Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
Pyxis pisze:Raczej nie ma tutaj roznicowania. Przynajmniej nigdy sie z tym nie spotkalem.
Jak znam zycie to te "motocyklowe" beda z 25-30% drozsze.
Ta... jak wszystko co ma dopisek "motocyklowe" No dobra, to chyba skusze sie na te Philipsy, skoro ludzie zadowoleni Byle by nie świeciły 'słabiej', miały białe światło i wytrzymały trochę
Poszukaj ich w komplecie, to znaczy dwie żarówki H4 i dwie żaróweczki do świateł postojowych będą lepiej wyglądały bo to postojówki są też dużo bielsze niż normalne.
Jak pisałem Ci wcześniej. Moim zdaniem są spoko. Zresztą mam je już drugim motocyklu i świecą naprawdę na biało i długo wytrzymują. Ewentualnie może ci się nie spodobać to, że jak patrzysz na klosze reflektorów z przodu to w odbłyśnikach widać jakby niebieską poświatę czy coś w tym stylu. Poszukaj wątku o naprawie nie działających świateł i tam będziesz miał zdjęcie (co prawda w dzień) moich reflektorów to zobaczysz o co mi chodzi z tą poświatą.
mam pytanie, czy tylko u mnie tak jest, czy to kwestia żarówek lub lampy bo już zgłupiałem. Ostatnio jadąc w nocy włączyłem światła drogowe i było 100 razy gorzej niż na światłach mijania. Światła drogowe świeciły w niebo a strumień był jakby rozproszony. Jest to kwestia źle ustawionego reflektora czy może żarówki czy ten typ tak ma?
Ja mialem swiatla za wysoko i taki efekt byl. Nie zmienia to faktu, ze nawet jak ustawisz dobrze, to na drogowych bezposrednio przed motocyklem jest taka ciemna dziura.
( . Y . ) Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow. Bialy dziobaty DL 650 AL2
Kaniosz - Ja mam ustawione światła tak jak pisze Struna, lewa świeci sporo niżej od prawej. Trzeba trochę cierpliwości i najlepiej pustego placyku lub odcinka drogi, ustawiaj pod obciążeniem. Efekt jest zadawalający. Ledy jak u Pyxisa to też bardzo dobry pomysł, bo to znacznie poprawia widoczność moto w dzień. Jest też minus, z punktu widzenia kodeksu drogowego dodatkowe światła powinny mieć homologację jako przeciwmgłowe i być używane w czasie ograniczonej widoczności.
No to teraz pytanie co do ustawienia niesymetrycznego żarówek. Czy na światłach mijania nie jest to problemem?
Struna, czy możesz polecić jakieś światła DRL które będą ładnie świeciły w nocy?
kaniosz pisze:No to teraz pytanie co do ustawienia niesymetrycznego żarówek. Czy na światłach mijania nie jest to problemem?
…
Ja nie widzę problemu, jeśli poświęcisz trochę czasu na eksperymentowanie z ustawieniami reflektorów to będzie dobrze. Tu widzę zaletę starszego modelu bo ma dwa reflektory które można różnie ustawić. Pamiętaj jednak żeby nie oślepiać innych!
kaniosz pisze:No to teraz pytanie co do ustawienia niesymetrycznego żarówek. Czy na światłach mijania nie jest to problemem?
Weź pod uwagę, że zmiana o milimetr na lustrze to już spora zmiana na odległości, a nie chodzi o to żeby ustawić lampy w pionowego zeza rozbieżnego
Prawą nieco wyżej ( ta i tak idzie w znaki i pobocze ), lewą nieco niżej - trzeba eksperymentować, bo takiej gotowej recepty typu 10 obrotów od zera itp, to raczej nie ma.
Ja np od 25tys mam założone Philips White Vision, zwykłe jak do samochodu, jestem zadowolony.
Nie wiem czy jest sens dopłacać do dedykowanych motocyklowych. Widzialem na stronie OSRAM ze te "+ ileś tam" maja nawet o połowę krótszą żywotność niż standardowe.
też patrzę na żywotność, tak jak piszesz ta najzwyklejsza żarówa ma najdłuższą deklarowaną żywotność do 550 godzin
ale tak się zastanawiam czy np. ta do miasta city faktycznie zwiększy moje bezpieczeństwo ?
Zadaniem żarówek Philips CityVision Moto jest zapewnienie dodatkowego bezpieczeństwa kierowcy na obszarach miejskich. Przyciągający uwagę pomarańczowy efekt w reflektorze oraz zwiększona o 40% moc strumienia świetlnego podnosi bezpieczeństwo jazdy w ruchu miejskim, co w dużym stopniu przekłada się na mniejszą wypadkowość.
Old Donkey pisze:też patrzę na żywotność, tak jak piszesz ta najzwyklejsza żarówa ma najdłuższą deklarowaną żywotność do 550 godzin
ale tak się zastanawiam czy np. ta do miasta city faktycznie zwiększy moje bezpieczeństwo ?
Zadaniem żarówek Philips CityVision Moto jest zapewnienie dodatkowego bezpieczeństwa kierowcy na obszarach miejskich. Przyciągający uwagę pomarańczowy efekt w reflektorze oraz zwiększona o 40% moc strumienia świetlnego podnosi bezpieczeństwo jazdy w ruchu miejskim, co w dużym stopniu przekłada się na mniejszą wypadkowość.
co do cen to w moim sklepie są po tyle >
ceny.jpg
Ja mam wrażenie że kogoś w dziale marketingu zdziebko poniosło
Marketingowy bełkot, a różnice zobaczysz tylko w laboratorium .
Ja używam Osram, właśnie te dla motocykli. Dwa sezony za mną i jest OK. Światło białe i mocne. Polecam