Witam kolegów
Mialem ostatnio awarie w moim DL1000 (2014r) i najprawdopodobniej usmażyłem coś w instalacji elektrycznej, mam stały pobór prądu na bezpiecznika FUEL 10A, tzn mierze przy wyłączonym moto i odpięta jedna klama z akumulatorze, na mierniku miedzy klama a aku mam staly odczyt 1,4 A, pobór znika jesli wyciągnę bezpiecznik FUEL 10A. Odpiąłem wszytko co według mojej wiedzy mogłoby być podpięte do tego bezpiecznika (pompe paliwa, wtryski, ECU, Tip over sensor). Jeśli wypnę kostkę z przekaźnika pobór znika, wymieniłem przekaźnik - bez zmian. Po wizualnej inspekcji kabli nie znalazłem żadnego przetopienia czy otarcia.
Czy cos pominąłem co możne byc podpięte do tego bezpiecznika? Jakieś rady zanim zacznę wybebeszać kable?
WR
UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html