UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Przekręcenie kierownicy do góry.
Przekręcenie kierownicy do góry.
Hej,
Pytanie, czy takie przekręcenie kierownicy do góry, może mieć jakiś wpływ na bezpieczeństwo? Nie chciałbym się później zdziwić na zakręcie...
Przy standardowo ustawionej kierownicy, przy moim wzroście ręce mam ustawione jak na ścigaczu. W takim ustawieniu jest dla mnie dużo wygodniej, ręce znajdują się dużo wyżej.
Przy wolnych manewrach mam wrażenie, że motocykl trochę inaczej skręca.
Podczas szybszej jazdy, wydaje mi się że motocykl lepiej składa się w zakręty, ale to może być spowodowane tym że ręka pod innym kątem pcha kierownice i łatwiej wchodzi przeciwskręt.
Pytanie, czy takie przekręcenie kierownicy do góry, może mieć jakiś wpływ na bezpieczeństwo? Nie chciałbym się później zdziwić na zakręcie...
Przy standardowo ustawionej kierownicy, przy moim wzroście ręce mam ustawione jak na ścigaczu. W takim ustawieniu jest dla mnie dużo wygodniej, ręce znajdują się dużo wyżej.
Przy wolnych manewrach mam wrażenie, że motocykl trochę inaczej skręca.
Podczas szybszej jazdy, wydaje mi się że motocykl lepiej składa się w zakręty, ale to może być spowodowane tym że ręka pod innym kątem pcha kierownice i łatwiej wchodzi przeciwskręt.
- Załączniki
-
- IMG_20210523_125008.jpg (824.86 KiB) Przejrzano 2092 razy
-
- IMG_20210523_125023.jpg (1.24 MiB) Przejrzano 2092 razy
-
- IMG_20210523_125042.jpg (1.75 MiB) Przejrzano 2092 razy
V-Strom 650 XT 2019
Re: Przekręcenie kierownicy do góry.
Na moje paczałki to kierownicę możesz ustawiać tak jak Ci wygodnie, nie jest powiedziane, że jedynie słuszne ustawienie to fabryczne.
Natomiast wraz ze zmianą kąta należy również zmienić położenie oprzyrządowania, szczególnie zbiorniczka na płyn hamulcowy (Choć przy takiej zmianie jak u Ciebie to chyba nie ma znaczenia)
Natomiast wraz ze zmianą kąta należy również zmienić położenie oprzyrządowania, szczególnie zbiorniczka na płyn hamulcowy (Choć przy takiej zmianie jak u Ciebie to chyba nie ma znaczenia)
Re: Przekręcenie kierownicy do góry.
Sprawdź tylko, czy przy max skrecie kierownica nie dotyka szyby i przewody są w miarę luźne.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: Przekręcenie kierownicy do góry.
Powiem wam, że po przekręceniu kierownic do góry odkryłem ten motocykl na nowo.
Zbiorniczek i lusterka były dość mocno przekręcone, więc musiałem je wyrównać. Nie wiem czy elementy gdzie znajdują się przyciski również podlegają regulacji, czy są na sztywno zamontowane na kierownicy?Natomiast wraz ze zmianą kąta należy również zmienić położenie oprzyrządowania, szczególnie zbiorniczka na płyn hamulcowy (Choć przy takiej zmianie jak u Ciebie to chyba nie ma znaczenia)
Dobra uwaga, przy maks skręcie zahaczam lewym lusterkiem o szybę. Ale to już kwestia ustawienia samego lusterka. Co do przewodów to wydaje mi się że przy przekręcaniu do góry raczej powinny robić się bardziej luźne a przy przekręcaniu do dołu powinny się naciągać.Sprawdź tylko, czy przy max skrecie kierownica nie dotyka szyby i przewody są w miarę luźne.
V-Strom 650 XT 2019
Re: Przekręcenie kierownicy do góry.
Moto ustawiasz pod siebie w wielu miejscach - zawieszenie, manetki, klamki, dźwignia zmiany biegów czy hamulca tylnego no i również kierownica.
Po to jest to "ruchome" żeby sobie ewentualnie pod siebie ustawić.
Po to jest to "ruchome" żeby sobie ewentualnie pod siebie ustawić.
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Przekręcenie kierownicy do góry.
Są na sztywno, jest taki mały bolczyk, który wchodzi w kierownicę. Tych elementów nie przestawisz, chyba że ułamiesz bolczyk ale to nie wskazane.
Re: Przekręcenie kierownicy do góry.
W zasadzie to hgw czemu ten bolczyk sobie wymyślili, ja to uchlastałem i sobie ustawiam tak jak mi trzeba - nie widzę żadnych problemów w związku z tym.
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Przekręcenie kierownicy do góry.
Zawieszenie tylne to wiem, że jest do regulacji. Manetka gazu to można ustawić tylko luz. Dźwignie zmiany biegów i hamulca można ustawić tylko wysokość a szkoda że nie odległość, bo w turystycznych butach już jest mało miejsca.Moto ustawiasz pod siebie w wielu miejscach - zawieszenie, manetki, klamki, dźwignia zmiany biegów czy hamulca tylnego no i również kierownica.
Po to jest to "ruchome" żeby sobie ewentualnie pod siebie ustawić.
A jeśli chodzi o klamki to wysokość można ustawić tylko razem z HandBarami i lusterkami?
V-Strom 650 XT 2019
Re: Przekręcenie kierownicy do góry.
Odległość klamek ( chyba tylko jedna jest regulowana w serii ) to bez ruszania czegokolwiek innego w osprzęcie, ale osadzenie ( kąt ) to tylko z całą obudową.
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl