BMW R1250 GS Adventure

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1819
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: QraC »

@cichy - dokładnie tak. Ja na szybko po przesiadce z VStroma 1000 2018 po pierwszych kilometrach pomyślałem "i o wuj tyle szumu..." ;)


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4539
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: lukas76 »

Im dłużej tym bardziej zachwyca


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

fart1
A2
Posty: 140
Rejestracja: 18 paź 2018, 21:57

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: fart1 »

cichy pisze:
12 lip 2023, 19:37
Od marca mam i ja, a już powoli zbliża się czas na serwis po 20.000 km ;)

Kilka godzin jazdy testowej z tym motocyklem raczej nikogo nie przekona i podobnie było ze mną. Dopiero jak pożyczyłem na weekend i zrobiłem kilkaset kilometrów zrozumiałem jak fantastyczny to jest sprzęt.

Kiedyś 600 km w Bieszczady było daleko, teraz można spokojnie zrobić 1500 ;)
20230707_213300.jpg
Widzę że u kolegi cichego po 1500km spalanie 8,6l więc nagaru na tłokach nie ma :D



prostyelektryk
A1
Posty: 59
Rejestracja: 18 kwie 2023, 11:20

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: prostyelektryk »

12 godzin jazdy ze średnią prędkością 131km/h.
Ocena: 5.88235%



Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3348
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Lord »

Czas chyba podsumować te dwa dni i 400 km jakie mi przyszło przebyć na 1250 w wersji ADV.

Wybrałem ADV ze względu na to właśnie żeby się przekonać jak cięższy od zwykłej wersji będzie się sprawował szczególnie w terenie.

Pierwszego dni nie była jakiegoś zajebistego wow, no cóz bardzo poprawny motocykl swietnie zachowujący sie na asfalcie w pełni doposazony niczego mu nie brakuje:
1. Zbiornik paliwa duży i szeroki, nie przeszkadza w mieście do wytrzymania
2. Nie wiem czy to efekt tak szerokiego zbiornika ale w butach normalnie skarpetki mokre gdyż całe ciepło z cylindrów wali dokładnie na nie, może na nim trzeba jeździć w trampkach :)
3. Szyba mimo że szersza z nastawa nie daje takiej ciszy jak w Afryce tam jest zdecydowanie lepiej
4. Zegary czytelne aczkolwiek brakuje mi tak kilku ustawień tak aby na jednym podglądzie było widoczni trochę więcej opcji a nie zamiennie, miałem podłączany telefon z apka BMW i kask i to działa nawet bardzo intuicyjnie aczkolwiek przetłaczanie chwile zajmuje. Co prawda navi zdjęte z ekranu pojawia się w kluczowych momentach nawet czytelne.
5. Tryby MODE całkiem wystarczające aczkolwiek ograniczenie do tych 4 czy pięciu jest resztę trzeba według uznania aktywować na miejsce pozostałych. Rain i ECO nie testowałem nie widziałem sensu natomiast wersja ENDURO i ENDURO PRO daje duża frajdę z jazdy w terenie
6 Zawias w tej wersji z dynamiczną ESA daje dużo frajdy, w terenie o dziwo waga nie przeszkadza a prowadzenie mimo że to tylko miechałki ADV daje naprawdę radę a dzięki Quicksifterowi można trochę poszaleć.
7. Na trasie na prawdę ma się zapas i prowadzenie jest bardzo stabilne, a pozycja wygodna choć osobiście podwyższyłbym kiere pod siebie
6. Skrzynia pracuje naprawdę świetnie a w połączeniu z quickshifterem nawet powiedziałbym ze bajka no może po za 3 która potrafi szarpnąć ale pewnie trzeba by znaleźć dla niej odpowiedni moment.

Ogólnie ciężko jest się do czegokolwiek przyczepić po za ciepłem na nogach i szyba do jakiejś modyfikacji.

Tak jak pisałem pierwszego dnia nie było WOW spodziewałem się w sumie sam nie wiem czego, natomiast po drugim dniu już było zdecydowanie lepiej i tu jest chyba prawda im dłużej nim jeździsz tym bardziej go lubisz. Po przesiadce się w poniedziałek na wersje bez ADV, zdecydowanie brakło mi szerokości tego zbiornika i cos mi tam cały czas z przodu nie pasowało. Najgorzej było na parkingu wsiąść na DL bo doszedłem do wniosku ze ktoś zajebał mi hamulce i zmienił silnik na 125 :)

W każdym razie zdecydowanie pozytywne wrażenia, bo to na pewno motocykl na dalekie podróże idealny i można spokojnie wpakować się w teren i da radę. Natomiast czy na pewne jest wart ponad 2 krotnej ceny Suzuki 800 DE tego jeszcze nie wiem. Temat będzie sobie dojrzewał powoli bo musze najpierw wykorzystać inwestycje zrobione w mojego osiołka :) Ale przyjdzie październik powoli zaczną się wyprzedaże rocznika kto wie, kto wie....
Załączniki
362472699_6587964101263116_7284551945181981908_n.jpg
362472699_6587964101263116_7284551945181981908_n.jpg (113.95 KiB) Przejrzano 720 razy
363480762_2151200771745524_8611719055841986620_n.jpg
363480762_2151200771745524_8611719055841986620_n.jpg (104.09 KiB) Przejrzano 720 razy
362527404_1349687615955558_819142888342962477_n.jpg
362527404_1349687615955558_819142888342962477_n.jpg (152.46 KiB) Przejrzano 720 razy
362286285_6667866553280689_4489830411883901264_n.jpg
362286285_6667866553280689_4489830411883901264_n.jpg (278.23 KiB) Przejrzano 722 razy
362272392_1742784392836449_2946167718065615600_n.jpg
362272392_1742784392836449_2946167718065615600_n.jpg (291.57 KiB) Przejrzano 722 razy
362155613_1485833325495597_9046022554688257987_n.jpg
362155613_1485833325495597_9046022554688257987_n.jpg (672.07 KiB) Przejrzano 722 razy
362276800_982767493009008_7955247305696548920_n.jpg
362276800_982767493009008_7955247305696548920_n.jpg (580.48 KiB) Przejrzano 722 razy
362258193_1083133806001598_6034612035127886383_n.jpg
362258193_1083133806001598_6034612035127886383_n.jpg (649.9 KiB) Przejrzano 722 razy
362286294_6220817168046195_4686684287346629932_n.jpg
362286294_6220817168046195_4686684287346629932_n.jpg (835.31 KiB) Przejrzano 722 razy
362285650_971188900881484_7289986349814283601_n.jpg
362285650_971188900881484_7289986349814283601_n.jpg (820.45 KiB) Przejrzano 722 razy
362242379_1705362790256762_3131086439433068509_n.jpg
362242379_1705362790256762_3131086439433068509_n.jpg (531.05 KiB) Przejrzano 722 razy
362262402_1003237720697273_4898551715318435492_n.jpg
362262402_1003237720697273_4898551715318435492_n.jpg (615.4 KiB) Przejrzano 722 razy
362281219_298122392691580_1209724078461962716_n.jpg
362281219_298122392691580_1209724078461962716_n.jpg (790.49 KiB) Przejrzano 722 razy
362281208_841848770897280_7990660411436836649_n.jpg
362281208_841848770897280_7990660411436836649_n.jpg (721.78 KiB) Przejrzano 722 razy
362348249_642372114493577_1112542674612269179_n.jpg
362348249_642372114493577_1112542674612269179_n.jpg (809.99 KiB) Przejrzano 722 razy
362338590_936943814072330_3307950712725812745_n.jpg
362338590_936943814072330_3307950712725812745_n.jpg (654.33 KiB) Przejrzano 722 razy
357218180_213485035015009_8890584693300149792_n.jpg
357218180_213485035015009_8890584693300149792_n.jpg (423.02 KiB) Przejrzano 722 razy
363096729_6182060278588661_3201373417848488948_n.jpg
363096729_6182060278588661_3201373417848488948_n.jpg (509.07 KiB) Przejrzano 722 razy
Ocena: 17.64706%


DL650A L8

Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 3784
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: crimson »

Ładny w tym malowaniu. Pasuje Ci @Lord :)
Ocena: 5.88235%


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1362
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: biblo »

Te kufry na czwartym zdjęciu, to jakaś wersja z "pawlaczem"? ;) Tzn. standardowe + przedłużka/nadstawka?


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3348
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Lord »

Tak jest w ofercie BMW, nadstawka na kufry


DL650A L8

Xj6
A+B
Posty: 551
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Xj6 »

Lord pisze:
25 lip 2023, 18:24
Czas chyba podsumować te dwa dni.
Najgorzej było na parkingu wsiąść na DL bo doszedłem do wniosku ze ktoś zajebał mi hamulce i zmienił silnik na 125 :)
No ale tu nie ma co porównywać 1250GS do 650 dl. To nawet porownujac do 1000 czy 1050XT, to 650 wypada gorzej. Gdybyś 1250GS porównał do tysiąca to pewnie różnicy by takiej nie było.

A to ciekawe, że mało kto mówi o tej sytuacji z podgrzewaniem łydek przez cylindry geesa...


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3348
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Lord »

Podsumowanie nie miało na celu porównania to ssą moje wrażenia, mogę porównać do Afryki i tu są pewne róźnice:
1. Elektronika w sensie nastaw wyświetlacza jest zdecydowania przyjaźniejsza w BMW niż w Afryce
2. Prowadzenie szczególnie w zakrętach jednak różnica w zawieszaniach , rozmiarach kół na plus dla BMW łatwiej się wali w zakręty niż z Afra
3. Szyba o dziwo fabryczna w Afryce dla mnie majstersztyk nic nie wali po uszach w BMW niestety tak
4. Skrzyń nie porównam ciężko porównywać DTC do Manula
5. Zrywność jeden i drugi porównywalna
6. Dźwięk raczej na korzyść Afryki szczególnie wydech, jeden z fajniejszych pomruków basowych
7. Teren, jeden i drugi pomimo rozmiarów nadzwyczaj lekko się tam prowadzą, choć zawieszenie BMW chyb jednak wygra
8. Co do grzania BMW trzeba wziąć pod uwagę ze tak jak w przypadku Tigera trafiam w dość ekstremalne temperatury jak na Polske 32 na plusie podczas testów to na pewno nie pomaga :)


DL650A L8

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1362
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: biblo »

Lord pisze:
25 lip 2023, 18:50
Tak jest w ofercie BMW, nadstawka na kufry
Ciekawy patent... Niemcy to jednak mają inżynierskie łby 8-)


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2263
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Iżu »

Lord pisze:
25 lip 2023, 18:24
W każdym razie zdecydowanie pozytywne wrażenia, bo to na pewno motocykl na dalekie podróże idealny i można spokojnie wpakować się w teren i da radę. Natomiast czy na pewne jest wart ponad 2 krotnej ceny Suzuki 800 DE tego jeszcze nie wiem. Temat będzie sobie dojrzewał powoli bo musze najpierw wykorzystać inwestycje zrobione w mojego osiołka :) Ale przyjdzie październik powoli zaczną się wyprzedaże rocznika kto wie, kto wie....
Hej Lordzik, dzięki że podzieliłeś się z nami swoją opinią o BMW R1250 GS Adventure, fajne są też zdjęcia.
Właśnie identyczną kolorystykę GS-a wybrałem dla siebie :)
Jak wszystko się uda to od przyszłego sezonu będę jeździł dokładnie taką samą wersją jak testowana przez Ciebie, bo jak mówią..
" i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-sach" :lol:
Iżu na BMW R1250 GS.jpg
Iżu na BMW R1250 GS.jpg (667.42 KiB) Przejrzano 643 razy


Iżu

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4539
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: lukas76 »

Nie wiem o co chodzi z tym grzaniem, u mnie tego problemu nie zaobserwowalem. Kiedyś w bandicie to mi grzało w nogi. Co do szyby, to nie wiem czybto nie jakaś przypadłość wersji ADV bo @QraC też miał problemy, w mojej zwykłej wersji z mniejszą szybą było akceptowalnie, po dolozeniu deflektora jest idealnie, w gorące dni opuszczam szybe na sam dół aby była jakaś wentylacja. Nie jeździłem afriką ale porównać te motki razem jesli chodzi o przyspieszenie bez sensu, chyba ze ADV byl jakoś zblokowany, DL 1000 chodzi lepiej od Afryki jesli chodzi o przyspieszenie, wracając ze zlotu w Bieszczadach z Jarkiem z BB próbowaliśmy przyspieszenia, BMW zdecydowanie lepiej przyspieszało nawet z plecaczkiem, wiec nie wiem, dodtkowa moja wersja ma 125 kucy a nie 136. Czy wybralbym pomiędzy tymi dwoma motkami 800 dl?nie, czy bmw jest warte ponad 100 tyś? zdecydowanie nie. Za 50 60 tys wolalbym z rynku wtórnego używaną bmke
Ocena: 5.88235%


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2263
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Iżu »

lukas76 pisze:
26 lip 2023, 10:23
czy bmw jest warte ponad 100 tyś? zdecydowanie nie. Za 50 60 tys wolalbym z rynku wtórnego używaną bmke
Motocykl jest wart tyle ile ktoś będzie chciał za niego zapłacić, jak dla mnie cena GS-a jest wysoka ale akceptowalna przy zakupie w formie leasingu.
Ceny motocykli ADV napędzanych łańcuchem w porównaniu do BMW R1250 GS Adventure (89'000 zł.) kształtują się następująco :

* BMW F850 GS Adventure - 62'800 zł.
* Ducati Mulistrada V2 - 68'900 zł.
* Suzuki V-Strom 1050 DE - 71'900 zł.
* Triumph Tiger 900 Rally Pro - 72'900 zł.
* Ducati Desert X - 80'900 zł.
* Kawasaki Versys 1000 SE - 88'600 zł.
* Honda CRF 1100L AT AS ES DCT - 94'000 zł.
Ocena: 5.88235%


Iżu

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4539
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: lukas76 »

Iżu pisze:
26 lip 2023, 11:15
lukas76 pisze:
26 lip 2023, 10:23
czy bmw jest warte ponad 100 tyś? zdecydowanie nie. Za 50 60 tys wolalbym z rynku wtórnego używaną bmke
Motocykl jest wart tyle ile ktoś będzie chciał za niego zapłacić, jak dla mnie cena GS-a jest wysoka ale akceptowalna przy zakupie w formie leasingu.
Ceny motocykli ADV napędzanych łańcuchem w porównaniu do BMW R1250 GS Adventure (89'000 zł.) kształtują się następująco :

* BMW F850 GS Adventure - 62'800 zł.
* Ducati Mulistrada V2 - 68'900 zł.
* Suzuki V-Strom 1050 DE - 71'900 zł.
* Triumph Tiger 900 Rally Pro - 72'900 zł.
* Ducati Desert X - 80'900 zł.
* Kawasaki Versys 1000 SE - 88'600 zł.
* Honda CRF 1100L AT AS ES DCT - 94'000 zł.
Nie tak do końca, ceny które dałeś wszystkie są za wysokie, ale czy masz wybór? Nie masz! Albo placisz ,albo nie jeździsz 🤣


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3114
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: staszek_s »

Nikt nie każe zmieniać osiołka kupionego 4 lata temu za połowę tych pieniędzy (akurat mój przykład) :)


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1362
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: biblo »

staszek_s pisze:
26 lip 2023, 12:59
Nikt nie każe zmieniać osiołka kupionego 4 lata temu za połowę tych pieniędzy (akurat mój przykład) :)
No ale kto bogatemu zabroni? :lol: Tylko taki @Iżu narzeka potem, że nie stać go na podróżowanie :roll: i dlatego jeździ tylko wkoło komina :twisted:

P.S. @Iżu, akurat leasing to chyba najdroższa forma stania się "posiadaczem" jakiegokolwiek pojazdu... No chyba, że producent/sprzedawca daje specjalny rabat tylko w przypadku leasingu. Kiedyś, kiedyś robił tak Opel, bo napędzał klientów jakiemuś zaprzyjaźnionemu bankowi, od którego dostawła potem cash-back. Najtaniej jest kupić za własne, na drugim miejscu kupić za pożyczone, tzn. za uczciwy kredyt bankowy, a nie taki od bociana ;) , a dopiero potem leasing (czyli wypożyczenie) z opcją wykupu... To tak na marginesie 8-)


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4561
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Centrino »

Eeee, ja tam się z Tobą @biblo zgodzić raczej nie mogę jeżeli chodzi o leasing (oczywiście na firmę a nie na osobę prywatną). Rata idzie w koszty, odpis po łowy VAT (w przypadku mieszanego używania). W tej chwili leasingi można dostać na 106%, za chwilkę zmniejszą stopy procentowe (wybory idą) to i pewnie jeszcze tańszy leasing będzie.
Ocena: 5.88235%


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1362
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: biblo »

Centrino pisze:
26 lip 2023, 14:29
Eeee, ja tam się z Tobą @biblo zgodzić raczej nie mogę jeżeli chodzi o leasing (oczywiście na firmę a nie na osobę prywatną). Rata idzie w koszty, odpis po łowy VAT (w przypadku mieszanego używania). W tej chwili leasingi można dostać na 106%, za chwilkę zmniejszą stopy procentowe (wybory idą) to i pewnie jeszcze tańszy leasing będzie.
W przypadku firmy i zakupu motocykla w koszty idzie amortyzacja (przez 5 lat po 20% wartości). Choć w przypadku motocykla używanego (czyli np. ex-demo starsze niż 6 m-cy) można chyba stosować amortyzację degresywną i tam zdecydowaną wartość pojazdu odpisuje się w ok. 3,5 roku...

Jak kupujesz za swoje, to nie ma innych kosztów, a jak za kredyt, to w koszty wrzucasz też odsetki od niego. Amortyzacja trwa 5 lat, czyli z reguły trochę dłużej od leasingu, ale korzystasz na dużo niższych stawkach procentowych od pożyczonych pieniędzy... Pamiętaj, że jak w banku pożyczasz na 10%, to końcowe odsetki liczone od malejącego kapitału wynoszą połowę tego... 100 tysięcy na 10% daje na końcu 105 tysięcy zł. W firmie leasingowej oni od razu doliczają do kwoty kapitału całe odsetki, czyli spłacasz 110 tys.

Co do "leasingu 106%" to jest jedna wielka ściema 8-) Policz sobie to sam: od ceny motocykla, odejmij wpłatę początkową i końcową za wykup - okaże się zapewne, że w sumie to "pożyczasz" połowę ceny moto, ale odsetki płacisz 6% od całości, czyli 12% od tej faktycznie "pożyczonej" połowy... ;) Tak to z reguły działa...

Odliczenia VAT-u nie zależą chyba od formy "nabycia" pojazdu... 8-) A przy zakupie (za gótówkę/na kredyt) połowę VAT-u odzyskujesz już w następnym miesiącu...

Teraz już raczej nie zdażają się bankructwa firm leasingowych, tak więc nie ma problemu, że tracisz pojazd w dużej części spłacony. Ale są inne dolegliwości korzystania z nie swojego pojazdu: czasem ograniczenia w wyborze tańszej firmy ubezpieczeniowej, przy wyjazdach za granicę, itp.

A jak spadną stopy procentowe, to koszty kredytu też będą niższe. A dodatkowo, z bankiem zawsze możesz negocjować, wcześniej spłacić kredyt zmniejszajac jednocześnie odsetki, itd. Firma leasingowa bierze co sobie na wstępie policzyła :twisted:

Leasing jest na pewno prostszy od strony formalnej i szybciej można go załatwić. Natomiast w przypadku firmy z pewną historią i w miarę regularnymi wpływami na konto w banku nie powinno być dużego problemu z uzyskaniem kredytu inwestycyjnego lub w rachunku bieżącym... proponuję to sprawdzić, bo być może zdziwisz się... pozytywnie :D

P.S. A tak w ogóle, to definicja leasingu jest taka: Forma finansowania inwestycji (szczególna umowa dzierżawy), umożliwiająca inwestorowi dostęp do dóbr inwestycyjnych bez konieczności zakupu tych dóbr.

Ale u nas ludzie twardo "kupują w leasingu" :lol:


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3053
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: gorghu »

Oprócz tego przy leasingu trzeba brać pod uwagę że często leasingodawca narzuca towarzystwo ubezpieczeniowe i np nie możemy skorzystać z naszych zniżek. Ja tak miałem kupując Super Tenere. Po przeliczeniu 5 letniego tańszego leasingu dodając do tego droższe ubezpieczenia OC+AC+NWW wyszło mnie dokładnie to samo co przy droższym kredycie na taki sam okres i przy tańszych ubezpieczeniach (z moimi zniżkami i wybranym przeze mnie TU). I w tym momencie wygrał kredyt. Dlaczego?? Bo moto jest zarejestrowane na mnie i stanowi moją własność a nie jakiejś firmy i nie muszę się o nic tej firmy prosić ;) I to jest też podstawowa różnica między leasingiem a kredytem.


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”