Voge 900 DSX lordzika
Voge 900 DSX lordzika
No chyba przyszedł czas na małe podsumowanie bo już 12 tys. pykło:
Tak nabyłem pod koniec czerwca Voge 900 DSX w kolorze taki jaki był czyli niby niebieski (tak czarny jest ładniejszy ale wtedy nie było a mój motocykl jakoś się tak sprzedał wiec zostałbym bez)
Miałem mieszane uczucia co do tego wyrobu ale wszystkie pozostałe testy innych motocykli jak i dziennikarska demówka, która gdzieś tam mi się nawinęła po drodze której mogłem dłużej pokorzystać utwierdziła mnie w przekonaniu że nie ma doskonałych motocykli ale.....
Trzeba zacząć od tego co dostajemy w cenie standardowej po za motocyklem kompletnie ubranym jeżeli chcemy - mi te stelaże ORI nie pasowały do obecnych bagaży wiec bez kufrów i bez stelaży tylnych. Ale w zamian mamy w standardzie:
1. Tempomat
2. podgrzewane manetki
3. Podgrzewane siedzisko
4. Halogeny zintegrowane z przełącznikiem fabrycznym i ikona na wyświetlaczu
5. Opcja doświetlania zakrętów (głupia bo działa po kierunkach aktywnych ale jest) (wersja ala KIA)
5. Rejestrator jazdy z poprawnym jakościowo zapisem jak i możliwością robienia zdjęć w czasie jazdy dedykowany przycisk.
6. Połączenie z tel blutut, ale bez możliwości wyboru książki telefonicznej, służy bardziej jako powiadomienia i odebranie odrzucanie połączeń
7. Możliwość skorzystania z NAVI Voge dość prymitywne. ale pokazuje kierunek jazdy, kolejność zjazdów podpowiedzi skrętów itp
a) Dostępna na razie wersja ekranu Android Auto Asia z czasem pewnie pojawią się inne
8. Płyta pod silnikiem nie jakas turbo osłona ale jest
9. Centralka (stopka centralna)
10. Gmole
11. Radar zajętości pasa w lusterkach
12 Radar nadjeżdżającego pojazdu gwałtownie z tyłu - odpala sie choinka kierunków światła stopu, pieknie odstrasza zbyt ambitnych
13 ABS i TCS (bez stopniowania)
13.Cztert mapy od Rain, Road, Sport po ENDURO (wyłączony ABS i TCS)
14. Amortyzator skrętu
15 Zawieszenie Kayaby z przodu pełna regulacja (napięcie wstępne, tłumienie odbicia, tłumienie kompresji)
16. Regulacja napięcia wstępnego jak i tłumienia odbicia tylny Amorek
17. QuickShifter
Mój motocykl był jednym z pierwszych jakie przyszły na rynek wiec walczyłem chwile z bolączkami młodości, jak złe połażone wiązki przy kierze narażone na przetarcie, śrubki od plastików, które trzeba było dokręcić, ale to już bardziej wada przeglądu 0.
W kilku słowach zalety:
1. Po za wyposażeniem naprawdę bogatym mamy
2. Brakujące w Vstrom 650 kuce i moment jest czym poszaleć
3. Wysokość prześwitu i zawieszenie
4. Przednie koło 21 Cali które nie przeszkadza w kładzeniu i skręcie na Asfalcie
5. Przyzwoite spalanie (rzeczywiste według mnie miedzy 4,3 a 5,7 ) producent zaniża jakieś 0,4 na 100 km
6. Motocykl wszechstronny cały czas z rozwijanym oprogramowaniem , możliwość wgrania samemu przez AP wifi
Wady
1. trzeba kręcić słaby dół
2. grzeje po nogach
3. Skrzynia rodem z BMW, aczkolwiek zmiana oprogramowania w mapach w najnowszych wersjach w cudowny sposób leczy działania topornego quicksiftera, bardzo ciekawe
4. Mały zbiornik paliwa, zdecydowanie po testach przy 300 km zasięgu warto zatankować nie zależnie co tam pokazuje wskaźnik paliwa (rezerwa dwustopniowa ale chyba tak na max 50 km zasięgu)
Ogólnie zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, jakością wykonania, jego w sumie dość duża wszechstronnością. Po przyzwyczajeniu się do odpowiedniej synchronizacji obrotów, mocy i przełożeń staje się bardziej przyjemny niż na początku. Zdecydowanie brakujące kuce w 650 tu z dużym zapasem pozwalają komfortowo podróżować. Na razie w ciągu 2 miesięcy nie całych udało cię nakręcić 12 tyś km i żadnych innych wad po za powyższymi można powiedzieć uciążliwościami nie stwierdzono. Drugi motocykl @wiolentynek (czarny Knight) już tez dotarł i jest po pierwszym 1000 km wiec niedługo wpadną jakieś opisy za pewne.
Tak nabyłem pod koniec czerwca Voge 900 DSX w kolorze taki jaki był czyli niby niebieski (tak czarny jest ładniejszy ale wtedy nie było a mój motocykl jakoś się tak sprzedał wiec zostałbym bez)
Miałem mieszane uczucia co do tego wyrobu ale wszystkie pozostałe testy innych motocykli jak i dziennikarska demówka, która gdzieś tam mi się nawinęła po drodze której mogłem dłużej pokorzystać utwierdziła mnie w przekonaniu że nie ma doskonałych motocykli ale.....
Trzeba zacząć od tego co dostajemy w cenie standardowej po za motocyklem kompletnie ubranym jeżeli chcemy - mi te stelaże ORI nie pasowały do obecnych bagaży wiec bez kufrów i bez stelaży tylnych. Ale w zamian mamy w standardzie:
1. Tempomat
2. podgrzewane manetki
3. Podgrzewane siedzisko
4. Halogeny zintegrowane z przełącznikiem fabrycznym i ikona na wyświetlaczu
5. Opcja doświetlania zakrętów (głupia bo działa po kierunkach aktywnych ale jest) (wersja ala KIA)
5. Rejestrator jazdy z poprawnym jakościowo zapisem jak i możliwością robienia zdjęć w czasie jazdy dedykowany przycisk.
6. Połączenie z tel blutut, ale bez możliwości wyboru książki telefonicznej, służy bardziej jako powiadomienia i odebranie odrzucanie połączeń
7. Możliwość skorzystania z NAVI Voge dość prymitywne. ale pokazuje kierunek jazdy, kolejność zjazdów podpowiedzi skrętów itp
a) Dostępna na razie wersja ekranu Android Auto Asia z czasem pewnie pojawią się inne
8. Płyta pod silnikiem nie jakas turbo osłona ale jest
9. Centralka (stopka centralna)
10. Gmole
11. Radar zajętości pasa w lusterkach
12 Radar nadjeżdżającego pojazdu gwałtownie z tyłu - odpala sie choinka kierunków światła stopu, pieknie odstrasza zbyt ambitnych
13 ABS i TCS (bez stopniowania)
13.Cztert mapy od Rain, Road, Sport po ENDURO (wyłączony ABS i TCS)
14. Amortyzator skrętu
15 Zawieszenie Kayaby z przodu pełna regulacja (napięcie wstępne, tłumienie odbicia, tłumienie kompresji)
16. Regulacja napięcia wstępnego jak i tłumienia odbicia tylny Amorek
17. QuickShifter
Mój motocykl był jednym z pierwszych jakie przyszły na rynek wiec walczyłem chwile z bolączkami młodości, jak złe połażone wiązki przy kierze narażone na przetarcie, śrubki od plastików, które trzeba było dokręcić, ale to już bardziej wada przeglądu 0.
W kilku słowach zalety:
1. Po za wyposażeniem naprawdę bogatym mamy
2. Brakujące w Vstrom 650 kuce i moment jest czym poszaleć
3. Wysokość prześwitu i zawieszenie
4. Przednie koło 21 Cali które nie przeszkadza w kładzeniu i skręcie na Asfalcie
5. Przyzwoite spalanie (rzeczywiste według mnie miedzy 4,3 a 5,7 ) producent zaniża jakieś 0,4 na 100 km
6. Motocykl wszechstronny cały czas z rozwijanym oprogramowaniem , możliwość wgrania samemu przez AP wifi
Wady
1. trzeba kręcić słaby dół
2. grzeje po nogach
3. Skrzynia rodem z BMW, aczkolwiek zmiana oprogramowania w mapach w najnowszych wersjach w cudowny sposób leczy działania topornego quicksiftera, bardzo ciekawe
4. Mały zbiornik paliwa, zdecydowanie po testach przy 300 km zasięgu warto zatankować nie zależnie co tam pokazuje wskaźnik paliwa (rezerwa dwustopniowa ale chyba tak na max 50 km zasięgu)
Ogólnie zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, jakością wykonania, jego w sumie dość duża wszechstronnością. Po przyzwyczajeniu się do odpowiedniej synchronizacji obrotów, mocy i przełożeń staje się bardziej przyjemny niż na początku. Zdecydowanie brakujące kuce w 650 tu z dużym zapasem pozwalają komfortowo podróżować. Na razie w ciągu 2 miesięcy nie całych udało cię nakręcić 12 tyś km i żadnych innych wad po za powyższymi można powiedzieć uciążliwościami nie stwierdzono. Drugi motocykl @wiolentynek (czarny Knight) już tez dotarł i jest po pierwszym 1000 km wiec niedługo wpadną jakieś opisy za pewne.
- Załączniki
-
- att.9_t6i0u5-jPxUidmuL84FgY07FzxK4FjAREeKIGLYRM.jpg (316.92 KiB) Przejrzano 2007 razy
-
- att.fuAvO6D3GBYbeuLv8aVijPF-rQ8W-79B9sScRrNNF8U.jpg (392.04 KiB) Przejrzano 2007 razy
-
- att.P_vKTBc5tP8QpS7ERQ5J75wwL8hArTTbueU1gKReOd0.jpg (611.18 KiB) Przejrzano 2007 razy
-
- att.9Uvc8TcBfifUJNhuFfbeA7KiQMHzW6lehD1efY5BAZY.jpg (382.55 KiB) Przejrzano 2007 razy
-
- att.rd8DEig7_HWLqzhRKk0CbW3VvfbzW10f-tHYUHEgHYQ.jpg (461.03 KiB) Przejrzano 2007 razy
-
- att.299B-F4GZOY4UUFrYWrpcHDBHvZg6iCZjPpR_8asyPM.jpg (321.48 KiB) Przejrzano 2007 razy
-
- att.v1UVbmsp1QDazSOUPqu9DnwpsFlOGfHaQLNJjagU4ac.jpg (641.8 KiB) Przejrzano 2007 razy
- Ocena: 29.41176%
DL650A L8
Re: Voge 900 DSX lordzika
Lord i Czort
@Lord `oweo już widziałem, teraz muszę znów wybrać się do Warszafffki aby pooglądać Czortowego
@Lord `oweo już widziałem, teraz muszę znów wybrać się do Warszafffki aby pooglądać Czortowego
- Ocena: 5.88235%
- wiolentynek
- AM
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 wrz 2021, 21:01
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4748
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Voge 900 DSX lordzika
Fajna maszyna, da sie zrobić porzadny sprzęt w małych pieniądzach, nawet koła bezdentkowe dali co w DL było nie do przeskoczenia. Podoba mi sie
- Ocena: 5.88235%
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2600
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Voge 900 DSX lordzika
Bardzo fajny motocykl.
Wbrew pozorom wszelkie elektroniczne bajery robią robotę i cieszą kierownika. A jak są dostępne w standardzie i to za niewielkie pieniądze to jeszcze lepiej.
Szkoda że u nas się nie da.
Gratuluję, niech cieszy.
Wbrew pozorom wszelkie elektroniczne bajery robią robotę i cieszą kierownika. A jak są dostępne w standardzie i to za niewielkie pieniądze to jeszcze lepiej.
Szkoda że u nas się nie da.
Gratuluję, niech cieszy.
- Ocena: 5.88235%
Re: Voge 900 DSX lordzika
Siema w Lord
Wygląda pod BMW , ale monitoring to spory
niedojrzałem wielkości baku bo taki szeroki i siedzisko bananowe ogólnie podoba się na pierwszy rzut tylko czy jest pazur jak czasami się chce odjechać .
Bagaż ten pasuje..
Ukłony dla Pani Czort
Wygląda pod BMW , ale monitoring to spory
niedojrzałem wielkości baku bo taki szeroki i siedzisko bananowe ogólnie podoba się na pierwszy rzut tylko czy jest pazur jak czasami się chce odjechać .
Bagaż ten pasuje..
Ukłony dla Pani Czort
- Ocena: 5.88235%
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: Voge 900 DSX lordzika
Wygląda pod BMW kończy się na ramię wydechu i silniku, i kołach, zerrzniete 1:1 w końcu na tej samej linii tłuką silniki do BMW, czas pokaże jak dobra lub dla to była decyzja . Na razie z każdym odkręceniem manewry banan na gębie;)
DL650A L8
Re: Voge 900 DSX lordzika
Cześć Lord miło było Was spotkać w zeszły piatek w salonie
Gratuluje zakupu !!! Oba piekne !
Pozdr Rafał
Gratuluje zakupu !!! Oba piekne !
Pozdr Rafał
- Ocena: 5.88235%
Rafał
Ogar 205>Skuter Simson SR50>MZ ETZ 250<dłuuuuuga przerwa>Suzuki DL650 (2017)
Ogar 205>Skuter Simson SR50>MZ ETZ 250<dłuuuuuga przerwa>Suzuki DL650 (2017)
Re: Voge 900 DSX lordzika
Bak wg.Voge 17l.
W sumie pierwsza recenzja uzytkownika tego sprzetu po jakims przebiegu jaka znam.
A jak serwis?Ciekaw jestem czy warsztaty serwisujace BMW(a znam np.jeden specjalizujacy sie w nich)przyjma go bez problemow.
.
W sumie pierwsza recenzja uzytkownika tego sprzetu po jakims przebiegu jaka znam.
A jak serwis?Ciekaw jestem czy warsztaty serwisujace BMW(a znam np.jeden specjalizujacy sie w nich)przyjma go bez problemow.
.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
-
- A
- Posty: 416
- Rejestracja: 24 mar 2020, 09:57
- Lokalizacja: Dębowiec k. Jasła
Re: Voge 900 DSX lordzika
@Skwari - za tydzień lecę do Szanghaju to może coś w częściach Ci ogarnę (takiego lub Kove)- poskładasz "se" w wolnej chwili.
- Ocena: 5.88235%
Re: Voge 900 DSX lordzika
@Lord, fajne motorki, niechaj jeżdżą bezawaryjnie i cieszą użytkowników
- Ocena: 5.88235%
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Voge 900 DSX lordzika
Dokładnie. Świat się nie kończy na naszych motocyklach.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: Voge 900 DSX lordzika
Naprawdę fajny motocykl. @Lord niech służy dobrze. Pozdrawiam.
- Ocena: 5.88235%
Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050
Re: Voge 900 DSX lordzika
Souveniry z podróży przyjmuje bez mrugnięcia okiem.Janek-2004 pisze: ↑30 sie 2024, 20:36@Skwari - za tydzień lecę do Szanghaju to może coś w częściach Ci ogarnę (takiego lub Kove)- poskładasz "se" w wolnej chwili.
Re: Voge 900 DSX lordzika
Cześć @Lord jestem mocno zaskoczony że postanowiłeś kupić chiński motocykl i to w sumie marki która dopiero w Polsce raczkuje.
Przy Twoich przebiegach rocznych gdyby coś padało, to może być problem z częściami a może się mylę i jest już tak dobrze ?
Faktycznie z tego co napisaleś wyposażenie tego pojazdu wydaje się kompletne, tylko ile Cię to kosztowało po całości ?
Maszyna wygląda faktycznie fajnie i zapewne spełni Twoje oczekiwania czego serdecznie życzę Tobie i Twojej ukochanej
Przy Twoich przebiegach rocznych gdyby coś padało, to może być problem z częściami a może się mylę i jest już tak dobrze ?
Faktycznie z tego co napisaleś wyposażenie tego pojazdu wydaje się kompletne, tylko ile Cię to kosztowało po całości ?
Maszyna wygląda faktycznie fajnie i zapewne spełni Twoje oczekiwania czego serdecznie życzę Tobie i Twojej ukochanej
Iżu
Re: Voge 900 DSX lordzika
Petarda AMIGO.
Spełniajcie swoje marzenia i pasje motocyklowe. Niech się dobrze sprawują motki i zawsze bezpiecznie dowożą Was do celu. Gratulacje.
Spełniajcie swoje marzenia i pasje motocyklowe. Niech się dobrze sprawują motki i zawsze bezpiecznie dowożą Was do celu. Gratulacje.
Re: Voge 900 DSX lordzika
@Iżu, to odważni i śmiali ludzie przecierają szlaki i pchają ludzkość do przodu No i fajnie. My dzięki takim osobom tylko korzystamy. Motocykl wygląda mega. A jeśli tak się będzie sprawował jak wygląda to tylko pozazdrościć.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka