No ja przez parę miesięcy miałęm KTMa 1190 więc do tego się odnoszę. Tiger 1200 faktycznie inaczej oddaje moc - rzędowa 3 jest bardzo liniowa więc 'niby' jest 140 koni ale 'realnie' ich nie czuć - widać je dopiero jak spojrzysz na prędkościomierz KTM z kolei tak jak mówisz - jest tak narowisty, że ten moment obrotowy czuć od razu
KTM 1290 Super Adventure S
Online
Re: KTM 1290 Super Adventure S
null
Online
Re: KTM 1290 Super Adventure S
A wysoki moment obrotowy to bajka przy np. wyprzedzaniu... W "normalnych" warunkach, jadąc z prędkością dwucyfrową, nie trzeba nawet redukować z 6-tki, wystarczy odkręcić manetkę
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: KTM 1290 Super Adventure S
Wlosi przegonili ten sprzet na dystansie 50tys km.Zadnych problemow.Co ciekawe hamownia po 50tys km pokazala 5koni wiecej niz na poczatku czyli 142 na kole.Swoja droga ile faktycznie % traci sie mocy na lancuchu a ile na kardanie?Bo w necie w tym temacie burdel totalny.
www.motociclismo.it/long-test-ktm-1290- ... 0-km-83859
www.motociclismo.it/long-test-ktm-1290- ... 0-km-83859
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: KTM 1290 Super Adventure S
Taka ciekawostka;
www.youtube.com/watch?v=maZYIhgnj-g&t=331s
a tu juz wystawiony
www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta ... GC6up.html
www.youtube.com/watch?v=maZYIhgnj-g&t=331s
a tu juz wystawiony
www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta ... GC6up.html
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.