Na dzisiejsze realia te 87tys przy bylo nie bylo bogatym wyposazeniu startowym nie tak duzo.
Teraz pytanie co sie bedzie urywac,lamac,ukrecac bo te 12kg mniej przy wiekszym silniku i bogatszym wyposazenie to duzo.A od lat jest opinia ze Bmw z pierwszych 1-2 lat produkcji lepiej nie kupowac.
Mimo to...kto chce kupic 1250 to warto szykowac kase-''image ponad wszystko''i beda tacy co beda sie pozbywac bo musza miec nowy.
No i chcialbym by ktos zweryfikowal ta mase.Czy znajdzie sie ktos kto zamiast slepego przedruku tabel fabrycznych i ciezkiego slotworstwa by opisac swoje subiektywne wrazenia zacznie wjezdzac sprzetami na wage?
Izu-miales w rekach dziesiatki sprzetow.Tak ciezko zatankowac do pelna i wjechac na wage?Krakow spory-wagi chyba sa.Dzis mialbys piekna kolekcje KONKRETOW(!)a nie zdewaluowanych testow.Zdewaluowanych bo achy i ochy po latach nad jakims sprzetem nie sa juz tym samym bo pojawili sie nastepcy.A WAGA zostaje.
Pije do IZu bo tu jest.Ale czlek przeczytal,obejrzal setki testow i nigdzie nie weryfikuja wagi sprzetow-a to najprostsza rzecz z mozliwych.
Chyba ze ktos ma taka strone to poprosze.
Ma ktos pomiary GS1250 na hamowni>To tez poprosze.Kiedys BMW z reguly nie trzymaly danych fabrycznych-jak teraz?
Z drugiej strony te 237kg to z akumulatorem 12 V / 10 Ah, bez podstawki centralnej, zaczepów do kufrów, bagażnika, z lekkim akumulatorem i jakimś małym płaskim siedzeniem pasażera.
www.motorradonline.de/typen/bmw-r-1300- ... uer-boxer/
I cytat z forum Bmw gdzie juz sprzet lepiej przeswietlili;
R1300GS skonfigurowany podobnie jak tegoroczny R1250GS kosztuje 11.000 PLN więcej, Podstawowa wersja ok 5000 więcej.
Da się skonfigurować i za 134.000 PLN bez kufrów.
Niższa masa wynika po części z uboższego wyposażenia standardowego czyli braku centralnej stopki, braku pełnowymiarowego siedzenia pasażera i bagażnika, mocowań do kufrów, lżejszego o 3kg akumulatora (opcja w R1250GS) oraz zbiornika o mniejszej pojemności.
Z ciekawostek w kufrach bocznych jest gniazdo usb i chyba oświetlenie.
Dostępne są również kute felgi enduro.
Duży minus to brak normalnej tylnej lampy, jedynie wszystko zintegrowane w kierunkowskazach. W R1250GS można było jeszcze zamówić normalny, widoczny układ kierunkowskazu z światłem stop.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.