
Rebelhorn Patrol
Re: Rebelhorn Patrol
Te buty co mam to chyba azerbejdzan jak dobrze pamietam, czy jakis inny egzotyczny kraj, juz nawet nie china ani vietnam
A jak jest ze spodniami od patrola? Tez warto kupic do kompletu czy cos innego byscie doradzili?


A jak jest ze spodniami od patrola? Tez warto kupic do kompletu czy cos innego byscie doradzili?
DL650 AL2 ----> DL1000 ---> Honda CRF 1100L Africa Twin AS DCT
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Re: Rebelhorn Patrol
To zależy co preferujesz ja kupiłem czarne bo na dole za dużo syfu mi się odkłada na nogawkach i cenię je za możliwość dołożenia biodrowych ochraniaczy i pokładam duże nadzieje w wentylacji nad kolanami oraz bocznym suwaku rozpina się do połowy kolan. Niestety kupiłem na jesieni wiec jeszcze nie wiem jak bardzo będą wentylowane. W każdym razie latem w mieście chyba dżinsy zostaną niezastąpione
.
Dodatkowa zaleta kompatybilność spiec na długi suwak spodni i kurtały. Chociaż nie zawsze tak bywa np Modeka inny rozmiar kurtki inny spodni i już problem, suwak dłuższy zależny od rozmiaru. W reberholnie do sprawdzenia akurat. Ja ma te same rozmiary i jest OK.

Dodatkowa zaleta kompatybilność spiec na długi suwak spodni i kurtały. Chociaż nie zawsze tak bywa np Modeka inny rozmiar kurtki inny spodni i już problem, suwak dłuższy zależny od rozmiaru. W reberholnie do sprawdzenia akurat. Ja ma te same rozmiary i jest OK.
DL650A L8
Re: Rebelhorn Patrol
@Lord wentylacja w spodniach daje radę, wprawdzie nie czujemy się jakbyśmy jechali w krótkich spodenkach ale do poprzedniej mojej Modeki to zmiana in plus przynajmniej o 100%
Re: Rebelhorn Patrol
Gdzieś na olx widziałem komplet Patrola - kurtka M spodnie S od gościa z Wielunia za 850pln w bardzo dobrym stanie. Kwestia czy masz podobną anatomię do sprzedającego 
Myślę że warto czasem poszukać, bo wiele osób sprzedaje ciuchy, które źle dobrali itp itd. Nie wszyscy mają paragony.

Myślę że warto czasem poszukać, bo wiele osób sprzedaje ciuchy, które źle dobrali itp itd. Nie wszyscy mają paragony.
Re: Rebelhorn Patrol
Ja to minimum rozmiar xlSkwari pisze:Gdzieś na olx widziałem komplet Patrola - kurtka M spodnie S od gościa z Wielunia za 850pln w bardzo dobrym stanie. Kwestia czy masz podobną anatomię do sprzedającego
Myślę że warto czasem poszukać, bo wiele osób sprzedaje ciuchy, które źle dobrali itp itd. Nie wszyscy mają paragony.






DL650 AL2 ----> DL1000 ---> Honda CRF 1100L Africa Twin AS DCT
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Re: Rebelhorn Patrol
Mam komplet Patrola: jasna kurtka + ciemne spodnie. Na razie przelaciałem jeden sezon w cieple, zimnie i deszczu.
Spodnie jak spodnie, żadnej rewelacji. Duże panele wentylacyjne na udach nic nie dają, bo jak siedzisz to i tak wiatr tędy nie przelatuje. Plus za długi zamek na dole (przy pełnym otwarciu lepiej wentyluje niż te panele na udach). Drugi plus za to, że nie wyglądam w nich jak ludek michellina i są całkiem wygodne.
Kurtka mi się mega podoba. Świetna wentylacja, duże panele wentylujace na klatce, które można otwierać w pełni lub częściowo, zamki na rękawach, pod pachami i na plecach. W mieście oczywiście mimo wszystko gorąco. Większość otworów wentylacyjnych można obsługiwać spokojnie w rękawicach w czasie jazdy. Dodatkowy plus za świetny kołnierz, który dobrze chroni szyję przed wiatrem. Łatwo można go zwinąć jak jest za gorąco.
Całkiem dobra ochrona przed przypadkowym deszczem w trasie, ale potrafi delikatnie puścić na tych zamkach od wentylacji. Nie nadaje się jednak na długą podróż w deszczu, bo zaczyna przemakać, szczególnie na rękawach.
Mnóstwo kieszeni, w tym z zamkiem z gumą. Nie wykorzystuje nawet połowy kieszeni. Dodatkowo na plecach jest saszetka, którą można odpiąć i nosić jak małą torebkę - spoko opcja jak zostawiasz kurtkę w kufrze. Jako opcję można dokupić camel baga, bo kurtka ma na niego miejsce i otwory na rurkę.
Plus za fajny Softshell, który pełni rolę ocieplenia. Można go oczywiście nosić osobno.
Minusem jest waga, ale szczerze jest ona odczuwalna jedynie podczas noszenia kurtki rękach. Po założeniu ja jej nie odczuwam. Kolejnym minusem jasnej kurtki jest jej mocne brudzenie się na barkach, ciężko to umyć.
Po jednym sezonie mogę szczerze polecić. Kurtka w miarę uniwersalna. Jak dla mnie nie radzi sobie jedynie z mocnym i długotrwałym deszczem.
Spodnie jak spodnie, żadnej rewelacji. Duże panele wentylacyjne na udach nic nie dają, bo jak siedzisz to i tak wiatr tędy nie przelatuje. Plus za długi zamek na dole (przy pełnym otwarciu lepiej wentyluje niż te panele na udach). Drugi plus za to, że nie wyglądam w nich jak ludek michellina i są całkiem wygodne.
Kurtka mi się mega podoba. Świetna wentylacja, duże panele wentylujace na klatce, które można otwierać w pełni lub częściowo, zamki na rękawach, pod pachami i na plecach. W mieście oczywiście mimo wszystko gorąco. Większość otworów wentylacyjnych można obsługiwać spokojnie w rękawicach w czasie jazdy. Dodatkowy plus za świetny kołnierz, który dobrze chroni szyję przed wiatrem. Łatwo można go zwinąć jak jest za gorąco.
Całkiem dobra ochrona przed przypadkowym deszczem w trasie, ale potrafi delikatnie puścić na tych zamkach od wentylacji. Nie nadaje się jednak na długą podróż w deszczu, bo zaczyna przemakać, szczególnie na rękawach.
Mnóstwo kieszeni, w tym z zamkiem z gumą. Nie wykorzystuje nawet połowy kieszeni. Dodatkowo na plecach jest saszetka, którą można odpiąć i nosić jak małą torebkę - spoko opcja jak zostawiasz kurtkę w kufrze. Jako opcję można dokupić camel baga, bo kurtka ma na niego miejsce i otwory na rurkę.
Plus za fajny Softshell, który pełni rolę ocieplenia. Można go oczywiście nosić osobno.
Minusem jest waga, ale szczerze jest ona odczuwalna jedynie podczas noszenia kurtki rękach. Po założeniu ja jej nie odczuwam. Kolejnym minusem jasnej kurtki jest jej mocne brudzenie się na barkach, ciężko to umyć.
Po jednym sezonie mogę szczerze polecić. Kurtka w miarę uniwersalna. Jak dla mnie nie radzi sobie jedynie z mocnym i długotrwałym deszczem.
V-Strom 1000 XT 2017
Re: Rebelhorn Patrol
Z tego co mi wiadomo mozna spiac spodnie z kurtka zamkiem, a mozna do spodni przypiac szelki? Sa jakies dedykowane?
DL650 AL2 ----> DL1000 ---> Honda CRF 1100L Africa Twin AS DCT
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Re: Rebelhorn Patrol
Kurtka ze spodniami spina się długim zamkiem na około lub krótkim tylko na plecach. O szelkach do spodni nie słyszałem.
V-Strom 1000 XT 2017
Re: Rebelhorn Patrol
Ja szelki kupiłem od innego modelu Rebelhorna, pasuja na krótki suwak, ale guziki na przód trzeba dorobic co oczywiscie uczyniłem.
To sa te: https://www.google.com/search?rlz=1C1GC ... 6YFD4_d6AM:
To sa te: https://www.google.com/search?rlz=1C1GC ... 6YFD4_d6AM:
- Ocena: 5.88235%
DL650A L8
-
- A1
- Posty: 61
- Rejestracja: 06 paź 2016, 18:47
Re: Rebelhorn Patrol
Zakupiłem tę kurtkę na black frajerdey poniżej 1000zł. Właściwie chciałem Held Carese II ale jak ją założyłem to nic specjalnego. Patrol jest zrobiony bardziej z głową, ma więcej bajerów ale ma gorsze materiały.
Porównanie tych 2 kurtek na sucho:
Porównanie tych 2 kurtek na sucho:
- Patrol vs Carese II
- 3 warstwy - 2 warstwy
- ciężka - lekka
- ochraniacze: gorsze - lepsze
- ochraniacz pleców: jest - nie ma
- liczba kieszeni: dużo - mało
- zintegrowana torba na ramię: jest - nie ma
- materiały: odpowiedniki - oryginalne: gortex, cordura
- ściągacze na rękawach: przelotki [ciężko wyregulować jedną ręką] - rzepy
Re: Rebelhorn Patrol
Póbowales regulowac rekawy tymi opaskami dwiema zwężającymi lub luzujacymi, czy chodzi ci o sama końcówke rękawów tam gdzie rzep?shadowrider pisze: Ciasno w rękawach trochę. Godzinkę do roboty po mieście i daje radę, nic nie wieje przez dziury. Nie wiem jeszcze jak się jeździ w upale i w deszczu.
DL650A L8
Re: Rebelhorn Patrol
Mam ten komplet tj. Kurtka + spodnie. Złego słowa nie mogę powiedziec. W lato na otwartych wywietrznikach mozna smialo smigac. Jest ciezka to fakt ale daje przez to poczucie bezpieczenstwa i dobrze wykonanej roboty. Pod spodnie kalesony termoaktywne bo przykleja ci się do tyłka jak jest ciepło. Duża ilość odblaskow wpływa na bezpieczeństwo A duża ilość kieszeni zapewnia wygodę. Pozdrawiam
Dl 1000 k5... A co za zakrętem zaraz się okaże




Re: Rebelhorn Patrol
Ja jezdzę caly czas w termoaktywnych ciuchah pod spód dzieki temu jescze tej "zimy" ocieplaczy pod spodnie nie wpinałem. Do 0 stopni w mieście ocieplacze to za dużo jak dla mnie. Góra za to w wiekszosci wypadków pełna razem z softshelem i bielizna termo.
DL650A L8
Re: Rebelhorn Patrol
Zwykla cieńka bielizna thermo + https://allegro.pl/oferta/polar-bluza-p ... e=facebook
Cieplej i wygodniej jak z podpinką
Cieplej i wygodniej jak z podpinką
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Rebelhorn Patrol
Też rozważam zakup zestawu Rebelhorn Patrol. Przez ostatnie 5 sezonów jeździłem w Modece Tacomie, ale w ostatnim sezonie praktycznie wszystkie zamki zaczęły się w niej rozchodzić. Mam pytanie do użytkowników, czy obsługa zamków na rękawach, pod regulacją obwodu ręki nie jest jakoś szczególnie niewygodna? Jeszcze chodzi mi o ochraniacze. W Modece ochraniacze łokci i kolan pękały, a właściwie łamały się (zgięty ochraniacz wyglądał jak otwarta paszcza), czy zaobserwowaliście takie zjawisko w Patrolu?
V-STROM 650A 2020
Re: Rebelhorn Patrol
Mi pekł ochraniacz pleców, ale to było wynikiem próby upchania go w kufrze na siłę, nic innego z żadnymi innymi sie nie wydarzyło.
DL650A L8
Re: Rebelhorn Patrol
Takich to jeszcze nie widziałem. SAS-TEC czarne pękają, a żółte już nie.
Dzięki za zdjęcia i informacje. Muszę udać się do sklepu i przymierzyć komplecik.
Dzięki za zdjęcia i informacje. Muszę udać się do sklepu i przymierzyć komplecik.

V-STROM 650A 2020