Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem: https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
Nowy Tysiąc nawet mi się podoba, szkoda tylko że w tańszej wersji nie można zamówić np. samego tempomatu, taka "zwykła" wersja byłaby do turystyki wystarczająca i sporo tańsza, nowy V-Strom 1050 brałbym w kolorze czerwonym lub czarnym, jestem bardzo ciekaw jak się nim lata, czy ma to coś i czy mniej wibruje po tyłku
Nowy Tysiąc nawet mi się podoba, szkoda tylko że w tańszej wersji nie można zamówić np. samego tempomatu, taka "zwykła" wersja byłaby do turystyki wystarczająca i sporo tańsza, nowy V-Strom 1050 brałbym w kolorze czerwonym lub czarnym, jestem bardzo ciekaw jak się nim lata, czy ma to coś i czy mniej wibruje po tyłku
Samego tempomatu nie da rady zamówić bez ride-by-wire, który z kolei podpięty jest pod inne systemy... a wersja podstawowa go nie ma... co nie zmienia faktu że szkoda...
Nowy Tysiąc nawet mi się podoba, szkoda tylko że w tańszej wersji nie można zamówić np. samego tempomatu, taka "zwykła" wersja byłaby do turystyki wystarczająca i sporo tańsza, nowy V-Strom 1050 brałbym w kolorze czerwonym lub czarnym, jestem bardzo ciekaw jak się nim lata, czy ma to coś i czy mniej wibruje po tyłku
Samego tempomatu nie da rady zamówić bez ride-by-wire, który z kolei podpięty jest pod inne systemy... a wersja podstawowa go nie ma... co nie zmienia faktu że szkoda...
Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale sądzę, że tempomat nie wymaga Ride By Wire. Przykładem Super Temere, która ma tempomat i 2 tryby jazdy, a przepustnica sterowana linkami. To może w nowym DL, też tak da się zrobić i doposażyć wersję "zwykłą".
Tylko ze tempomat przy przepustnicy na lince to dodatkowa konstrukcja serwo do sterowania przepustnicą a w RBW to tylko kawalek oprogramowania.
Różnica kosztowa olbrzymia.
Smerfciamajda pisze:Tylko ze tempomat przy przepustnicy na lince to dodatkowa konstrukcja serwo do sterowania przepustnicą a w RBW to tylko kawalek oprogramowania.
Różnica kosztowa olbrzymia.
Mega tną koszty abs w zakrętach brak tempomat brak mam na myśli tańszy model mocno kroi Suzuki a to kwestia kawałka kodu i czujnika z Chin za 50 zł
Dramat jestem ciekaw ile osób z tych ci planowało zakup nowego się wycofało.
Daję głowę że przepustnice będą te same w obu modelach bo za duże koszty aby mieć 2wersje. Ale chcą nas tylko zmusić eo zakupu XT
ETZ 251; TDM 900; DL 1000; KTM 1290 Super Adventure S
Bo oni też czytają nasze forum. Jak zobaczyli ,że jęczycie ,że za drogo,to zrobią teraz niższe ceny
Ogar205>CZ175>MZ250 z koszem>JunakM10>ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>CRS250> IMPERIALE400+RE HIMALAYAN 452
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Dziwna jest polityka Suzuki. Maja zajefajne motocykle ale dziwnie sie to odbywa.
Obserwowałem Yamahe z Tracerem, Kawe z Versysem i Honde AF.
Wszystko w miare jasne, a tu jakies podchody i wynalazki.
Też malo zasadne jest zeby były dwie wersje z RbW i mechaniczna. To jest zagranie nieuzasadnione finansowo a wręcz fatalne w skutkach. Bedzie powodowalo zamieszanie w serwisowaniu i zakuoie części.
Pozwoliłem sobie zacytować ciekawy kawałek tekstu. Mam rozumieć że przepustnice są sterowane bezprzewodowo?
"...Jedną z najciekawszych zmian jest wprowadzenie do układu zasilania elektronicznej przepustnicy (ride-by-wire) bez użycia połączeń mechanicznych. Dzięki temu układ jest lżejszy i jest na bieżąco synchronizowany za pomocą całej masy instrumentów. Całość bez wątpienia wpływa pozytywnie na kulturę pracy w dolnej partii obrotowej i jest to zdecydowanie zauważalne. Co ciekawe zespoły instrumentów są połączone bezprzewodowo co w przyszłości może ułatwić pracę serwisantom – oczywiście pod warunkiem, że jest to zrobione roztropnie a sposób parowania lub adaptacji, o ile taki będzie istniał, będzie prosty...."