Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Zwróćcie uwagę na lusterka - u mnie turbulencje zaczęły się po zamontowaniu riserów kiery i szły perfidnie od lusterek.
null
Re: RE: Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Nie mam riserów (takie nowe polskie słowoprebenny pisze:Zwróćcie uwagę na lusterka - u mnie turbulencje zaczęły się po zamontowaniu riserów kiery i szły perfidnie od lusterek.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Niestety z mojej strony złe wieści...
Sam namęczyłem się z tą szybą okrutnie. Kupiłem zachęcony recenzjami i futurystycznym kształtem, a okazało się nie do wytrzymania. Nawet nie tyle pęd wiatru, co męczące turbulencje. Chyba przez miesiąc jeździłem długie godziny i wypróbowałem wszelkie możliwe ustawienia - przód/tył/góra/dół/wysuwanie co milimetr i nic! Puściłem bez żalu na allegro i jak napisał lukas...
Pomimo wszystko trzymam kciuki aby Ci się udało. Ale jeśli nie znajdziesz złotego środka, "żeń to" bez żalu
Sam namęczyłem się z tą szybą okrutnie. Kupiłem zachęcony recenzjami i futurystycznym kształtem, a okazało się nie do wytrzymania. Nawet nie tyle pęd wiatru, co męczące turbulencje. Chyba przez miesiąc jeździłem długie godziny i wypróbowałem wszelkie możliwe ustawienia - przód/tył/góra/dół/wysuwanie co milimetr i nic! Puściłem bez żalu na allegro i jak napisał lukas...
... tak i jak potwierdzam to samo.lukas76 pisze:Nie kupiłbym tej szyby drugi raz
Pomimo wszystko trzymam kciuki aby Ci się udało. Ale jeśli nie znajdziesz złotego środka, "żeń to" bez żalu

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
To co masz teraz zamiast Givi AF i czy jestes z tego zadowolony?
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Hmy, widzę ze jest generalnie jakiś problem w tym modelu DLa po lifcie po 2011...
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5079
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Mam taką idee, może do givi dołożyć malutki deflektor 

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Ja od samego początku mam MRA z deflektorem - było zupełnie akceptowalnie, ale dorzuciłem do tego regulowany stelaż ( a'la mad-stad ) i teraz mogę sobie toto w milion konfiguracji ustawiać.
Jak czytam o jakiejś super-duper szybie z Givi za gruby hajs a potem o tym, że krzywo spojrzawszy nań już się rysuje oraz zamiast działać jak należy generuje jakieś dziwne turbulencje to mnie się uśmiech na gębę ciśnie
Jak czytam o jakiejś super-duper szybie z Givi za gruby hajs a potem o tym, że krzywo spojrzawszy nań już się rysuje oraz zamiast działać jak należy generuje jakieś dziwne turbulencje to mnie się uśmiech na gębę ciśnie

- Ocena: 5.88235%
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: RE: Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Podeślij namiary na ten stelaż a'la Madstad, tak dla potomnych.Struna pisze:Ja od samego początku mam MRA z deflektorem - było zupełnie akceptowalnie, ale dorzuciłem do tego regulowany stelaż ( a'la mad-stad ) i teraz mogę sobie toto w milion konfiguracji ustawiać.
Jak czytam o jakiejś super-duper szybie z Givi za gruby hajs a potem o tym, że krzywo spojrzawszy nań już się rysuje oraz zamiast działać jak należy generuje jakieś dziwne turbulencje to mnie się uśmiech na gębę ciśnie
Dzięki
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Kolega Letko takie robi.
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Generalnie widze 1 problem. Wszyscy mówicie jaka szyba jest super a jaka nie... Ale weźcie pod uwagę, że inna jest konstrukcja 'starego' DLa, inna jest konstrukcja AL2-6 650 a inna od 2017 w góre i 1000 od 2014.
U mnie airflow w XT z 2016 działał bardzo dobrze póki nie zamontowałem riserów kiery. Potem szły turbulencje od lusterek.
U mnie airflow w XT z 2016 działał bardzo dobrze póki nie zamontowałem riserów kiery. Potem szły turbulencje od lusterek.
null
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5079
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Mam xt 16 i dzieje się jak opisałem nie mam riserówprebenny pisze:Generalnie widze 1 problem. Wszyscy mówicie jaka szyba jest super a jaka nie... Ale weźcie pod uwagę, że inna jest konstrukcja 'starego' DLa, inna jest konstrukcja AL2-6 650 a inna od 2017 w góre i 1000 od 2014.
U mnie airflow w XT z 2016 działał bardzo dobrze póki nie zamontowałem riserów kiery. Potem szły turbulencje od lusterek.
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Witajcie.
Dwa słowa podsumowania z wyjazdu w Bieszczady i z próby ustawienia optymalnego szyby.
Mam 182 cm wzrostu, moto DL 1000 2019 rok, szyba Kappa Airstream (tak dla przypomnienia).
Szyba przykręcona na stelażu fabrycznym na najniższym płożeniu, pochylona maksymalnie na mnie.
Część druga szyby (ta wysuwana góra/dół) ustawiona około 1 - 2 cm w górę od położenia minimalnego (od położenia gdzie szyba jest całkowicie schowana w dół).
Lusterka zmienione na Vicmy od Kawasaki Z750.
Kask Schuberth C3.
W takiej konfiguracji jest lepiej, ale nie idealnie. Zmniejszyły się zawirowania na czubku kasku. Niestety całkowicie nie znikneły, ale są mniej "silne". Lusterka zmniejszyły uderzenia boczne na kasku na wysokości szczęki.
Do prędkości 115-120 km/h jest akceptowalnie, powyżej jest gorzej i niestety trzeba sie pochylić aby w miarę podróżować.
Bardzo duży wpływ na turbulencje na kasku ma to czy jedziemy za busem, dużym SUV'em czy cieżarówką - wtedy niestety jest bardzo źle, turbulencje chca ściągnać kask z głowy.
Dodatkowo wiejący wiatr boczny wzmaga w dużym stopniu zawirowania na kasku.
Jeszcze jedna obserwacja z jazdy po drodze ekspresowej, moto strasznie podatne na wiatr boczny (w zakresie prędkości 120 - 150 km/h), mota nim po całym pasie, trzeba bardzo go pilnowaći uważać na zakretach (potrafi go nieźle znieść z pasa). Ekrany i wjazd, czy wyjazd zza nich, też dają popalić.
Liczyłem, że przy tej masie własnej Sztormiak będzie stabilny i bedzie jechał jak po sznurku, ale widać, że to taki kolejny (ukryty) system bezpieczeństwa
, który nie pozwala na jazdę z dużymi prędkościami - może to i dobrze.
Moje poprzednie moto (Yamaha Fazer Fz6 S2) w tym względzie (wiatr, jazda za ciężarówka, SUV'em, ekrany) było idealne, nic go nie wytrącało z toru jazdy przy tej prędkości.
Tu Suzuki ma u mnie duży minus.
Pozdrawiam,
Mariusz
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Dwa słowa podsumowania z wyjazdu w Bieszczady i z próby ustawienia optymalnego szyby.
Mam 182 cm wzrostu, moto DL 1000 2019 rok, szyba Kappa Airstream (tak dla przypomnienia).
Szyba przykręcona na stelażu fabrycznym na najniższym płożeniu, pochylona maksymalnie na mnie.
Część druga szyby (ta wysuwana góra/dół) ustawiona około 1 - 2 cm w górę od położenia minimalnego (od położenia gdzie szyba jest całkowicie schowana w dół).
Lusterka zmienione na Vicmy od Kawasaki Z750.
Kask Schuberth C3.
W takiej konfiguracji jest lepiej, ale nie idealnie. Zmniejszyły się zawirowania na czubku kasku. Niestety całkowicie nie znikneły, ale są mniej "silne". Lusterka zmniejszyły uderzenia boczne na kasku na wysokości szczęki.
Do prędkości 115-120 km/h jest akceptowalnie, powyżej jest gorzej i niestety trzeba sie pochylić aby w miarę podróżować.
Bardzo duży wpływ na turbulencje na kasku ma to czy jedziemy za busem, dużym SUV'em czy cieżarówką - wtedy niestety jest bardzo źle, turbulencje chca ściągnać kask z głowy.
Dodatkowo wiejący wiatr boczny wzmaga w dużym stopniu zawirowania na kasku.
Jeszcze jedna obserwacja z jazdy po drodze ekspresowej, moto strasznie podatne na wiatr boczny (w zakresie prędkości 120 - 150 km/h), mota nim po całym pasie, trzeba bardzo go pilnowaći uważać na zakretach (potrafi go nieźle znieść z pasa). Ekrany i wjazd, czy wyjazd zza nich, też dają popalić.
Liczyłem, że przy tej masie własnej Sztormiak będzie stabilny i bedzie jechał jak po sznurku, ale widać, że to taki kolejny (ukryty) system bezpieczeństwa

Moje poprzednie moto (Yamaha Fazer Fz6 S2) w tym względzie (wiatr, jazda za ciężarówka, SUV'em, ekrany) było idealne, nic go nie wytrącało z toru jazdy przy tej prędkości.
Tu Suzuki ma u mnie duży minus.
Pozdrawiam,
Mariusz
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
-
- AM
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 lis 2019, 10:19
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Witajcie, mam rowniez brak banana z jazdy. Mam 192 cm, mocowanie szyby na srodkowym polozeniu i jest masakra. Bede za chwile kombinowal z wyzszym montazem, ale te kolki montazowe nie chca sie ruszyc aby je przelozyc w wyzsze miejsce. Givi AirFlow robi wrazenie przy zakupie ale w czasie jazdy to juz brak radosci.
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Szyba na środkowym mocowaniu, pochylona raz tak a raz inaczej, opuszczona w prowadnicach na sam dół, wzrost 176 cm, kanapa standard, kask HJC RPHA Evo, dla mnie OK. Lusterka mam fabryczne, te od Stara czy Jelcza, ale uwielbiam je. Widać w nich prawie cały świat.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka 

- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5079
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Dla mnie jedynie akceptowalna była na samym dole i na najniższych dziurach...
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Odświeżę trochę temat.
Ma ktoś doświadczenie z jazda z pasażerem i ta szybą?
Mam taki dylemat bo posiadam wyższa szybę oryginalna i jak jadę solo to spoko a jak z pasażerką to mam odczuwalne turbulencje na kasku tak od ok 100/h.
Próbowałem obniżać odwyzszac miałem zamontowany nawet deflektor ale nie wiele pomaga. I dlatego moje pytanie.
Ma ktoś doświadczenie z jazda z pasażerem i ta szybą?
Mam taki dylemat bo posiadam wyższa szybę oryginalna i jak jadę solo to spoko a jak z pasażerką to mam odczuwalne turbulencje na kasku tak od ok 100/h.
Próbowałem obniżać odwyzszac miałem zamontowany nawet deflektor ale nie wiele pomaga. I dlatego moje pytanie.
Dl1000-2014
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Ja niczego takiego nie zauważyłem, z pasażerką czy bez. Spróbuj sobie może obrócić lusterka wzdłuż motocykla i przejechać się kawałek, może to od nich te turbulencje. Ja w tysiącu nie narzekałem na fabryczne "patelnie" ale zmieniłem na Vicmy bo leżały na półce. W małym jak zmieniłem to odczułem lekką poprawę.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Tzn przestawic lusterka bliżej kierowcy?
Mam oryginalne patelnie i zamontowane poszerzenia. Widoczność super. Ale właśnie czytałem że od lusterek też wali po kasku.
Spróbuje może coś się zmieni
Dl1000-2014
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Nie bliżej, odwrócić ja wzdłuż motocykla do testu, oczywiście gdzieś na spokojnej drodze 

Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5079
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Givi w dl 650bod 2012-16 to kiepsko się spisywała, turbulencje, wystarczy lekki boczny wiatr i od razu sie pojawiały. Dziwne bo np. givi w BMW spisuje sie super, turbulencje tylko przy mocnym bocznym wietrze. Też mam ją nisko ustawioną, bo po prostu nie wieje i jest za gorąco 