Minimalne to mam na myśli np. pozycję.na.1200gs, na 800 byla calkiem wyprostowana i pomimo genialnego zawieszenia jazda długa po wertepach dawała po lędźwiowym, teraz nie ma najmniejszego problemu.
UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
1050 2022 a 2023
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5322
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: 1050 2022 a 2023
Re: 1050 2022 a 2023
A czy to nie jest efekt uboczny elektronicznego rollgazu, który dzięki temu, że jest elektroniczny, ma prawdziwy tempomat, a nie jakąś tam blokadę manetki, którą każdy ubezpieczyciel w razie w wykorzysta na swoją korzyść?
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: 1050 2022 a 2023
Przed dokonaniem wyboru i szukaniem następcy V-Stroma 650 testowalem po kilka godzin, a nawet całe weekendy różne motocykle, te które mają bardziej pochyloną pozycję np. BMW R1200GS, Bmw R1200RS Kawasaki Versys 1000, Yamaha MT-09 Tracer, Honda Crossrunner i na żadnym mi nie pasowała pozycja tak jak na V-Stromie. Czekalem także na Hondę NT1100 i gdy tylko usiadłem, od razu pozycja mi nie spasowała i stwierdziłem że to nie jest to. Oczywiście to jest moja subiektywna opinia, a każdy ma inne "cztery litery"lukas76 pisze: ↑30 paź 2022, 14:41Minimalne to mam na myśli np. pozycję.na.1200gs, na 800 byla calkiem wyprostowana i pomimo genialnego zawieszenia jazda długa po wertepach dawała po lędźwiowym, teraz nie ma najmniejszego problemu.
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
Re: 1050 2022 a 2023
Ja tylko nie bardzo rozumiem, co w motocyklu turystycznym daje przyspieszenie lepsze niż 4 sekundy do setki... Więcej owadów w zębach?!



Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: 1050 2022 a 2023
A pewnie nic. Ale lubię czasem odkręcić, więc wszystko powyżej 4 mnie nie kręci. Na szczęście 1050 ma 3,9.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: 1050 2022 a 2023
R1250 RS byłby idealny, się go aktualnie nie produkują, a te ci są są mocno doposażone i za drogie. GS cena z kosmosu, mimo że moto tej ceny warte. Na Tracerze siedziałem, w sumie ok, ale wydaje mi się jakiś taki maławy. Rzędowe dwójki mnie nie interesują.
1050 jawi się jako ciekawa propozycja w dość dobrej cenie.
1050 jawi się jako ciekawa propozycja w dość dobrej cenie.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: 1050 2022 a 2023
Jeśli w motocyklu turystycznym łapiesz owady w zęby to masz zła owiewkę

Ale tak. Tak jak napisałeś, i jak ja pisałem wcześniej. Nie ścigasz się na torze żeby ułamki sekund robiły jakąś różnicę. Tu raczej bardziej chodzi o kulturę pracy silnika i jego elastyczność, tak abyś jadąc np 70 km/h na 6 biegu bez redukcji dość szybko przyśpieszył do np 110 (np przy wyprzedzaniu). Bo od 0 do 100-tki to każdy moto się szybko zbierze (no może oprócz Harleya


A co do pozycji siedzenia - każdy motocykl można ustawić do swoich preferencji. I tak jak niscy riderzy kupują raisery i przybliżają kierownice to tak samo można ją minimalnie oddalić i przez to zwiększyć pochylenie do przodu przy siedzeniu. Kwestia indywidualnych ustawień. Już sama zmiana kąta mocowania kierownicy o 1-2 stopnie robi wielką różnicę.
Re: 1050 2022 a 2023
Może ktoś podesłać link do instrukcji obsługi 1050?gorghu pisze: ↑30 paź 2022, 17:54Jeśli w motocyklu turystycznym łapiesz owady w zęby to masz zła owiewkę![]()
Ale tak. Tak jak napisałeś, i jak ja pisałem wcześniej. Nie ścigasz się na torze żeby ułamki sekund robiły jakąś różnicę. Tu raczej bardziej chodzi o kulturę pracy silnika i jego elastyczność, tak abyś jadąc np 70 km/h na 6 biegu bez redukcji dość szybko przyśpieszył do np 110 (np przy wyprzedzaniu). Bo od 0 do 100-tki to każdy moto się szybko zbierze (no może oprócz Harleya![]()
)
A co do pozycji siedzenia - każdy motocykl można ustawić do swoich preferencji. I tak jak niscy riderzy kupują raisery i przybliżają kierownice to tak samo można ją minimalnie oddalić i przez to zwiększyć pochylenie do przodu przy siedzeniu. Kwestia indywidualnych ustawień. Już sama zmiana kąta mocowania kierownicy o 1-2 stopnie robi wielką różnicę.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: 1050 2022 a 2023
Słuchajcie, macie info kto z salonów na Śląsku, Małopolsce ma do dyspozycji testowe Suzuki 1050? Kolega zainteresowany, chce się karnąć. Suzi moto nie ma.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka 

Re: 1050 2022 a 2023
Będzie jutro sprawdzał. Swoją drogą to chyba wywołałem Cię @crimson poświadomie, bo zamirzałem zapytać o Africę 1000. Kolega waha się między nią w DCT a Vstromem 1050. Na Africe już się przejechał i bardzo mu spodobało. Jest Vstromowcem ale 1050 nie miał okazji dotąd spróbowć. Jest nad czym myśleć bo różnica w cenie spora.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka 

Re: 1050 2022 a 2023
Ja mam 1100 i manuala - ale chętnie zamieniłbym na DCT, może kiedyśbojaco pisze: ↑12 mar 2025, 20:40Będzie jutro sprawdzał. Swoją drogą to chyba wywołałem Cię @crimson poświadomie, bo zamirzałem zapytać o Africę 1000. Kolega waha się między nią w DCT a Vstromem 1050. Na Africe już się przejechał i bardzo mu spodobało. Jest Vstromowcem ale 1050 nie miał okazji dotąd spróbowć. Jest nad czym myśleć bo różnica w cenie spora.

AT 1000 z DCT ma @Jaro - ale rzadko tu zagląda.
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
- motostopem
- A2
- Posty: 266
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: 1050 2022 a 2023
Wiem, że daleko, ale w Poznaniu jest, bo jeździłem

Najczęściej w roli głównej DL650 

https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1