stroma... Jak wygram w lotto i będzie mnie stać na GSa 

null
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
A wiesz, że ja całkiem w przeciwną stronę myślę ? |Zastanawiam się czy nie sprzedać GS-a i nie wrócić do DL-a, kasy zostanie w kieszeni sporo na wyjazdy i lubię GS-a ale zawsze mi szkoda, że stoi w garażu i się marnuje na kilka wyjazdów w roku. A miał to być ten docelowy motocyklprebenny pisze:Czy ja wiem czy nudzi. Ja kiedyś bardzo chętnie sprzedam swojego V-stroma... Jak wygram w lotto i będzie mnie stać na GSa

--
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Online
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Ja w sumie jak tylko nie pada to motorem jeżdżę więc by się nie marnował
Ale mam złe doświadczenia z pojazdami używanymi a za nowego DLa 650 mógłbym mieć GSa z w przybliżeniu 2004 roku więc 


null
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Lepiej sobie odpuść.. obecne modele BMW (także GS), to awaryjne badziewia, akcje serwisowe są kilka razy w roku, siada głównie elektronika, czujniki itd. taką mam informację od mechaników autoryzowanego serwisu.prebenny pisze:Jak wygram w lotto i będzie mnie stać na GSa
Sto razy wolałbym Hondę Africa Twin

Pozdrówko

Iżu
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Dlaczego sprzedałem Bandita?
Bo chciałem DLa
- DLa dla wygodniejszej pozycji, elastycznego silnika, niskiego spalania, ogólnej bezawaryjności, dobrej ochrony przed wiatrem...
Co next ? Nie wiem ale na pewno nie 650
Bo chciałem DLa

Co next ? Nie wiem ale na pewno nie 650

Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Ja swojego dl 650 sprzedałem z bardzo prozaicznego powodu. Chciałem kupić nowego 1000. I mam 

Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Ja, na pewno mojego "grubasa" nie zamieniłem na Vstroma ,z powodu takiego, że bardziej mi się podoba wizualnie.
Ale z kilku praktycznych powodów. Wygodniejsza pozycja na dłuższych przebiegach, poręczność i sterowność (przede wszystkim w mieście). Spalanie jest na podobnym poziomie z niewielką pół litrową przewagą na korzyść Vstroma. No i miałem dosyć polerowania chromów (okazuje się że jestem flejtuchem jak pterodaktyl i dobrze nam z tym
) No i dodatkowy bonus zmiany to możliwość nie przejmowania się wyborem drogi
"grubas" jednak widział nawet odrobinę piasku na asfalcie z kilometra ,nie wspomnę o szutrowej drodze
Następny będzie jakiś klasyk coś w rodzaju Triumpha Bonnevilla. Ale to na starość (tam nie będę musiał tak wysoko nogi przekładać przy wsiadaniu
)





Ogar205>CZ175>MZ250 z koszem>JunakM10>ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>CRS250> IMPERIALE400+RE HIMALAYAN 452
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Czy aby napewno zmiana gs na dl sprawi , że częstotliwość podróży motocyklowuch się zwiększy? Zmiana ta raczej nie wpłynie na ilość posiadanego czasu wolnego ani długości sezonu motocyklowego. Chyba, że miał Pan na myśli nieporównywalne koszty eksploatacyjne gs w porównaniu do v stroma?mowso pisze:A wiesz, że ja całkiem w przeciwną stronę myślę ? |Zastanawiam się czy nie sprzedać GS-a i nie wrócić do DL-a, kasy zostanie w kieszeni sporo na wyjazdy i lubię GS-a ale zawsze mi szkoda, że stoi w garażu i się marnuje na kilka wyjazdów w roku. A miał to być ten docelowy motocyklprebenny pisze:Czy ja wiem czy nudzi. Ja kiedyś bardzo chętnie sprzedam swojego V-stroma... Jak wygram w lotto i będzie mnie stać na GSa
dl 2011
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Nie Pan bo się staro poczułemWąski pisze:Czy aby napewno zmiana gs na dl sprawi , że częstotliwość podróży motocyklowuch się zwiększy? Zmiana ta raczej nie wpłynie na ilość posiadanego czasu wolnego ani długości sezonu motocyklowego. Chyba, że miał Pan na myśli nieporównywalne koszty eksploatacyjne gs w porównaniu do v stroma?mowso pisze:A wiesz, że ja całkiem w przeciwną stronę myślę ? |Zastanawiam się czy nie sprzedać GS-a i nie wrócić do DL-a, kasy zostanie w kieszeni sporo na wyjazdy i lubię GS-a ale zawsze mi szkoda, że stoi w garażu i się marnuje na kilka wyjazdów w roku. A miał to być ten docelowy motocyklprebenny pisze:Czy ja wiem czy nudzi. Ja kiedyś bardzo chętnie sprzedam swojego V-stroma... Jak wygram w lotto i będzie mnie stać na GSa


Czasu na pewno człowiek więcej nie znajdzie, tylko serce będzie mniej bolało, że tyle pieniędzy w garażu stoi i się marnuje, może lepiej żeby stało połowę tego i się marnowało, a resztę można przeznaczyć na podróże albo inne pomysły

--
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
A ja kupiłem DLa ponieważ znudziła mi sie 1/2 GSa czyli f650.
Na razie pomykam DL`em i mi się podoba a mam go już drugi sezon. Myślę, że jeszcze kilka ze mną zostanie.
Na razie pomykam DL`em i mi się podoba a mam go już drugi sezon. Myślę, że jeszcze kilka ze mną zostanie.
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Dlaczego sprzedałem Transalpa 650? Stwierdziłem że skoro 95% czasu spędzam na asfalcie to są lepsze motocykle, brakowało mi lepszej osłony przed wiatrem i komfortu przy prędkościach autostradowych, niższe spalanie przy większej mocy też było argumentem za.
Wytapatalkowano
Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
4,72? Bezkitu?Hawk1985 pisze:Dlaczego sprzedałem Transalpa 650? Stwierdziłem że skoro 95% czasu spędzam na asfalcie to są lepsze motocykle, brakowało mi lepszej osłony przed wiatrem i komfortu przy prędkościach autostradowych, niższe spalanie przy większej mocy też było argumentem za.
Wytapatalkowano
dl 2011
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Hornet 600S -> SV 650S -> DL 650
DL bo... wygoda, komfort, zawsze mi się podobały i uwielbiam Vki
DL bo... wygoda, komfort, zawsze mi się podobały i uwielbiam Vki

DL650 K7 | Ride to your dream.
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Sprzedalem Sztormiaka po fantastycznych trzech sezonach. Spelnilem na nim moje drugie marzenie, objechalem Rumunie (pierwszym bylo posiadanie moto)... I tak zlapalem bakcyla. W tym samym jeszcze roku zrobilem objazdowke po Balkanach z naciskiem na Albanie. W kolejnym powtora z rozrywki, czyli Balkany i troche Grecji. Po nietrafionej pogodzie, na kolejny sezon chcialem juz gdzies indziej pojechac. Impulsem byla relacja Lutiego z wyprawy na Kaukaz. I tak, w czerwcu zrealizowalem swoja wyprawe zycia i to znowu na DLu
.
Po powrocie i powaznej rozmowie z kobieta przyszedl ten moment. Obiecalem, ze juz nie pojade tak daleko i nawet przez chwile naprawde tak myslalem. Z czasem w glowie rodzily kolejne pomysly(glupie) i musialem sprzedac moto:-(
Niedawno kupilem Hayke. Dlaczego? Chcialem sprobowac zupelnie czegos innego. Nie wykorzystuje potencjalu moto i nawet pomimo amortyzatora skretu i szosowych kapci bardziej boje sie skladac w zakretach niz na DLu
Ale calkiem przyjemnie sie patrzy jak wskazowka predkosciomierza reaguje na odwiniecie manetki bez wzgledu na to, ktory bieg jest wbity
.
Do DLa chcialbym kiedys wrocic bo to swietna maszyna jest, ktora powiezie na drugi koniec swiata wygodnie i do tego bezawaryjnie
Taka tam historyjka

Po powrocie i powaznej rozmowie z kobieta przyszedl ten moment. Obiecalem, ze juz nie pojade tak daleko i nawet przez chwile naprawde tak myslalem. Z czasem w glowie rodzily kolejne pomysly(glupie) i musialem sprzedac moto:-(
Niedawno kupilem Hayke. Dlaczego? Chcialem sprobowac zupelnie czegos innego. Nie wykorzystuje potencjalu moto i nawet pomimo amortyzatora skretu i szosowych kapci bardziej boje sie skladac w zakretach niz na DLu

Ale calkiem przyjemnie sie patrzy jak wskazowka predkosciomierza reaguje na odwiniecie manetki bez wzgledu na to, ktory bieg jest wbity

Do DLa chcialbym kiedys wrocic bo to swietna maszyna jest, ktora powiezie na drugi koniec swiata wygodnie i do tego bezawaryjnie

Taka tam historyjka

DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Trzy sezony na małym DL-u i przesiadka na dużego. Po jednej jeździe testowej w ubiegłym roku, więc trochę przemyśleń było. Jak będzie? Zobaczymy. Jedno w małym na pewno było super - palił jak skuter 50 cm3
No i zwinna bestia była.

DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka 

Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Ja po ostatnich podwyżkach cen paliwa zaczynam się zastanawiać czy jednak warto kupować coś mocniejszego od mojego DL-650 AL6, chodzi mi po głowie pomysł.. Yamaha Tracer 900 GT, albo Honda Africa Twin, albo V-Strom DL-1000, ale wszystkie te motocykle kosztują więcej, także większe będą koszty serwisowania i ubezpieczenia, pytanie czy jest sens ?
W DL-650 w pierwszym rzędzie zmieniłbym hamulce na takie z DL-1000
do tego przednią zawiechę, fajnie też byłoby mieć przednią lampę, która na światłach drogowych oświetla drogę a nie drzewa, oczywiście mocy nigdy za wiele więc też mogłoby być jej nieco więcej, kupując nowy japoński motocykl nie spodziewałem się tego że pod czachą coś się będzie tłukło, a mechanik powie "tak ma być"..
Gdy się przejechałem nową Yamahą MT-09 i porównałem jak pracują skrzynie biegów, to stwierdzam że w DL-u skrzynia działa jak w Ursusie..
Jednak bezsprzeczną zaletą 650-tki jest uniwersalność i niskie spalanie - po zlocie wyszło mi 4,1 l/100 km. a naprawdę jadąc na złot i z powrotem śmigaliśmy dosyć dynamicznie i szybko nieco przekraczając prędkości dopuszczalne
Poza tym te motocykle są proste jak budowa cepa (u mnie poza ABS-em nie ma żadnej elektroniki), dzięki temu można je samemu serwisować przy odrobinie wiedzy i umiejętności manualnych.
Na pewno chcę jeszcze pojeździć co najmniej do końca sezonu 2019, a potem się zobaczy, GejeSa nie chcę bo drogi i awaryjny, choć jeździ się nim kapitalnie
Pozdrówko
W DL-650 w pierwszym rzędzie zmieniłbym hamulce na takie z DL-1000

Gdy się przejechałem nową Yamahą MT-09 i porównałem jak pracują skrzynie biegów, to stwierdzam że w DL-u skrzynia działa jak w Ursusie..
Jednak bezsprzeczną zaletą 650-tki jest uniwersalność i niskie spalanie - po zlocie wyszło mi 4,1 l/100 km. a naprawdę jadąc na złot i z powrotem śmigaliśmy dosyć dynamicznie i szybko nieco przekraczając prędkości dopuszczalne

Poza tym te motocykle są proste jak budowa cepa (u mnie poza ABS-em nie ma żadnej elektroniki), dzięki temu można je samemu serwisować przy odrobinie wiedzy i umiejętności manualnych.
Na pewno chcę jeszcze pojeździć co najmniej do końca sezonu 2019, a potem się zobaczy, GejeSa nie chcę bo drogi i awaryjny, choć jeździ się nim kapitalnie

Pozdrówko

Iżu
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
To moze ja sie wypowiem Dl to moje 2gie moto bo 1szym byla xj600N.
dlaczego zmieniłem: brak owiewki przy moim wzroscie 184 dawal niezle opory dodatkowo czesci zaczely byc juz troche drogawe i ciezkie do dostania no i komfort w trasie to raczej nie było to co na no i hamulce.. (przeszczepu z fazera nie trenowalem)
w DL brakuje mi 1go - braku mizliwosci naprawienia "mlotkiem srubokretem i kawalkiem drutu"
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
dlaczego zmieniłem: brak owiewki przy moim wzroscie 184 dawal niezle opory dodatkowo czesci zaczely byc juz troche drogawe i ciezkie do dostania no i komfort w trasie to raczej nie było to co na no i hamulce.. (przeszczepu z fazera nie trenowalem)
w DL brakuje mi 1go - braku mizliwosci naprawienia "mlotkiem srubokretem i kawalkiem drutu"

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka