Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Pewnie tak, bo każdy z nas szuka chyba tego złotego środka a nie np. typowego sporta czy crosa. Im dłużej mam Dl-a 650 tym bardziej cieszy mnie jego uniwersalny charakter. Niestety Dl1000 nie dla mnie. Osiągi lepsze...owszem, ale cena sporo wyższa...podobnie jak spalanie...jak na litra przystało...
Suzuki V-Strom 650 2017, Yamaha Tracer 900 2019
Tags:
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Wczoraj na moim Dl650 wybraliśmy się z żoną na kilka dni w Tatry. Sztormiak obciążony na maxa z trzema kuframi. Po drodze postu wvZakopcu na obiadek. Zaparkowałem na chodniku przed knajpą. Po zejściu z motocykla i zetknięciu na wysokość krawężnik zrozumiałem że Tracerem 900 bym tam nie wjechał bo tłumik za nisko ![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Suzuki V-Strom 650 2017, Yamaha Tracer 900 2019
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Witam po dłuższej przerwie. Witam Cię RafałB. Po oglądnięciu Twoich testów i jazdach próbnych podjąłem decyzję o zmianie mojej Suzi Dl650 Vstrom na Tracera 900. Inna bajka. Mam go od tygodnia. 1000km już przejechane ale euforia trwa. Jak dla mnie super moto. ![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Suzuki V-Strom 650 2017, Yamaha Tracer 900 2019
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Hej, a to ciekawostka po Twoim przedostatnim poście powyżejVr46 pisze:Witam po dłuższej przerwie. Witam Cię RafałB. Po oglądnięciu Twoich testów i jazdach próbnych podjąłem decyzję o zmianie mojej Suzi Dl650 Vstrom na Tracera 900. Inna bajka. Mam go od tygodnia. 1000km już przejechane ale euforia trwa. Jak dla mnie super moto.
![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Najważniejsze że jesteś zadowolony a o to przecież chodzi w tej motocyklowej zabawie, cieszę się że moje filmy pomogły Ci w podjęciu decyzji o zmianie.
Niech nowy Tracerek 900 dobrze Ci służy, no i napisz po jakimś czasie jak się sprawuje (niedawno jeden z kolegów szybko zamienił T900 GT na Tenere XT1200Z) Piona
![Cool 8-)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_cool.gif)
Iżu
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Z tej zamiany(Tracer 900 na T12) jestem akurat bardzo zadowolony. Zrobiłem na T12 około 3500 km i pasuje mi bardzo. Chcę zacząć ją ubierać ale poczekam z tym do momentu gdy Suzuki odsłoni w końcu karty i pokaże nowego V-Stroma 1000Iżu pisze:Niech nowy Tracerek 900 dobrze Ci służy, no i napisz po jakimś czasie jak się sprawuje (niedawno jeden z kolegów szybko zamienił T900 GT na Tenere XT1200Z) Piona
![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
A propos Suzuki, to słyszałem, że ma być 800cm3 - ale niedługo się przekonamy
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Tracer 900 według mnie i mojej małżonki jest wygodniejszy przy długich trasach bez przerw. Tylek nie boli i pozycja za kierownicą wygodniejsza. Mam 190cm wzrostu a nogi mają przyjemniejsze ułożenie niż w Sztormiaku. Przy prędkościach autostradowych 140kmh spalanie 4,8 a w Suzuki to już koło 7l bo oszczędnie było do ok. 120kmh. Manewrowanie w korkach też przyjemne. ![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Suzuki V-Strom 650 2017, Yamaha Tracer 900 2019
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Może taki ?crimson pisze:A propos Suzuki, to słyszałem, że ma być 800cm3 - ale niedługo się przekonamy
P.S. crimson - propozycja dla Ciebie - nowy Avatar
![Mr. Green :mrgreen:](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Ocena: 5.88235%
Iżu
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
No rozważę, podobieństwo uderzająceIżu pisze:
P.S. crimson - propozycja dla Ciebie - nowy Avatar![]()
Ufoludek z Roswell.jpg
![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
A czy ktoś z Was ujeżdżał już Tracera 900 GT? Mam wrażenie, że wady pierwszej edycji zostały w nim wyeliminowane. GT mnie kusi
- kufry, tempomat, fajny wyświetlacz TFT w standardzie... Dołożyć centralny, większą szybę i ( w teorii) wygląda to nieźle...
![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Centralny podnóżek mają wszystkie modele w tym GT, dla moich potrzeb i temperamentu Tracer 900 nawet w tej zwykłej wersji byłby wystarczający, model 2020 jest w takim ciekawym malowaniuNuri pisze:A czy ktoś z Was ujeżdżał już Tracera 900 GT? Mam wrażenie, że wady pierwszej edycji zostały w nim wyeliminowane. GT mnie kusi- kufry, tempomat, fajny wyświetlacz TFT w standardzie... Dołożyć centralny, większą szybę i ( w teorii) wygląda to nieźle...
![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Iżu
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Ładne to malowanie (z tegorocznych dla mnie najładniejsze, chociaż chyba te z pierwszych lat produkcji (2015-20016?) jakoś jeszcze bardziej mi podchodziły. Eh... może na 40tke sobie prezent zrobic? ![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
Jedynie, moim zdaniem, szkoda że nie zrobili od razu kuracji odmładzającej dla Tracera 900 takiej jak dla 700-tki. To by dało fajny powiew świeżości juz po kilku ładnych latach produkcji.
PS. Mam wrażenie że Nuri miał na myśli centralny.... kufer![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
Jedynie, moim zdaniem, szkoda że nie zrobili od razu kuracji odmładzającej dla Tracera 900 takiej jak dla 700-tki. To by dało fajny powiew świeżości juz po kilku ładnych latach produkcji.
PS. Mam wrażenie że Nuri miał na myśli centralny.... kufer
![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ostatnio zmieniony 13 sty 2020, 12:03 przez polokokt, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Mi się nie podoba. Na żywo wygląda jakby zapomnieli kolorem polakierować i został sam podkład ![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji16.png)
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji16.png)
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2507
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Jak wsiadlem na Tracer GT w salonie to jak garnitur na miarę szyty, wszytko pasowało. Tylko te kufry małe, do dalekiej podróży solo ok, ale z plecakiem to za mało.
Generalnie miałem faze na niego ale mi przeszło i w końcu nie pojechałem na jazdę. Może jak beda z drugiej reki za trzy - cztery lata.
Kumpel serwisant twierdzi ze Tracer to taki wariat co da rade w turystyce, a i za kumplami na sportach po górach też da radę i wstydu nie będzie.![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji2957.png)
Generalnie miałem faze na niego ale mi przeszło i w końcu nie pojechałem na jazdę. Może jak beda z drugiej reki za trzy - cztery lata.
Kumpel serwisant twierdzi ze Tracer to taki wariat co da rade w turystyce, a i za kumplami na sportach po górach też da radę i wstydu nie będzie.
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji2957.png)
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Zabawa z tym silnikiem CP3 zaczyna się od 6000 obrotów. Przyzwyczajeni do V2 możecie być zaskoczeni że w Tracer 900 trzeba kręcić go wyżej żeby odjechać. Pozycja jazdy też inna, bardziej sportowa i aktywna. Piszę bo miałem i po kilku sezonach na turstycznych enduro ( DL650, DL1000, R1200GS) byłem rozczarowany. Ale masa ludzi ma i chwali. 900GT kosztuje 55k więc nie mało. Może warto poczekać na Tigera 900. Silnik podobny a myślę że pozycja bardziej turystyczna niż w Tracerze. Zależy co kto lubi.
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Kwestia pewnie kto z czego się przesiadł i jaki ma styl jazdy (oraz czy wykorzystuje motocykl w off'ie). Ja miałem okazję 3 dni pojeździć na MT09 z tym silnikiem i po przesiadce z DL650 to nawet od 3-4 tys obrotów mocy było mocno "wystarczajaco"
. Własciwie cały weekend przejeździłem na mapie B i nawet przez myśli nie przeszła mi mocniejsza mapa A
Pewnie jakbym się przesiadł z DL1000 to juz takiej różnicy bym nie odczuł a może bardziej zracałbym uwagę na słaby dół tego silnika.
A jak to Brzoza powiedział (obecnie z portalu Motovotyager) w wywiadzie z Iżu, trzycylindrowe silniki to ideał właściwie. Łączy zalety silników 2 i 4 cylindrowych nie kopiując ich wad właściwie. Także Yamaha i Triumph ma tu sporo do zaoferowania![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
A jak to Brzoza powiedział (obecnie z portalu Motovotyager) w wywiadzie z Iżu, trzycylindrowe silniki to ideał właściwie. Łączy zalety silników 2 i 4 cylindrowych nie kopiując ich wad właściwie. Także Yamaha i Triumph ma tu sporo do zaoferowania
![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
3-cylindrowe silniki to drganiapolokokt pisze: A jak to Brzoza powiedział (obecnie z portalu Motovotyager) w wywiadzie z Iżu, trzycylindrowe silniki to ideał właściwie. Łączy zalety silników 2 i 4 cylindrowych nie kopiując ich wad właściwie. Także Yamaha i Triumph ma tu sporo do zaoferowania
![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Online
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Nie zgodze się. Triumph chodzi mega płynnie bez jakichkolwiek drgań w przeciwieństwie do v2.
null
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
W rzeczy samejpolokokt pisze:Ładne to malowanie (z tegorocznych dla mnie najładniejsze, chociaż chyba te z pierwszych lat produkcji (2015-20016?) jakoś jeszcze bardziej mi podchodziły. Eh... może na 40tke sobie prezent zrobic?
Jedynie, moim zdaniem, szkoda że nie zrobili od razu kuracji odmładzającej dla Tracera 900 takiej jak dla 700-tki. To by dało fajny powiew świeżości juz po kilku ładnych latach produkcji.
PS. Mam wrażenie że Nuri miał na myśli centralny.... kufer
![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
No i decyzja zapadła! VStrom 650 AL5 poszedł na OLX i OTOMOTO, w garażu znalazł się roczny Tracer 900 GT. Po kupnie przejechałem nim 350km i mogę już wstępnie porównać oba sprzęty. Najpierw przewagi VStroma - wygodniejsza pozycja (mam 185 cm), lepsze, większe handbary, stabilniejszy w jeździe. W Yamasze trudno się dostać do stopki bocznej, zasłania ją centralna. Usytuowanie nóg - tam, gdzie w DLu są sety kierownika, w GT jest już silnik. Stopy trzeba cofnąć. Wymaga to przyzwyczajenia. Za to w GT można swobodnie stać na światłach, w VStromie zawsze zatrzymując się zawadzałem właśnie o sety. W Suzi, zarówno oryginalna szyba z deflektorem, jak i założony później Air Flow dają świetną osłonę. Yamaha--ori szyba to porażka, o wiele dla mnie za mała. Dłuższy o 10 cm akcesoryjny Puig w najwyższym położeniu załatwia sprawę. Do wyświetlaczy obu pojazdów nie mam zastrzeżeń. W GT jest piękny kolorowy TFT, ale ten klasyk z Suzi też jest znakomity. Spalanie - na autostradzie po 200 km że stałą prędkością 140 kmh (tempomat się przydaje) wyszło równe 6 l/100km. Suzi, w podobnych warunkach pali ok. 5,5 l. Suzi jest jak czołg - stabilna, ale przerzucanie z zakrętu w zakręt nie jest tak łatwe jak w Yamasze. Shimmy do 160 kmh w Yamasze nie stwierdzono, Suzi nie zna tego pojęcia
Przyspieszenie- wiadomo, Vmax też. Na dobrym asfalcie oba sprzęty prowadzą się świetnie, z minimalnym wskazaniem na Tracera (pełna regulacja zawiechy), na dziurach lepiej jeździ mi się VStromem. Światła - dwie żarówki w Suzi są bardzo dobre, ale LEDy w GT są jeszcze lepsze... przynajmniej, póki działają. Słowem - Suzi szuka nabywcy, Yamaha zostaje, raczej na dłużej.
![Very Happy :D](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
- Ocena: 23.52941%