
No i kanapa twarda - chyba że się "wysiedzi" z czasem
Na plus ze całkiem nieźle zap..la i hamulce łapią podobnie jak w nowym dużym.
Do asystenta ruszania trzeba się przyzwyczaić bo sam piździelec dodaje gazu np. podczas zawracania na drodze

W salonie "Rider" mają DL-650 XT 2017 w żółtym malowaniu ze złotymi szprychowanymi felgami, motocykl wygląda fajnie, ale cała czacha jest węższa wraz z szybą, będzie więc kiepska ochrona przed wiatrem.staszek_s pisze:Mnie się ten żółty nie bardzo podoba ale są też inne malowania. Fajny jest tysiąc z roczników do 2016 w kolorze beżowym, ew czerwonym, może coś takiego też będzie w nowych. Zrobił na mnie wrażenie jakoś mniej poważnego i solidnego, może ta węższa kanapa...
przyznam, że nie rozumiempyra pisze:Ad. 1 utrudnia wolne manewry - półsprzeglo
z początku może tak bo się nie spodziewasz że bez gazu ciut rusza ale można się przyzwyczaić i nawet to wygodne, nie trzeba samemu gazu dodawać w manewrowaniu. Ale zgadzam się gadżet zbędny jak i zresztą dotykowy zapłon równieżpyra pisze: Ad. 1 utrudnia wolne manewry - półsprzeglo
motocykl jest za szybki, trzeba dozować - "hamować" sprzęgłem, np wolne toczenie się w korku ( gdy zabraknie miejsca na ominięcie )Old Donkey pisze:przyznam, że nie rozumiempyra pisze:Ad. 1 utrudnia wolne manewry - półsprzeglo
możesz wytłumaczyć ?