Czorny DL 650 z 2010
Re: Czorny DL 650 z 2010
Do oringów nie wolno używać "naftu".
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
SP8WAS KO10aa
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
SP8WAS KO10aa
Re: Czorny DL 650 z 2010
Ja miałem jak na zdjęciu ale obróciłem ponieważ założyłem osłonę łańcucha Cleandisc Snoto a on wymaga takiego kierunku do montażuf_ranek pisze:Ja mam tą ośkę na odwrót - dużą śrubę po lewej, od łańcucha. Nie wiem, czy w którejś wersji fabryka zmieniła, czy ktoś Ci podmienił i tak zostało.
Wysłane z mojego Pixel 7a przy użyciu Tapatalka
DL650 AK7
Re: Czorny DL 650 z 2010
a to ciekawe, bo instrukcja jakoś ma odmienne zdanie...
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Czorny DL 650 z 2010
Są różne instrukcje, ale fizyka zagadnienia jest jedna. Nafta ma właściwości penetracyjne i wypłucze smar fabrycznie zamknięty oringami.
.
.
- Załączniki
-
- mycie łańcucha 1000015453.jpg (1.42 MiB) Przejrzano 6352 razy
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
SP8WAS KO10aa
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
SP8WAS KO10aa
Re: Czorny DL 650 z 2010
Ciekawostka - w większości jest napisane, żeby używać "KEROSENE", a to jest nafta świetlna.
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Czorny DL 650 z 2010
Najlepsze jest to, że ten temat powraca cyklicznie i te same argumenty się pojawiają. Można by zrobić statystyki, jaki jest okres tego cyklu 
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Czorny DL 650 z 2010
Tylko niektórych to już nudzi, więc kupują motocykl z wałem xD
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej