Zamki w kufrach
Zamki w kufrach
Witam wszystkich mam pytanie czy jest możliwość montażu wkładek oryginalnych które otrzymałem z kupnem motocykla do kufrów givi outback tracker dobrze by było mieć jeden kluczyk do stacyjki i kufrów .
Próbowałem ale ten bębenek w kufrach jest dłuższy nisz ten że stacyjki . Jeśli ktoś to miał z tym do czynienia to proszę o info Dziękuję
Próbowałem ale ten bębenek w kufrach jest dłuższy nisz ten że stacyjki . Jeśli ktoś to miał z tym do czynienia to proszę o info Dziękuję
Re: Zamki w kufrach
Długo się głowiłem i nie znalazłem sposobu. Ale jak ktoś sobie poradził, niech da znać - też chętnie używałbym jednego kluczyka do wszystkiego.
W narzędziówce przerobiłem zapadki, że mam jeden kluczyk do kufrów i narzędziówki. Tu jest prosta sprawa, bo wsadziłem kluczyk od kufrów w wymontowany bębenek z narzędziówki i na szlifierce zeszlifowałem wystające piny. Po wyjęciu kluczyka piny coś tam wystają. Nie jest to super profesjonalne zabezpieczenie, ale byle kluczykiem narzędziówki nie otworzysz.
W narzędziówce przerobiłem zapadki, że mam jeden kluczyk do kufrów i narzędziówki. Tu jest prosta sprawa, bo wsadziłem kluczyk od kufrów w wymontowany bębenek z narzędziówki i na szlifierce zeszlifowałem wystające piny. Po wyjęciu kluczyka piny coś tam wystają. Nie jest to super profesjonalne zabezpieczenie, ale byle kluczykiem narzędziówki nie otworzysz.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Zamki w kufrach
Ja wymieniłem wkładkę w kufrze na tą trzecią oryginalną. Mam jeden klucz do wszystkich kufrów. Cztery lata temu i zabij nie pamiętam co tam wywijałem, że to bangla. Nie było to jednak specjalnie skomlikowane. Rozbierz zamek w kufrze to ogarniesz.
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
Re: Zamki w kufrach
On pisze o tym samym kluczyku do stacyjki i trzech kufrów, a ja piszę o czwartej wkładce w narzędziówce... O takie ogarnięcie poszło...
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Zamki w kufrach
Ja myslałem że skoro mam wersję travel wychodząca oryginalnie z kufrem givi i dają 3 dodatkowe zamki pasujące ze stacyjka to kupując 2 boczne kufry tej samej firmy nie będzie kłopotu z wymianą bębenka a tu nie pasuje to po kiego dają taki zestaw
Re: Zamki w kufrach
Bo to niestety Suzuki. Np. Geesie umieją to zrobić po ludzku.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Online
W Triumphie też tak było, że dołączone do moto wkładki pasowały tylko do kufrów oferowanych przez Triumpha, oczywiście z logo Truimpha i odpowiednio droższe Niby te same kufry, ale w wersji producenta (już nie pamiętam, czy było to Givi, czy SW-Motech) nie pozwalały wykorzystać wspomnianych wkładek
Ludzie w końcu znaleźli na to jakiś patent... Chyba trzeba było zamowić w Triumphie mocowanie/obudowę zamka, czy jakoś tak...
Re: Zamki w kufrach
Żebyś kupił te z logo Suzuki
W Triumphie też tak było, że dołączone do moto wkładki pasowały tylko do kufrów oferowanych przez Triumpha, oczywiście z logo Truimpha i odpowiednio droższe Niby te same kufry, ale w wersji producenta (już nie pamiętam, czy było to Givi, czy SW-Motech) nie pozwalały wykorzystać wspomnianych wkładek
Ludzie w końcu znaleźli na to jakiś patent... Chyba trzeba było zamowić w Triumphie mocowanie/obudowę zamka, czy jakoś tak...
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4516
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Zamki w kufrach
No co Ty? wszystko zależy od zastosowanych zamkow w kufrach.Sa zamki nastawne, jakby kupić takie zamki mozna je tak ustawic aby otwierał je kluczyk od stacyjki. Pytanie czybtakie zamki beda pasowac w otwory w Twoich kufrach
-
- AM
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 sty 2023, 23:44
- Lokalizacja: Karlikowice
Re: Zamki w kufrach
Z tego co się orientowałem to raczej się nie da. Niestety lipa ale LWG!Robert.BB pisze: ↑06 maja 2023, 19:10Witam wszystkich mam pytanie czy jest możliwość montażu wkładek oryginalnych które otrzymałem z kupnem motocykla do kufrów givi outback tracker dobrze by było mieć jeden kluczyk do stacyjki i kufrów .
Próbowałem ale ten bębenek w kufrach jest dłuższy nisz ten że stacyjki . Jeśli ktoś to miał z tym do czynienia to proszę o info Dziękuję
Re: Zamki w kufrach
Tak przy okazji, jeden kluczyk to zło.
Odpalasz zimny motocykl, a zapomniałeś rękawic z kufra i.....czekasz aż się choć olej wymiesza . Bo przecież nikt nie lubi jak jego silnik pracuje na sucho.
Lepszym wyjściem jest reszta kluczy- w tym do kufra - na smyczy w kieszeni.
Odpalasz zimny motocykl, a zapomniałeś rękawic z kufra i.....czekasz aż się choć olej wymiesza . Bo przecież nikt nie lubi jak jego silnik pracuje na sucho.
Lepszym wyjściem jest reszta kluczy- w tym do kufra - na smyczy w kieszeni.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Zamki w kufrach
Nie lubię jak mi pęk kluczy rysuje stacyjkę i tłucze się w terenie.
Do stacyjki mam tylko jeden kluczyk z plastikowym breloczkiem notiOne, żeby w razie czego namierzyć go w trawie smarkfonem. Namierzanie działa rewelacyjnie. Dodatkowo, jak już się jestem blisko zguby, mogę aktywować smartfonem piszczenie breloczka. Rezerwowy smartfon i smartfon plecaczka też ma sparowany ten breloczek.
Resztę kluczy, w tym klucze do kufrów i blokady, mam w kieszeni i drugi komplet schowany misternie w tajnym schowku.
Do stacyjki mam tylko jeden kluczyk z plastikowym breloczkiem notiOne, żeby w razie czego namierzyć go w trawie smarkfonem. Namierzanie działa rewelacyjnie. Dodatkowo, jak już się jestem blisko zguby, mogę aktywować smartfonem piszczenie breloczka. Rezerwowy smartfon i smartfon plecaczka też ma sparowany ten breloczek.
Resztę kluczy, w tym klucze do kufrów i blokady, mam w kieszeni i drugi komplet schowany misternie w tajnym schowku.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Zamki w kufrach
To rozwiązanie ma jedną podstawową wadę, można odjechać z otwartym kufrem i kluczykiem w jego zamku
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Online
Re: Zamki w kufrach
Ja mam system podobny do @MrWaski tyle, że z pewną modyfikacją uniemożliwiającą właśnie odjechanie z kluczykiem w zamku kufra
Kluczyk do stacyjki mam osobno, a po zatrzymaniu podpinam go do smyczy na szyi - śmiesznie to zabrzmiało Natomiast wszystkie pozostałe klucze (do kufrów bocznych, centralnego, uchwytu nawigacji, blokady tarczy i linki) mam w jednym pęku, który mam przypięty do paska/spodni rozciąganą jak sprężyna linką (w poz. zwiniętej ma ok 20 cm, a rozciąga się do ok. 60-70 cm). Klucze są przypięte do mnie, tak więc nie ma możliwości pozostawienia ich z zamku... Ten pęk kluczy mogą trzymać w przedniej lub tylnej kieszeni, ale ja stosuję jeszcze inne roziązanie, żeby nie upychać ich do kieszeni - kupiłem taki zestaw z bardzo silnym magnesem na Aliexpress i ten karabińczyk podpinam do spodni, a kluczyki podpięte są do tego dolnego magnesu, dzięki czemu mam je cały czas pod ręką (wiszą u paska), ale fizycznie są do mnie przypięte tą stalową spiralną linką, tak więc nie ma rzyzyka, że magnes puści i gdzieś odpadną Jak to działa widać na drugiej fotce
Tu jedna uwaga - żeby te klucze zajmowały mniej miejsca (były bardziej płaskie), miały podobny, podłużny kształt i były wygodniejsze w użyciu, to te "łamańce" od kufra centralnego Givi i bocznych H&B zamówiłem u ślusarza właśnie w takiej wersji i kosztowało to grosze.
A jak jadę gdzieś dalej, to zapasowe kluczyki chowam do kufra centralnego, a awaryjny płaski kluczyk do niego (tylko jeden) mam w "tajnym" schowku
Kluczyk do stacyjki mam osobno, a po zatrzymaniu podpinam go do smyczy na szyi - śmiesznie to zabrzmiało Natomiast wszystkie pozostałe klucze (do kufrów bocznych, centralnego, uchwytu nawigacji, blokady tarczy i linki) mam w jednym pęku, który mam przypięty do paska/spodni rozciąganą jak sprężyna linką (w poz. zwiniętej ma ok 20 cm, a rozciąga się do ok. 60-70 cm). Klucze są przypięte do mnie, tak więc nie ma możliwości pozostawienia ich z zamku... Ten pęk kluczy mogą trzymać w przedniej lub tylnej kieszeni, ale ja stosuję jeszcze inne roziązanie, żeby nie upychać ich do kieszeni - kupiłem taki zestaw z bardzo silnym magnesem na Aliexpress i ten karabińczyk podpinam do spodni, a kluczyki podpięte są do tego dolnego magnesu, dzięki czemu mam je cały czas pod ręką (wiszą u paska), ale fizycznie są do mnie przypięte tą stalową spiralną linką, tak więc nie ma rzyzyka, że magnes puści i gdzieś odpadną Jak to działa widać na drugiej fotce
Tu jedna uwaga - żeby te klucze zajmowały mniej miejsca (były bardziej płaskie), miały podobny, podłużny kształt i były wygodniejsze w użyciu, to te "łamańce" od kufra centralnego Givi i bocznych H&B zamówiłem u ślusarza właśnie w takiej wersji i kosztowało to grosze.
A jak jadę gdzieś dalej, to zapasowe kluczyki chowam do kufra centralnego, a awaryjny płaski kluczyk do niego (tylko jeden) mam w "tajnym" schowku
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...