UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Błąd F1
-
- AM
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 lip 2019, 11:15
Błąd F1
Witam mam kłopot i potrzebuję waszej pomocy. DL 650 2012r wczoraj jak wracałem w pewnym momencie zauważyłem że zanikają mi kreski od temperatury silnika. Normalnie sa 3 kreski , wczoraj były 2 a momentami 1 kreska. Moto troszke poszarpywało , ale do domu dojechałem. Dziś rano odpaliłem włączył się błąd F1 i chłodnica wyła jak szalona ,mimo że silnik był zimny po całej nocy. Dojechałem do pracy na czerwonym F1 ,silnik poszarpywał. Teraz pod praca nie mogę go już zapalić. Rozrusznik kręci pompa chodzi , ale nie zapala. Co to sie mogło stać ??
Re: Błąd F1
włącz serwisowy tryb i zobacz jaki kod błędu wywala. Wtedy będziesz wiedział co padło.
tu masz pokazane jak to zrobić.
tu masz pokazane jak to zrobić.
Re: Błąd F1
Na początek trzeba przejść w dealer mode i odczytać kod błędu. Kod ten pokaże się w miejscu gdzie aktualnie widzisz FI (Nie F1)
Kody błędów oraz jak się przełączyć w dealer mode znajdziesz w tym wątku: topic74.html
No i po zdiagnozowaniu numeru błędu zapraszam do lektury tego wątku: system-diagnostyki-silnika-fi-na-przyk- ... -t283.html
Kody błędów oraz jak się przełączyć w dealer mode znajdziesz w tym wątku: topic74.html
No i po zdiagnozowaniu numeru błędu zapraszam do lektury tego wątku: system-diagnostyki-silnika-fi-na-przyk- ... -t283.html
-
- AM
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 lip 2019, 11:15
Re: Błąd F1
dziękuję , wszedłem w dealer mode i wywaliło błąd C15 - czujnik temperatury płynu chłodzącego . To by sie zgadzało , objawy wskazywały na to. Teraz musze namierzyć i wymienić ten czujnik 

-
- AM
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 lip 2019, 11:15
Re: Błąd F1
Witam ponownie. Wymieniłem czujnik ale objawy sa dalej takie same. Odpalam motocykl , raz zapala normalnie a raz sie krztusi , zapala się dioda F1 i szumi wentylator chłodnicy. Dealer mode pokazuje dalej C-00 , a potem C-15 . Zatem wymiana czujnika nic nie dała. ktoś ma jakiś pomysł ? Bezpieczniki sprawdzone.
Re: Błąd F1
te same objawy są opisane tu:lazar22@wp.pl pisze:Witam ponownie. Wymieniłem czujnik ale objawy sa dalej takie same. Odpalam motocykl , raz zapala normalnie a raz sie krztusi , zapala się dioda F1 i szumi wentylator chłodnicy. Dealer mode pokazuje dalej C-00 , a potem C-15 . Zatem wymiana czujnika nic nie dała. ktoś ma jakiś pomysł ? Bezpieczniki sprawdzone.
https://www.stromtrooper.com/threads/fi ... rs.367282/
problemem się okazało złe połączenie w wiązce kabli pod bakiem, odepnij wiec wszystkie złącza w okolicy, sprawdź i przeczyść.
Re: Błąd F1
Ni F1 tylko FI
Druga sprawa to czy zaglądałeś do wątka, który wkleiłem wyżej?? Tam jest opisana dokładnie procedura przy błędzie C15
Druga sprawa to czy zaglądałeś do wątka, który wkleiłem wyżej?? Tam jest opisana dokładnie procedura przy błędzie C15
-
- AM
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 lip 2019, 11:15
Re: Błąd F1
Może być okablowanie czujnika walnięte a nie sam czujnik.
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Błąd F1
Mam problem z czujnikiem temperatury dl 2010. Wyświetla się błąd c15 wskaźnik na zegarach świecą się wszystkie belki wskaźnika temperatury.
Wymieniłem czujnik cieczy, wyczyściłem te styki w kostce jak podane w linku wyżej, nadal to samo.
Moto ciężko pali na zimno (bo widzi że silnik jest ciepły i podaje zły skład mieszanki) jak się rozgrzeje to jest ok
Nie wiem co go może jeszcze boleć. Stało się tak od momentu kiedy robiłem zawory, filtry, płyny, itp.
Wymieniłem czujnik cieczy, wyczyściłem te styki w kostce jak podane w linku wyżej, nadal to samo.
Moto ciężko pali na zimno (bo widzi że silnik jest ciepły i podaje zły skład mieszanki) jak się rozgrzeje to jest ok
Nie wiem co go może jeszcze boleć. Stało się tak od momentu kiedy robiłem zawory, filtry, płyny, itp.