Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem: https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
Widziałem DL250 na żywo - ktoś podjechał do salonu, chciał kupić 650, ale zostawiając w rozliczenie to coś.
W moim odczuciu jest tak brzydki, że aż niewiarygodne, że to v-strom. V-stromy są brzydkie, ale tu to już przesadzili. Jak dewoo tico.
Jeśli wciąż szuka sie motocykla dla drobnej kobiety to mogę polecić KTM390. Naprawdę lekki, w wersji duke niski i mały.
Gdyby ktoś miał pytania odnośnie Zontesa to służę pomocą. Użytkuję 125 od prawie 2 lat - totalnie bezawaryjny sprzęt który dobrze wygląda i nienajgorzej jeździ. Dla niskiej i drobnej osoby raczej nie polecam - to pełnorozmiarowy motocykl jak na 125.
Znacznie lepszy o wszystkich rometów i junaków (tez miałem)
Jeśli wciąż szuka sie motocykla dla drobnej kobiety to mogę polecić KTM390. Naprawdę lekki, w wersji duke niski i mały.
Gdyby ktoś miał pytania odnośnie Zontesa to służę pomocą. Użytkuję 125 od prawie 2 lat - totalnie bezawaryjny sprzęt który dobrze wygląda i nienajgorzej jeździ. Dla niskiej i drobnej osoby raczej nie polecam - to pełnorozmiarowy motocykl jak na 125.
Znacznie lepszy o wszystkich rometów i junaków (tez miałem)
Hejka
Odgrzebuję temat, bo był poruszany w podgrupach na Zlocie w Przesiece.
Krótkie przypomnienie - moto da Lidki, które zastąpi MT-07.
Ograniczenia/wymagania:
- 170cm wzrostu i chęć stania oboma stopami na ziemi
- mocy nie mniej niż jest w MT-07
- jak najnisza waga, ale 200kg możemy przekroczyć
- moto raczej nowe, ze względu na rodzaj/sposób finansowania
- kufry boczne niekoniecznie, bo przy jeździe solo wystarczają nam roll-bagi
Powody:
- na MT-07 jest OK, ale ochrona przed wiatrem i zimnem jest żadna, dlatego też na zlot Lidka pojechała autem
Na liście (kolejność całkowicie przypadkowa), którą stworzyłem na podstawie danych fabrycznych mamy:
1. Yamaha Tracer 7 - 74KM, bak 17l, siedzenie 835mm, waga 203kg
2. Yamaha Tracer 9 - 119KM, bak 18,7, siedzenie 810-825mm, 220kg
3. Triumph Tiger Sport 660 - 81KM, 17,2L, siedzenie 835mm (obniżone 810mm), 207kg
4. Triumph Tiger Sport 800 - 115KM, 18,6l, siedzenie 835mm (obniżone 810mm), 214kg
5. Triumph Tiger Sport 850 - 85KM, 20L, siedzenie 830mm (obniżone 800mm), 192kg,
no i na podstawie dyskusji złotowych jedyny "słuszny"
6. V Strom 800 (nie DE), 84KM/78Nm, 20l, 825mm, 223kg
Czy któraś z Pań, lub z Was Panowie miała/mieli przyjemność ocenić te modele pod kątem użytkowania przez kobietę?
Z góry dzięki za wszelkie uwagi
Marcin (zwierzak)
----------------------
Szary DL1000 2016 -> R1300GS Triple Black
2. Yamaha Tracer 9 - 119KM, bak 18,7, siedzenie 810-825mm, 220kg - kanapa niby nisko ale bardzo szeroki w nogach plus podnóżki w linii nóg - efekt stoję na palcach
3. Triumph Tiger Sport 660 - 81KM, 17,2L, siedzenie 835mm (obniżone 810mm), 207kg - Na zwykłym siedzeniu dla mnie ciut wysoko - nie wiem do końca dlaczego. Plus, bo wydaje się mega niski środek ciężkości
4. Triumph Tiger Sport 800 - 115KM, 18,6l, siedzenie 835mm (obniżone 810mm), 214kg
5. Triumph Tiger Sport 850 - 85KM, 20L, siedzenie 830mm (obniżone 800mm), 192kg,
no i na podstawie dyskusji złotowych jedyny "słuszny" - Miałem 900 i względem wzrostu jest mega - wąski w nogach więc odczuwalnie wydaje się niżej. w GT Pro miałem obie stopy płasko na ziemi
6. V Strom 800 (nie DE), 84KM/78Nm, 20l, 825mm, 223kg - nie jechałem ale mimo teoretycznie niskiej kanapy wcale nie wyglądało to dla mnie specjalnie przyjaźnie
Ja do listy dodałbym jeszcze Transalpa - on ma niby 850mm kanapę jak pamiętam ale Honda albo podaje zawyżone pomiary albo robią jakąś magię, bo w Transalpie obie stopy mam płasko na ziemi i jeszcze kolana ugięte
5. Triumph Tiger Sport 850 - 85KM, 20L, siedzenie 830mm (obniżone 800mm), 192kg,
no i na podstawie dyskusji złotowych jedyny "słuszny" - Miałem 900 i względem wzrostu jest mega - wąski w nogach więc odczuwalnie wydaje się niżej. w GT Pro miałem obie stopy płasko na ziemi
To jest waga "na sucho"
Mój TT850S + stopka centralna, gmole Heed bunkier, stelaże kufrów bocznych, płyta pod centralny i adapter Givi (bez kufrów), paliwo ok. 15l oraz jakieś drobiazgi ważył 230kg. Ale jeździ się świetnie
BMW F800GS. Kaśka przymierzała się do niego w wersji fabrycznie obniżonej na zawieszeniu i siedzeniu. Sięgała spokojnie nogami do ziemi, a jest niższa. No i byłby mniejszy brat w rodzinie
W posiadaniu Honda CBF125, Suzuki DL650 K8 i Honda CB500F Honda NC750X żony.