Całkowicie się z Tobą zgadzam, BMW R1250 GS Adventure to król turystyków, wszyscy na nich skończymy tylko niektórzy jeszcze o tym nie wiedzą
Z całym szacunkiem dla Triumpha ale nowy Tiger 1200 Rally Explorer nie ma szans w tej rywalizacji.
Całkowicie się z Tobą zgadzam, BMW R1250 GS Adventure to król turystyków, wszyscy na nich skończymy tylko niektórzy jeszcze o tym nie wiedzą
Jeżeli tak ma wyglądać nowe BMW R1300 GS to jutro wystawiam nerkę na aukcji allegro
Ja myślę że te oznaczenia nie będą miały nic wspólnego z pojemnością, tak jak w autach BMw jest juz od paru lat
no nie, już nie teraz. Skocz do salonu, nie kupisz GSa 1250 ponizej 100k zł nawet zwykłego golasa.prostyelektryk pisze: ↑18 kwie 2023, 12:57Żal to pisać ale v-strom 1050 z cenę 65-70 tysięcy jest zbyt drogi w porównaniu do R1250GS.
Wiem, że można skonfigurować GS-a za ponad 100k ale rzeczy takie jak doświetlanie zakrętów, system bezkluczykowy, integracja z telefonem, wreszcie bezobsługowy wał są w suzuki niedostępne za żadne pieniądze.
no dokładnie ale taka cena może na necie, byłem w salonie i widziałem kilka GSów każdy w okolicy 120k zł...