UWAGA UWAGA UWAGA
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Online
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Mnie się też w miarę podoba, rama zabudowana ogranicza chlapanie wodą na kanapę i kierownika, co u mnie występuje. Co do wysokości i smukłości - pamiętajcie że to wersja zwykła, szosowa, nastawiona na niższych kierowników. Zakładam że adventure zachowa swoją czołgowatość bo takie jest zapotrzebowanie na rynku a oni to potrafią odczytywać.
- Ocena: 5.88235%
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Motocykl traci swój indywidualny charakter i upodabnia się do reszty rynkowej oferty. Jakość i wykonanie wyjdą za jakiś czas kiedy te motocykle pojeżdżą i nawiną nieco kilometrów. Mnie, wizualnie się nie podoba.
_
_
- Ocena: 5.88235%
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka 

Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
taaa, dzisiaj motorki chcą wygladac jak transformersy albo inne roboty bez względu na funckjonalność.
Juz widze jak ta lampa w krztałcie X oświetla droge dobrze w nocy

Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Całkiem fajny motocykl na pierwszy rzut zdjęć Jeżyka
chwała Niemcom za kreatywność wyprzedzają konkurencję i przewodzą w nowościach motocykli adventure przud i lampa taki Terminator .
Czekam na odpowiedzi Japończyków z yamahy.. na Gsa kontra nowa XT..1200 ...
Osobiście 1250 bardziej mi się podoba ale to rzecz gustu koleszczce podobają się brunetki z kreconymi długimi włosami ja wolę blondynki krótko ścięte....
chwała Niemcom za kreatywność wyprzedzają konkurencję i przewodzą w nowościach motocykli adventure przud i lampa taki Terminator .
Czekam na odpowiedzi Japończyków z yamahy.. na Gsa kontra nowa XT..1200 ...
Osobiście 1250 bardziej mi się podoba ale to rzecz gustu koleszczce podobają się brunetki z kreconymi długimi włosami ja wolę blondynki krótko ścięte....
- Ocena: 5.88235%
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5270
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Dla mnie fajna i ładna maszyna,kłopotem po jakimś czasie użytkowania może być tylko zaawansowana elektronika którą jest nafaszerowany.
Online
A dodatkowo, każda gleba skutkująca uszkodzeniem jakichś czujników, radarów, itp. bajerów będzie niezwykle kosztowna w naprawie
Bo takich zaawansowanych klamotów w zamiennikach nie będzie, czyli tylko ASO. A to w efekcie końcowym może skutkować coraz wyższymi kosztami polis AC (a one przy kredycie/leasingu są konieczne) lub dużą utratą wartości maszyn po przygodach...
P.S. A tak swoją drogą, to dla mnie ten aktywny tempomat to jakieś piramidalne nieporozumienie, wręcz głupota... Motocykl - a szczególnie GS - to nie jest samochód, którym jedziemy w sznureczku po autostradzie i przysypiamy lub sprawdzamy co tam na FB/Insta/TikToku, i w najgorszym przypadku wpakujemy się komuś w kufer
Ciekawe, kto czekał na takie coś...? A może ja już stary jestem i nie rozumiem tych wszystkich _niezbędnych_ nowinek...
W jakimś autostradowym połykaczu kilometrów typu RT-ek, Kredens lub inny Harley no to może jeszcze byłoby to do zaakceptowania... choć strasznie na siłę
Ewentualnie w amerykańskim gangu motocyklowym podczas powolnego przejazdu 500 maszyn drogą Pacific Coast Highway #1 w Kalifornii 
P.S. Radar wykrywający pojazdy nadjeżdżające z tyłu i włączający ostrzegawczą kontrolkę lusterku prawym lub lewym - taki jest w nowym dużym Tigerze - to faktycznie jest pomocna rzecz... Ale aktywny tempomat, to chyba może być nawet niebezpieczny...
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
No właśnie...


P.S. A tak swoją drogą, to dla mnie ten aktywny tempomat to jakieś piramidalne nieporozumienie, wręcz głupota... Motocykl - a szczególnie GS - to nie jest samochód, którym jedziemy w sznureczku po autostradzie i przysypiamy lub sprawdzamy co tam na FB/Insta/TikToku, i w najgorszym przypadku wpakujemy się komuś w kufer

Ciekawe, kto czekał na takie coś...? A może ja już stary jestem i nie rozumiem tych wszystkich _niezbędnych_ nowinek...

W jakimś autostradowym połykaczu kilometrów typu RT-ek, Kredens lub inny Harley no to może jeszcze byłoby to do zaakceptowania... choć strasznie na siłę


P.S. Radar wykrywający pojazdy nadjeżdżające z tyłu i włączający ostrzegawczą kontrolkę lusterku prawym lub lewym - taki jest w nowym dużym Tigerze - to faktycznie jest pomocna rzecz... Ale aktywny tempomat, to chyba może być nawet niebezpieczny...
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...

Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
a tu rozpakowywanie nowej zabawki
przyznam że największa frajda dostać moto w pudełku
przyznam że największa frajda dostać moto w pudełku
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
A na grupie Yamaszki takie prześmiewcze koszulki się pojawił jakiś czas temu 

- Załączniki
-
- 142338574_3939026192797909_9009105041987026662_n.jpg (342.49 KiB) Przejrzano 2462 razy
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Dzień dobry zapraszam na filmik z premiery nowego motocykla BMW R1300 GS w krakowskim salonie BMW M-Cars

- Ocena: 11.76471%
Iżu
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Widać że motocykl zmniejszyli a kluczyk do niego zwiekszyli
wiekszy niz do samochodu bez sensu.

wiekszy niz do samochodu bez sensu.
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5270
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Coraz bardziej sie podoba, @biblo jak dla mnie wlasnie aktywny tempomat to rzecz którą bym bardzo chciał, bo zwykły w wiekszym ruchu jest praktycznie nieużywalny na autostradzie staje sie właśnie niebezpieczny
Online
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Piszesz o tempomacie w samochodzie, czy motocyklu?

Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...

Online
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Miałem się okazję przysiąść do 1300 z sobotę w Bielsku, jeszcze przed oficjalną premierą. To bardzo fajny motocykl, mnie się podoba ale z dwoma zastrzeżeniami:
- dla kogoś kto ma kasę i nie robi mu problemu że akumulator do niego kosztuje 2000 zł (jest podpięty wtyczką do komputera i zamiennik nie podejdzie)
- to już jest inny motocykl, typowo szosowy, linia GS się rozjechała na dwa modele de facto. Jak ktoś chce bojowego GS'a to powinien brać adventure, nowy adventure 1400 pewno będzie też miał inny wygląd bo celuje w inną grupę odbiorców.
Ten 1300 dla mnie jest bardzo fajny, praktycznie wszystko jest skonstruowane od nowa, zawieszenie pneumatyczne z opuszczaniem na postoju, silnik (6 kilo mniej na samym silniku), skrzynia biegów, rama (dwuczęściowa - tył można wymienić), nawet przednie zawieszenie, inne górne mocowanie ale nie znam się na tyle żeby to ocenić.
Jest bardzo niski na postoju, powinien być ok dla osoby ze wzrostem 172-174 cm, tak na moje oko. Kanapa podnoszona przez wybrzuszenie w środku, jednym ruchem a nie dwoma wałkami. Pozycja bardzo wygodna dla mnie, nie miałem wrażenia większego pochylenia do przodu.
Niestety akumulator, lusterka (wskaźniki martwego pola). handbary (z migaczami) to wszystko będzie drogie bo zamienniki nie podejdą, chyba że zaczną takie robić że podejdą.
Fajny patent z obrotową dźwignią hamulca - wyższe położenie do jazdy na stojaka, gdyby jednak ktoś chciał tak jeździć
Wszystkie trzy kufry ze złączami elektrycznymi, oczywiście oryginalne - oświetlenie + gniazdko ładowania w kufrze, to ułatwi założenie dodatkowego światła stop. Notabene kufry vario mają mieć bezstopniową regulację pojemności a nie tylko dwa rozmiary jak teraz.
Super schowek na telefon na baku, z gniazdkiem USB, szkoda że nie dali bezprzewodowego ładowania ale to już małe piwo.
Mnie się podoba, ma fajną zwartą sylwetkę, typowo szosową, zachowując wygodną pozycję turystyka. Lampa się opatrzy szybko, mnie się już opatrzyła.
Wał do wymiany po 80 tys? A co to boli kogoś kto wywali 120 tys na motocykl, po 5 czy 8 latach da te 8-10 tys PLN żeby mieć nowy wał, jaki problem
- dla kogoś kto ma kasę i nie robi mu problemu że akumulator do niego kosztuje 2000 zł (jest podpięty wtyczką do komputera i zamiennik nie podejdzie)
- to już jest inny motocykl, typowo szosowy, linia GS się rozjechała na dwa modele de facto. Jak ktoś chce bojowego GS'a to powinien brać adventure, nowy adventure 1400 pewno będzie też miał inny wygląd bo celuje w inną grupę odbiorców.
Ten 1300 dla mnie jest bardzo fajny, praktycznie wszystko jest skonstruowane od nowa, zawieszenie pneumatyczne z opuszczaniem na postoju, silnik (6 kilo mniej na samym silniku), skrzynia biegów, rama (dwuczęściowa - tył można wymienić), nawet przednie zawieszenie, inne górne mocowanie ale nie znam się na tyle żeby to ocenić.
Jest bardzo niski na postoju, powinien być ok dla osoby ze wzrostem 172-174 cm, tak na moje oko. Kanapa podnoszona przez wybrzuszenie w środku, jednym ruchem a nie dwoma wałkami. Pozycja bardzo wygodna dla mnie, nie miałem wrażenia większego pochylenia do przodu.
Niestety akumulator, lusterka (wskaźniki martwego pola). handbary (z migaczami) to wszystko będzie drogie bo zamienniki nie podejdą, chyba że zaczną takie robić że podejdą.
Fajny patent z obrotową dźwignią hamulca - wyższe położenie do jazdy na stojaka, gdyby jednak ktoś chciał tak jeździć

Wszystkie trzy kufry ze złączami elektrycznymi, oczywiście oryginalne - oświetlenie + gniazdko ładowania w kufrze, to ułatwi założenie dodatkowego światła stop. Notabene kufry vario mają mieć bezstopniową regulację pojemności a nie tylko dwa rozmiary jak teraz.
Super schowek na telefon na baku, z gniazdkiem USB, szkoda że nie dali bezprzewodowego ładowania ale to już małe piwo.
Mnie się podoba, ma fajną zwartą sylwetkę, typowo szosową, zachowując wygodną pozycję turystyka. Lampa się opatrzy szybko, mnie się już opatrzyła.
Wał do wymiany po 80 tys? A co to boli kogoś kto wywali 120 tys na motocykl, po 5 czy 8 latach da te 8-10 tys PLN żeby mieć nowy wał, jaki problem

- Ocena: 5.88235%
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
planowo bo nieplanowo mże być szybciej

zgadza się - to juz nie jest GS któy wszyscy mieli za wzór jeżeli chodzi o ADV
Online
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Nie zdziwię się, jak ten nowy GS stanie się z czasem nowym wzorem
On jest jak ajfon... niektórzy ludzie go nienawidzą, jest drogi, wcale nie lepszy od konkurencji... ale jest królem 


Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...

- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5270
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Na motku Jacku
Nie używam na autostradzie przy duzym ruchu, bo sie nie da, taki adaptacyjny bylby fajny,zwalnialby sam jak potrzeba
Online
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Przy dużym ruchu, to chyba każdy tempomat jest mało bezpieczny... Ja używam w Tigerze tempomatu tylko przy pustej drodze - jakiejkolwiek, oczywiście w miarę prostej
aby dać odpocząć prawej dłoni. A jak wokół i przede mną są inne pojazdy, to jednak w pełni kontroluję kierownicę i prędkość... No ale, nigdy nie mów nigdy 
A najczęście używam w trasie tempomatu, jak jest jakieś dłuższe ograniczenie prędkości - czy to teren zabudowany (typu wieś przy szosie), czy odcinkowy pomiar prędkości


A najczęście używam w trasie tempomatu, jak jest jakieś dłuższe ograniczenie prędkości - czy to teren zabudowany (typu wieś przy szosie), czy odcinkowy pomiar prędkości

Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...

Online
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Nie jestem pewien ale on może też działać jako dupochron jak się w korku zagapisz i ktoś gwałtownie zahamuje przed Tobą. To trochę ryzykowne na moto ale kto wie, może się przyjąć, różne cuda można sobie wyobrazić. Nawiasem mówiąc czytałem kiedyś że Tesla zrobiła awaryjne hamowanie przed wiaduktem, bo się cienia wystraszyła, identyfikując go jako przeszkodę na jezdni. Strach się bać 

Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS