Pisalem o tym wyzej-w tej samej cenie kupilbym DL800 bo tez na jezdzie testowej jedzilo mi sie lepiej ale Trampek dokladnie rok temu byl do kupienia ponizej 40tys zl i...tym mnie kupili:)
Po roku ...Trampek jest okey,ale uzmyslowil mi ze szutry nie dla mnie-za stary na to jestem.
I jesli komus XL750 ma sluzyc tylko na asfalt jak mi i mysli teraz o nim to...niech wezmie liczydlo,doposazy go w to co nowy CB1000GT ma w standarcie(boczne kufry,QS,tempomat,USB,IMU,antywhieele,podgrzewane manetki,podstawka centralna,5stopniowa reg.szyby-sprytna mozna w trakcie jazdy jedna reka) i dojdziemy do ceny CB1000Gt bo prawdopodobnie bedzie kosztowal ok.60tys zl.We Francji 14tys euro,w Anglii 12tys funtow.Ba dojdziemy w te okolice mimo ze pewnych rzeczy nie kupimy za zadna cene;)
Transalp 750.
Re: Transalp 750.
Mam wrażenie, że ten nowy Trampek ma większy prześwit., a to w turystyce jest bardzo ważne. W moim DL650, zbyt mały prześwit to tragedia.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
SP8WAS KO10aa
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
SP8WAS KO10aa
Re: Transalp 750.
wg.honda.pl to dalej 21cm.USB ma w serii.Ja musialem dokupic.Wazy na mokro 210kg a z E-Clutch 216kg(moj 208) i ta wersja ma 88koni a nie 92.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.