UWAGA UWAGA UWAGA

Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni


Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej

topic7406.html

1050 2022 a 2023

Forum na tematy których nie ma w innych częściach forum
Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 5322
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: lukas76 »

Xj6 pisze:
30 paź 2022, 14:31
lukas76 pisze:
30 paź 2022, 13:53
@Arturm z wszystkim się zgodzę oprócz pozycji. Pozycja calkiem wyprostowana wcale dobra na kręgosłup nie jest, ponieważ wszystko czego nie wyłapie amortyzacja, wyłapuje twój kręgosłup. Minimalne pochylenie jest lepsze, wiem to z doświadczenia
Jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi. No właśnie lekkie pochylenie odciąża kręgosłup. Część ciężaru ciała spoczywa na rękach i amortyzuje. Nie można jednak przegiąć. Leżenie na sporcie też jest niekorzystne.
Minimalne to mam na myśli np. pozycję.na.1200gs, na 800 byla calkiem wyprostowana i pomimo genialnego zawieszenia jazda długa po wertepach dawała po lędźwiowym, teraz nie ma najmniejszego problemu.


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
PiotrEm
A+B+C
Posty: 1759
Rejestracja: 25 kwie 2020, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: PiotrEm »

arturm pisze:
30 paź 2022, 13:41
na samym początku po odkręceniu manetki, jest chwila zwłoki ok.1s. zanim motocykl zacznie przyspieszać. Niektórych to może denerwować i przeszkadzać, ale inne motocykle ponoć też tak mają.
A czy to nie jest efekt uboczny elektronicznego rollgazu, który dzięki temu, że jest elektroniczny, ma prawdziwy tempomat, a nie jakąś tam blokadę manetki, którą każdy ubezpieczyciel w razie w wykorzysta na swoją korzyść?


Czarny DL650XT M0 na Au-felgach

Awatar użytkownika
Arturm
A2
Posty: 181
Rejestracja: 28 mar 2017, 22:07
Lokalizacja: Częstochowa

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: Arturm »

lukas76 pisze:
30 paź 2022, 14:41
Xj6 pisze:
30 paź 2022, 14:31
lukas76 pisze:
30 paź 2022, 13:53
@Arturm z wszystkim się zgodzę oprócz pozycji. Pozycja calkiem wyprostowana wcale dobra na kręgosłup nie jest, ponieważ wszystko czego nie wyłapie amortyzacja, wyłapuje twój kręgosłup. Minimalne pochylenie jest lepsze, wiem to z doświadczenia
Jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi. No właśnie lekkie pochylenie odciąża kręgosłup. Część ciężaru ciała spoczywa na rękach i amortyzuje. Nie można jednak przegiąć. Leżenie na sporcie też jest niekorzystne.
Minimalne to mam na myśli np. pozycję.na.1200gs, na 800 byla calkiem wyprostowana i pomimo genialnego zawieszenia jazda długa po wertepach dawała po lędźwiowym, teraz nie ma najmniejszego problemu.
Przed dokonaniem wyboru i szukaniem następcy V-Stroma 650 testowalem po kilka godzin, a nawet całe weekendy różne motocykle, te które mają bardziej pochyloną pozycję np. BMW R1200GS, Bmw R1200RS Kawasaki Versys 1000, Yamaha MT-09 Tracer, Honda Crossrunner i na żadnym mi nie pasowała pozycja tak jak na V-Stromie. Czekalem także na Hondę NT1100 i gdy tylko usiadłem, od razu pozycja mi nie spasowała i stwierdziłem że to nie jest to. Oczywiście to jest moja subiektywna opinia, a każdy ma inne "cztery litery"


Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
MrWaski
A+B+C
Posty: 1535
Rejestracja: 01 wrz 2020, 20:12
Lokalizacja: Słocina

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: MrWaski »

Ja tylko nie bardzo rozumiem, co w motocyklu turystycznym daje przyspieszenie lepsze niż 4 sekundy do setki... Więcej owadów w zębach?! ;) :mrgreen:


Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek

Xj6
A+B
Posty: 681
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: Xj6 »

MrWaski pisze:
30 paź 2022, 17:40
Ja tylko nie bardzo rozumiem, co w motocyklu turystycznym daje przyspieszenie lepsze niż 4 sekundy do setki... Więcej owadów w zębach?! ;) :mrgreen:
A pewnie nic. Ale lubię czasem odkręcić, więc wszystko powyżej 4 mnie nie kręci. Na szczęście 1050 ma 3,9.


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Xj6
A+B
Posty: 681
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: Xj6 »

R1250 RS byłby idealny, się go aktualnie nie produkują, a te ci są są mocno doposażone i za drogie. GS cena z kosmosu, mimo że moto tej ceny warte. Na Tracerze siedziałem, w sumie ok, ale wydaje mi się jakiś taki maławy. Rzędowe dwójki mnie nie interesują.
1050 jawi się jako ciekawa propozycja w dość dobrej cenie.


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3179
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: gorghu »

MrWaski pisze:
30 paź 2022, 17:40
Więcej owadów w zębach?! ;) :mrgreen:
Jeśli w motocyklu turystycznym łapiesz owady w zęby to masz zła owiewkę :lol:

Ale tak. Tak jak napisałeś, i jak ja pisałem wcześniej. Nie ścigasz się na torze żeby ułamki sekund robiły jakąś różnicę. Tu raczej bardziej chodzi o kulturę pracy silnika i jego elastyczność, tak abyś jadąc np 70 km/h na 6 biegu bez redukcji dość szybko przyśpieszył do np 110 (np przy wyprzedzaniu). Bo od 0 do 100-tki to każdy moto się szybko zbierze (no może oprócz Harleya ;) :lol: )

A co do pozycji siedzenia - każdy motocykl można ustawić do swoich preferencji. I tak jak niscy riderzy kupują raisery i przybliżają kierownice to tak samo można ją minimalnie oddalić i przez to zwiększyć pochylenie do przodu przy siedzeniu. Kwestia indywidualnych ustawień. Już sama zmiana kąta mocowania kierownicy o 1-2 stopnie robi wielką różnicę.


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Xj6
A+B
Posty: 681
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: Xj6 »

gorghu pisze:
30 paź 2022, 17:54
MrWaski pisze:
30 paź 2022, 17:40
Więcej owadów w zębach?! ;) :mrgreen:
Jeśli w motocyklu turystycznym łapiesz owady w zęby to masz zła owiewkę :lol:

Ale tak. Tak jak napisałeś, i jak ja pisałem wcześniej. Nie ścigasz się na torze żeby ułamki sekund robiły jakąś różnicę. Tu raczej bardziej chodzi o kulturę pracy silnika i jego elastyczność, tak abyś jadąc np 70 km/h na 6 biegu bez redukcji dość szybko przyśpieszył do np 110 (np przy wyprzedzaniu). Bo od 0 do 100-tki to każdy moto się szybko zbierze (no może oprócz Harleya ;) :lol: )

A co do pozycji siedzenia - każdy motocykl można ustawić do swoich preferencji. I tak jak niscy riderzy kupują raisery i przybliżają kierownice to tak samo można ją minimalnie oddalić i przez to zwiększyć pochylenie do przodu przy siedzeniu. Kwestia indywidualnych ustawień. Już sama zmiana kąta mocowania kierownicy o 1-2 stopnie robi wielką różnicę.
Może ktoś podesłać link do instrukcji obsługi 1050?


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
bojaco
A+B+C
Posty: 1487
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: bojaco »

Słuchajcie, macie info kto z salonów na Śląsku, Małopolsce ma do dyspozycji testowe Suzuki 1050? Kolega zainteresowany, chce się karnąć. Suzi moto nie ma.


DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka :shock:

Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 4258
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: crimson »

Może w DosToros w Tychach?


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
bojaco
A+B+C
Posty: 1487
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: bojaco »

Będzie jutro sprawdzał. Swoją drogą to chyba wywołałem Cię @crimson poświadomie, bo zamirzałem zapytać o Africę 1000. Kolega waha się między nią w DCT a Vstromem 1050. Na Africe już się przejechał i bardzo mu spodobało. Jest Vstromowcem ale 1050 nie miał okazji dotąd spróbowć. Jest nad czym myśleć bo różnica w cenie spora.


DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka :shock:

Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 4258
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: crimson »

bojaco pisze:
12 mar 2025, 20:40
Będzie jutro sprawdzał. Swoją drogą to chyba wywołałem Cię @crimson poświadomie, bo zamirzałem zapytać o Africę 1000. Kolega waha się między nią w DCT a Vstromem 1050. Na Africe już się przejechał i bardzo mu spodobało. Jest Vstromowcem ale 1050 nie miał okazji dotąd spróbowć. Jest nad czym myśleć bo różnica w cenie spora.
Ja mam 1100 i manuala - ale chętnie zamieniłbym na DCT, może kiedyś :)
AT 1000 z DCT ma @Jaro - ale rzadko tu zagląda.


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
motostopem
A2
Posty: 266
Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03

Re: 1050 2022 a 2023

Post autor: motostopem »

bojaco pisze:
12 mar 2025, 19:42
Słuchajcie, macie info kto z salonów na Śląsku, Małopolsce ma do dyspozycji testowe Suzuki 1050? Kolega zainteresowany, chce się karnąć. Suzi moto nie ma.
Wiem, że daleko, ale w Poznaniu jest, bo jeździłem :D Wersja 2025 z 2kk przebiegiem więc nówka sztuka


Najczęściej w roli głównej DL650 :arrow:
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tematy ogólne”