Givi airflow
Givi airflow
Witam
Jak cześć z was wie robiłem sobie sam dodatkowa owiewkę która defakto sprawdziła się wyśmienicie.
Przeglądałem olx w poszukiwaniu stelaża pod kufry boczne i znalazłem coś takiego: szyba airflow od givi
https://m.olx.pl/oferta/airflow-givi-sz ... xk74q.html
Powiedzcie mi jak ona rzeczywiscie sie spisuje? jest taka cudowna jak to opisują czy to poprostu zwykla dodatkowa szyba ktora mozna regulować, robi robote ale du....y nie urywa jakie macie opinie i doświadczenia?
Tą co tu jest oferowana można zamontować do oryginalnej szyby poprzez uchwyty montażowe czy musi byc caly komplet? 2 szyby i uchwyty?
Pytam, bo chce zrobić swoja owiewkę z poliwęglanu a nie z pleksi jak ta wersje próbna ale nie mam pomysłu jak ja fajnie wyprofilować a co za tym idzie czy jest sens sie z tym bawic czynie iść po najniższej lini oporu i kupić gotowego kupic airflow-a...
Jak cześć z was wie robiłem sobie sam dodatkowa owiewkę która defakto sprawdziła się wyśmienicie.
Przeglądałem olx w poszukiwaniu stelaża pod kufry boczne i znalazłem coś takiego: szyba airflow od givi
https://m.olx.pl/oferta/airflow-givi-sz ... xk74q.html
Powiedzcie mi jak ona rzeczywiscie sie spisuje? jest taka cudowna jak to opisują czy to poprostu zwykla dodatkowa szyba ktora mozna regulować, robi robote ale du....y nie urywa jakie macie opinie i doświadczenia?
Tą co tu jest oferowana można zamontować do oryginalnej szyby poprzez uchwyty montażowe czy musi byc caly komplet? 2 szyby i uchwyty?
Pytam, bo chce zrobić swoja owiewkę z poliwęglanu a nie z pleksi jak ta wersje próbna ale nie mam pomysłu jak ja fajnie wyprofilować a co za tym idzie czy jest sens sie z tym bawic czynie iść po najniższej lini oporu i kupić gotowego kupic airflow-a...
DL650 AL2 ----> DL1000
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4459
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Online
Re: Givi airflow
W roczniku 2016 650 spisywała się mega dobrze. Bardzo dobrze chroni od wiatru i nie powoduje zawirowań na kasku. Jedyną wadą jest to, że chroni od wiatru na tyle dobrze, że odbiera jakikolwiek przewiew kierownikowi ale to już kwestia indywidualna co kto lubi.
W KTMie 1190 miałem airflowa i od wiatru chroniła dobrze ale zawirowania na kasku były potężne - tylko nie była to raczej wina air flow, bo na oryginalnej szybie i oryginalnej + deflektor było jeszcze gorzej - także można to ładnie pod wadę KTMa podciągnąć.
W KTMie 1190 miałem airflowa i od wiatru chroniła dobrze ale zawirowania na kasku były potężne - tylko nie była to raczej wina air flow, bo na oryginalnej szybie i oryginalnej + deflektor było jeszcze gorzej - także można to ładnie pod wadę KTMa podciągnąć.
null
Re: Givi airflow
Do oryginalnej szyby tego nie zaloze? W tej ofercie jest kompletny deflektor z uchwytami... Nie będzie pasował ani nie da sie zamontować? Musi być akcesoryjna szyba co jest dedykowana pod airflow-a?lukas76 pisze:To jest deflektor do szyby, nie da się zamontować samej
DL650 AL2 ----> DL1000
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Re: Givi airflow
Nie słyszałem ani nie czytałem nigdzie, żeby ktoś to próbował zamontować do seryjnej szyby "połówkę" Air-flow'a. Jak dasz radę wywiercić otwory w oryginalnej szybie żeby te mocowania przytwierdzić to pewnie założysz. Pytanie też jak to później będzie chodziło na tych prowadnicach góra-dół jeśli krzywizny szyb będą delikatnie się różniły.skibol83 pisze:Do oryginalnej szyby tego nie zaloze? W tej ofercie jest kompletny deflektor z uchwytami... Nie będzie pasował ani nie da sie zamontować? Musi być akcesoryjna szyba co jest dedykowana pod airflow-a?
Re: Givi airflow
Dzieki @polokokt nie bylem pewien jak to dziala czyli żeby mieć oryginalnego airflow to trzeba zamowic caly komplet... szyba uchwyty i deflektor... wiec chyba zostane przy moim planie zrobienia sobie wlasnego deflektora
DL650 AL2 ----> DL1000
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Re: Givi airflow
Będzie niezła rzeźba.
Pewnie druga część AF uległa zniszczeniu i Czesław chce się pozbyć tego co zostało.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pewnie druga część AF uległa zniszczeniu i Czesław chce się pozbyć tego co zostało.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4459
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Givi airflow
Ciekaw jestem waszych opini.... czy warto wydac przeszlo 400 zl za cos co tak naprawde nie jest warte swojej ceny
DL650 AL2 ----> DL1000
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Re: Givi airflow
Jest chyba cały wątek (może nie jeden nawet) odnośnie AirFlow. Szyba ma wielu zwolenników ale też są głosy krytyki.
Niestety ocena szyby wynika z: oczekiwań, modelu motocykla (starsze DLe vs nowsze - wydaje mi się że nie w każdym modelu ta szyba "pracuje" tak samo), wzrostu i gabarytów jeźdzca, średnich prędkości z jakimi jeździmy i pewnie jeszcze kilku innych, co w efekcie daję diametralnie różne oceny tej samej szyby na takim samym modelu motocykla.
Mi poprawiła o tyle że do 120-130 (szybciej nie jezdze a zazwyczaj do 100) nie mam turbulencji na kasku. Wcześmiej od 80 miałem taki huk i telepanie kaskiem, że od 100 w górę to już się obraz rozmazywał. Wymieniłem szybę, lusterka i teraz struga powietrza jest równa. Nie telepie. Ale... nie jest też cisza jak makiem zasiał. Jest ciszej, ale jak ktoś się spodziewa śpiewu ptaków przydrożnych to nie... na dłuższe autostradowe przeloty nadal trzeba zarzucić zatyczki Ale ja to jestem z motocykli nieobudowanych/golasów, więc szum wiatru mi jako tako nie przeszkadza. Byle struga powietrza była równa. Na DLu z oryginalna szybą przy moich gabarytach było nie do wytrzymania przy jeździe dłużej niz 1h. Do tego stopnia struga powietrza z szyby idealnie trafiała w kask, że jak miałem na weekend wypożyczonego golasa MT-09 to tam było nieporównywalnie ciszej bez owiewek.
Musiałbyś dokładnie Ty spróbować się u kogoś z taką szybą przejechać. Innej metody nie ma niestety. Budżetowe rozwiązanie dające chyba podobny efekt (sądząc z komentarzy, nie ma niezadowolonych) daje deflektor a kosztuje połowę.
Ewentualnie zawsze możesz kupić, spróbować... jak Ci nie podpasuje to sprzedasz kilka PLN taniej. Na AirFlow raczej zawsze znajdzie się chętny prędzej czy później
Niestety ocena szyby wynika z: oczekiwań, modelu motocykla (starsze DLe vs nowsze - wydaje mi się że nie w każdym modelu ta szyba "pracuje" tak samo), wzrostu i gabarytów jeźdzca, średnich prędkości z jakimi jeździmy i pewnie jeszcze kilku innych, co w efekcie daję diametralnie różne oceny tej samej szyby na takim samym modelu motocykla.
Mi poprawiła o tyle że do 120-130 (szybciej nie jezdze a zazwyczaj do 100) nie mam turbulencji na kasku. Wcześmiej od 80 miałem taki huk i telepanie kaskiem, że od 100 w górę to już się obraz rozmazywał. Wymieniłem szybę, lusterka i teraz struga powietrza jest równa. Nie telepie. Ale... nie jest też cisza jak makiem zasiał. Jest ciszej, ale jak ktoś się spodziewa śpiewu ptaków przydrożnych to nie... na dłuższe autostradowe przeloty nadal trzeba zarzucić zatyczki Ale ja to jestem z motocykli nieobudowanych/golasów, więc szum wiatru mi jako tako nie przeszkadza. Byle struga powietrza była równa. Na DLu z oryginalna szybą przy moich gabarytach było nie do wytrzymania przy jeździe dłużej niz 1h. Do tego stopnia struga powietrza z szyby idealnie trafiała w kask, że jak miałem na weekend wypożyczonego golasa MT-09 to tam było nieporównywalnie ciszej bez owiewek.
Musiałbyś dokładnie Ty spróbować się u kogoś z taką szybą przejechać. Innej metody nie ma niestety. Budżetowe rozwiązanie dające chyba podobny efekt (sądząc z komentarzy, nie ma niezadowolonych) daje deflektor a kosztuje połowę.
Ewentualnie zawsze możesz kupić, spróbować... jak Ci nie podpasuje to sprzedasz kilka PLN taniej. Na AirFlow raczej zawsze znajdzie się chętny prędzej czy później
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Givi airflow
a co myślicie o taki rozwiązaniu ?
regulacja wysokości szyby
https://www.bruudtcnc.de/shop/product_i ... dels-.html
regulacja wysokości szyby
https://www.bruudtcnc.de/shop/product_i ... dels-.html
Re: Givi airflow
Ja z Givi bylem bardzo zadowolony.
Do 120 km/h nie czułem żadnych wibracji i podmuchów.
Jak dotychczas, ze wszystkich motorów które posiadałem, ten zestaw był najbardziej komfortowy.
Do 120 km/h nie czułem żadnych wibracji i podmuchów.
Jak dotychczas, ze wszystkich motorów które posiadałem, ten zestaw był najbardziej komfortowy.
Old, grumpy man na DL-u 800
Re: Givi airflow
To już chyba lepszy będzie deflektor z regulacją.
https://allegro.pl/oferta/deflektor-reg ... 4291fbf951
https://allegro.pl/oferta/deflektor-reg ... 4291fbf951
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013