DL 650 opony szosowe
DL 650 opony szosowe
Cześć. Kupiłem DL 650 z 2006 r. opony wyglądają nieźle ale mają 6 i 8 lat. Poradźcie jakie opony kupić tylko na szosę, nie będę jeździł w terenie. Zależy mi na jakości.
Re: DL 650 opony szosowe
Proponuję Pirelli Scorpion Trial 2 dobra guma.
- Ocena: 5.88235%
Suzuki Dl 650 AL0 2010 ABS
Re: DL 650 opony szosowe
Mi kolega polecił Pirelli Angel GT i takie też kupiłem. Co do tego jak się sprawują to na razie się nie wypowiem bo jeszcze nie zdążyłem ich założyć
- Ocena: 5.88235%
Re: DL 650 opony szosowe
Ja po długiej dyskusji tu na forum kupiłem Pirelli Scorpion Trial 2 - jestem zadowolony.
- Ocena: 5.88235%
Było : Honda CB500S 1999 -> Suzuki DL650 2006 ABS -> Honda ST1300
Re: DL 650 opony szosowe
Jak wyżej - Pirelli Scorpion Trail II - to obecnie prawdopodobnie najlepsza guma do naszych maszyn do zastosowań o których wspominasz.
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: DL 650 opony szosowe
A jak Pirelli Scorpion Trail II mają się do opon Metzeler Tourance Next i Micheline Road Pilot? Rozumiem, że te wszystkie opony to typowe opony szosowe?
Chciałem wymienić oryginalne Birdgestony, jeżdżę głównie po asfalcie i raczej szukam opony, która zapewni mi maksimum bezpieczeństwa na asfalcie.
Chciałem wymienić oryginalne Birdgestony, jeżdżę głównie po asfalcie i raczej szukam opony, która zapewni mi maksimum bezpieczeństwa na asfalcie.
V-Strom 650 XT 2019
Re: DL 650 opony szosowe
Mam te gumy w hondzie cb1300 i bardzo je sobie chwałę.
Kupiłem ma wiosnę 2020 roku i przejezdziłem ok 5 tys. km w zmiennych warunkach .
Jestem z nich zadowolony , nigdy nie miałem żadnego uslizgu .
Moto jeździ stabilnie nawet przy maksymalnych prędkościach , czyli ok. 240.
Zuzycia też nie widać , a Hanka waży 270 kg.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: DL 650 opony szosowe
Pilot Road 4 (takie miałem) trzymają na asfalcie jak głupie, są bardziej miękkie więc się szybciej zużywają - tylna wypłaszcza, o ile nie mieszkasz w górach Jak tylko asfalt i priorytetem jest bezpieczeństwo to można wziąć Micheliny, zrobisz na nich z 15 tys. Na Scorpionach powinieneś zrobić 20, też na nie nie narzekałem chociaż na varadero 125 były słabe, ale to inna historia.damianKr pisze: ↑25 maja 2021, 08:41A jak Pirelli Scorpion Trail II mają się do opon Metzeler Tourance Next i Micheline Road Pilot? Rozumiem, że te wszystkie opony to typowe opony szosowe?
Chciałem wymienić oryginalne Birdgestony, jeżdżę głównie po asfalcie i raczej szukam opony, która zapewni mi maksimum bezpieczeństwa na asfalcie.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: DL 650 opony szosowe
Asfalt w jakiś 90%, z drugiej strony raczej nie jeżdżę zbyt agresywnie po zakrętach. W moim aktualnych Bridgestonach na mokrym czuję, że opony zaczyna mi się ślizgać. Fajnie jakby moje kolejne opony lepiej trzymały na mokrym.
Chyba jednak zdecyduje się na Scorpiony, większy przebieg na oponie jest dość istoty.
Czym różnią się opony na tył 150/70 R 17 M/C 69V TL (G) od wersji 150/70 R 17 M/C 69V TL bez (G) ?
Chyba jednak zdecyduje się na Scorpiony, większy przebieg na oponie jest dość istoty.
Czym różnią się opony na tył 150/70 R 17 M/C 69V TL (G) od wersji 150/70 R 17 M/C 69V TL bez (G) ?
V-Strom 650 XT 2019
Re: DL 650 opony szosowe
Nie rozumiem do końca tego calego zachwytu nad scorpionami ?
Jak szukałem opon do cebuli , która jest motocyklem z grupy sportowo-turystycznej to nikt ich nie polecał , a polecane były Angel GT, michelin pilot Road wszystkie były chwalone , metzelery roadtec.
A przecież motocykle sportowo-turystyczne potrafią jeździć szybciej , mają więcej mocy i często są cięższe.
Jak szukałem opon do cebuli , która jest motocyklem z grupy sportowo-turystycznej to nikt ich nie polecał , a polecane były Angel GT, michelin pilot Road wszystkie były chwalone , metzelery roadtec.
A przecież motocykle sportowo-turystyczne potrafią jeździć szybciej , mają więcej mocy i często są cięższe.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: DL 650 opony szosowe
No właśnie, czy nie ze względu na wagę, preferowane są opony Angel GT? To chyba opona do ciężkich turystycznych maszyn gdzie jest duży docisk opony.A przecież motocykle sportowo-turystyczne potrafią jeździć szybciej , mają więcej mocy i często są cięższe.
V-Strom 650 XT 2019
Re: DL 650 opony szosowe
Tu jest tegoroczny test opon sportowo turystycznych przeprowadzony na BMW f900xr, który waży ok 220 kg.
Jeśli ktoś jeździ tylko asfalt, to moim zdaniem lepszym wyborem jest opona z tego segmentu.
https://www.sklepopon.com/testy-opon/te ... orrad-2021
Jeśli ktoś jeździ tylko asfalt, to moim zdaniem lepszym wyborem jest opona z tego segmentu.
https://www.sklepopon.com/testy-opon/te ... orrad-2021
Ostatnio zmieniony 25 maja 2021, 09:53 przez merc, łącznie zmieniany 1 raz.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: DL 650 opony szosowe
Niejeden vstrom z akcesoriami waży więcej od typowej maszyny sportowo-turystycznej , a jak ma zamontowany komplet pełnych kufrow to i pewnie 300 kg jest.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: DL 650 opony szosowe
Szkoda tylko, że sporo tych opon nie jest dostępne w rozmiarze 110 albo są dostępne ich starsze wersje,merc pisze: ↑25 maja 2021, 09:49Tu jest tegoroczny test opon sportowo turystycznych przeprowadzony na BMW f900xr, który waży ok 220 kg.
Jeśli ktoś jeździ tylko asfalt, to moim zdaniem lepszym wyborem jest opona z tego segmentu.
https://www.sklepopon.com/testy-opon/te ... orrad-2021
Re: DL 650 opony szosowe
starsze nie znaczy gorsze chyba np.2019r. Ja zamawiam właśnie Pirelli Angel GT II tez z polecenia znajomegotomzar pisze: ↑28 maja 2021, 16:56Szkoda tylko, że sporo tych opon nie jest dostępne w rozmiarze 110 albo są dostępne ich starsze wersje,merc pisze: ↑25 maja 2021, 09:49Tu jest tegoroczny test opon sportowo turystycznych przeprowadzony na BMW f900xr, który waży ok 220 kg.
Jeśli ktoś jeździ tylko asfalt, to moim zdaniem lepszym wyborem jest opona z tego segmentu.
https://www.sklepopon.com/testy-opon/te ... orrad-2021
Re: DL 650 opony szosowe
Ja zmieniłem w tym roku na Pirelli Scorpion Trail 2 i jestem mega zadowolony. Opony trzymają świetnie na suchym i mokrym. Miałem okazję przetestować je na torze i czułem się mega pewnie złożony w zakręcie. Kolega w litrze ma Michelin Pilot Road 4 Trial i również poleca.
Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Re: DL 650 opony szosowe
DL 650 ROK 2012
ktoś jeżdzi może na oponie 110/80 r19 59v road 5 trail MICHELIN pilot
Proszę o info
ktoś jeżdzi może na oponie 110/80 r19 59v road 5 trail MICHELIN pilot
Proszę o info