Pod warunkiem, że wałki są w głowicach a o ile się nie mylę to w Gutku zawory chyba są sterowane za pomocą popychaczy.
Co do konstrukcji masz stuprocentową rację ale komfort użytkowania to już zupełnie inna bajka
PS.
Tak wygląda regulacja zaworów
Pod warunkiem, że wałki są w głowicach a o ile się nie mylę to w Gutku zawory chyba są sterowane za pomocą popychaczy.
Co do konstrukcji masz stuprocentową rację ale komfort użytkowania to już zupełnie inna bajka
Spokojnie, na zlocie się przymierzysz na moim Tigerze 850 Sport Piona
Super filmik z testów V85TT. Jak już pisałem w komentarzu na YT cieszę się też porównaniami do Tigera. Obydwa biorę pod uwagę ale Gutek bardziej mi się podoba i chyba też bardziej pasuje do mojego, spokojnego stylu jazdy. Szyba ma regulację ale w formie pochylenia (dwie śruby po bokach).
Hej, odpisałem Ci w komentarzu na YTamfm pisze: ↑30 sie 2021, 18:24
Super filmik z testów V85TT. Jak już pisałem w komentarzu na YT cieszę się też porównaniami do Tigera. Obydwa biorę pod uwagę ale Gutek bardziej mi się podoba i chyba też bardziej pasuje do mojego, spokojnego stylu jazdy. Szyba ma regulację ale w formie pochylenia (dwie śruby po bokach).
Co do Twoich obaw do dwuosobowego wyjazdu to w tym roku gość przejechał Bałkany w dwie osoby i pisał, że Gutek spokojnie daje radę.
Masz rację, w ogóle to zapomniałem moich rękawic Richa zaimpregnować, dzięki za przypomnienie Piona
Cześć, mam już wydrukowane zaślepki tylko muszę je nieco podgrzać opalarką by idealnie dostosować ich kształt do dziury i osadzić na czarnym silikonie, może to wystarczy