Trzeba przyznać że maszyna prezentuje się świetnie
Motocykl jest na tyle wysoki iż przy moim wzroście 184 cm czułem się na nim bardzo wygodnie, bardzo ładnie wygląda nowa czasza, nieco większa szyba i pełne oświetlenie LED, w tym także kierunkowskazy, dodano także niezwykle przydatny uchwyt do zamocowania nawigacji lub telefonu
Wreszcie Honda zmieniła mizerny wyświetlacz LCD na kolorowy TFT i w końcu doczekaliśmy się wskaźnika temperatury płynu chłodniczego..

Do pełni szczęścia brakuje tylko gniazdka zapalniczki/USB w standardzie (jest tylko zaślepka), oraz drugiej tarczy hamulcowej z przodu, choć producent twierdzi że przy tej masie 197 kg. (zalany płynami) hamulce są wystarczające, na plus zmieniono rozmiar przedniego koła na 19"
Maszynę napędza znany i niezawodny dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 471 cm3, który generuje maksymalną moc - 47,6 KM (8'600 obr/min) oraz maksymalny moment obrotowy - 43 Nm (6'500 obr/min), najnowszą odmianę silnika wyposażono w sprzęgło antyhoppingowe, ponoć do naciśnięcia klamki sprzęgła wystarczy 45% mniej siły niż przy starszym modelu, faktycznie klamka pracuje jak w jakimś rowerze

Największą zaletą jest niskie spalanie, producent deklaruje zużycie paliwa na poziomie - 3,6 l/100 km ale realnie w trasie można ponoć zejść poniżej 3 l/100 km. co przy zbiorniku paliwa o pojemności - 17,7 litra daje zasięg około 550 km

Nie jeździłem jeszcze tym sprzętem, ale maszyna sprzedaje się doskonale mimo ceny na poziomie 29'000 zł.
Pozwoliłem sobie nagrać kilka klipów o tym motocyklu i wrzucić na mój kanał YT - zapraszam do oglądania

Jeśli mieliście okazję polatać nową Hondą, to podzielcie się swoimi wrażeniami w tym wątku
