UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Online
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Hej Raduch, coś nowego w Twojej sprawie?
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Czekam do wytypowanego poniedziałku kiedy to mają przyjść części zamienne do mojego pojazdu. I tyle. jak wyżej widziałeś panu jest przykro, że mi się motocykl popsuł.
Edit 01.10.18 :
Zadzwonił dzisiaj serwis z informacją, że części doszły i biorą się za naprawę. I że nie obiecują ale motocykl może będzie do odebrania dzisiaj.
Ja z powodu służby w dniu dzisiejszym i tak nie mogę moto odebrać, więc powiedziałem, że jak jutro będzie gotowy to też będzie git.
Także ten teges czekam w dniu jutrzejszym na telefon potwierdzający odbiór maszyny.
Mam nadzieję też, że panowie mi udzielą odpowiedzi skąd pomysł, że to mogłaby być moja wina i skąd ten piasek w miejscu takim jak czujnik powietrza i innych popsutych elementach.
Dam jutro znać co i jak i czy odebrałem.
Edit 01.10.18 :
Zadzwonił dzisiaj serwis z informacją, że części doszły i biorą się za naprawę. I że nie obiecują ale motocykl może będzie do odebrania dzisiaj.
Ja z powodu służby w dniu dzisiejszym i tak nie mogę moto odebrać, więc powiedziałem, że jak jutro będzie gotowy to też będzie git.

Także ten teges czekam w dniu jutrzejszym na telefon potwierdzający odbiór maszyny.
Mam nadzieję też, że panowie mi udzielą odpowiedzi skąd pomysł, że to mogłaby być moja wina i skąd ten piasek w miejscu takim jak czujnik powietrza i innych popsutych elementach.
Dam jutro znać co i jak i czy odebrałem.
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Online
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
No mam nadzieje, ze jutro odbierzesz sprawny sprzęcik i jeszcze trochę pojeździsz.
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Właśnie chyba będę już kładł moją bestie na zimowanie. 

Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Dobrze że finał tej sprawy okazał się szczęśliwy, dopilnuj by Ci wpisali w książkę gwarancyjną czas naprawy (przedłużenie gwarancji)raduch85 pisze:Właśnie chyba będę już kładł moją bestie na zimowanie.
Lewa
Iżu
Online
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Finał będzie szczęśliwy jak naprawa okaże się skuteczna, ja jako notoryczny pesymista na razie bym się nie cieszył. Ale trzymam kciuki. I nie kończ jeszcze sezonu, ma być parę fajnych dni w październiku...
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
To czekamy na pierwszą fote po odbiorze, ciekawe czy umyją. Od tak długiego stania to sie pewnie zakurzyła. 

DL650A L8
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2059
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Tia, Lord, jeszcze pewnie wytrzepią dywaniki i uzupełnią płyn w spryskiwaczu




Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
A powinni dziady....Grzechu (Kobyłka) pisze:Tia, Lord, jeszcze pewnie wytrzepią dywaniki i uzupełnią płyn w spryskiwaczu![]()
![]()
DL650A L8
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Przy pierwszym przeglądzie w Łodzi dostałem umyty motocykl po serwisie. Zobaczymy jaki tu mają standard. Choć powiem, że jeżeli w układzie powietrza znalazł się piach to motocykl powinien być umyty przed ponownym zamontowaniem exup? Skoro był tam piach to chyba tak tego ne zostawili? Ciekawe
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Mi w ASO po przegladzie oddaja czysty i jescze wyplakowane plastiki, czasmi nawet do przesady 

DL650A L8
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
no, no, no...
a ja dostałem choinkę zapachową o zapachu "New Bike"
a ja dostałem choinkę zapachową o zapachu "New Bike"
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Grześ mnie nie chcieli dolać płynu chłodniczego na przeglądzie do poziomu maximum, bo stwierdzili że wystarczy stan minimum..Grzechu (Kobyłka) pisze:Tia, Lord, jeszcze pewnie wytrzepią dywaniki i uzupełnią płyn w spryskiwaczu![]()
![]()
Iżu
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Na zimnym silniku leje się do minimum - po rozgrzaniu poziom płynu wzrasta.
Po wlaniu na maksa, po rozgrzaniu wywali
Więc spokojnie - to nie jest temat dla Uwagi TVN
Po wlaniu na maksa, po rozgrzaniu wywali

Więc spokojnie - to nie jest temat dla Uwagi TVN

Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Wizyta w serwisie udana "gdyż, ponieważ" motocykl pod blokiem 
Motocykl odebrany w takim stanie wizualnym w jakim trafił do placówki - tak nie umyli go
Pierwsze primo ultimo : czujnik powietrza był felerny jakiś i po prostu miałem pecha.
Dzisiaj pierwszy raz udało mi się porozmawiać z ludźmi z serwisu odpowiedzialnymi za motocykle ( mechanik i przedstawiciel)
Okazuje się, że Suzuki już od 2001 czyli od początków tego cuda EXUP ma z nim problemy. Brak smarowania i wysokie temperatury, kurz, piach , woda powodują, że to cudo się zaciera, a co za tym idzie centrala sterująca zostaje mocno obciążona i pali się albo jak w moim przypadku przepala się jakaś ścieżka.
Dobra rada dla osób, które same serwisują moto - to ściągać tłumik i czyścić ten nasz pseudo "EGR", a także smarować smarem wysokotemperaturowym by uniknąć drogiej wymiany EXUP i kompa sterującego.
Gówienko to znajduje się w okolicy tylnego koła, widoczne jest jakby zerkać w błotnik od spodu. Kiedyś się sam zastanawiałem co za jełop zamontował w tamtym miejscu jakąś puszkę z kablami. Teraz już wiem nawet co to jest i że kosztuje "dużo".
Po pogaduchach z mechanikiem ( w kuluarach ) uzyskałem nieoficjalne info, że element w tłumiku najlepiej usunąć( zablokować), żeby uniknąć drogich napraw komputera, bo nie od dziś to się psuję. Choć w DL-u pierwszy raz.
Naprawa trwała długo ze względów opisanych gdzieś tutaj w poście. Pierwszy taki przypadek, więc robili różne testy, wysyłali do centrali, oni im odpisywali co jeszcze chcą itp., a czas nieubłagalnie pędził.
Moto będę testował.
PS Pan który przyjmował moje moto na początku już tam nie pracuje.

Motocykl odebrany w takim stanie wizualnym w jakim trafił do placówki - tak nie umyli go

Pierwsze primo ultimo : czujnik powietrza był felerny jakiś i po prostu miałem pecha.
Dzisiaj pierwszy raz udało mi się porozmawiać z ludźmi z serwisu odpowiedzialnymi za motocykle ( mechanik i przedstawiciel)
Okazuje się, że Suzuki już od 2001 czyli od początków tego cuda EXUP ma z nim problemy. Brak smarowania i wysokie temperatury, kurz, piach , woda powodują, że to cudo się zaciera, a co za tym idzie centrala sterująca zostaje mocno obciążona i pali się albo jak w moim przypadku przepala się jakaś ścieżka.
Dobra rada dla osób, które same serwisują moto - to ściągać tłumik i czyścić ten nasz pseudo "EGR", a także smarować smarem wysokotemperaturowym by uniknąć drogiej wymiany EXUP i kompa sterującego.
Gówienko to znajduje się w okolicy tylnego koła, widoczne jest jakby zerkać w błotnik od spodu. Kiedyś się sam zastanawiałem co za jełop zamontował w tamtym miejscu jakąś puszkę z kablami. Teraz już wiem nawet co to jest i że kosztuje "dużo".
Po pogaduchach z mechanikiem ( w kuluarach ) uzyskałem nieoficjalne info, że element w tłumiku najlepiej usunąć( zablokować), żeby uniknąć drogich napraw komputera, bo nie od dziś to się psuję. Choć w DL-u pierwszy raz.
Naprawa trwała długo ze względów opisanych gdzieś tutaj w poście. Pierwszy taki przypadek, więc robili różne testy, wysyłali do centrali, oni im odpisywali co jeszcze chcą itp., a czas nieubłagalnie pędził.
Moto będę testował.
PS Pan który przyjmował moje moto na początku już tam nie pracuje.
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Online
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Nie umyli moto, porażka dla ASO. Niewiele kosztuje, a moto stało u nich 3 tygodnie, nie podpisali się.
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Rozumiem, że wszystko na gwarancji ?
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
Tak koszty poniósł serwis. Inaczej byłbym ewidentnie niezadowolony i tutaj wylał bym swoje łzy 

Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Awaria Bestii, czyli co może pójść nie tak w nowym DL1000
No nie do końca tak jest. Maximum nigdy nie oznacza zalania zbiornika pod korek, właśnie po to żeby nie wywaliło po rozgrzaniu. A to co jest pomiędzy max i min. to Twoja rezerwa na odpowietrzenie układu, potencjalne minimalne nieszczelności czy wreszcie możliwość dojechania do najbliższej zatoczki kiedy coś się faktycznie zaczyna dziać i płynu ubywa. Zdecydowanie po przeglądzie płyn powinien być zalany do poziomu max.Maarcel pisze:Na zimnym silniku leje się do minimum - po rozgrzaniu poziom płynu wzrasta.
Po wlaniu na maksa, po rozgrzaniu wywali![]()
Marcin
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany