Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem: https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
Ktoś zakładał handbary akcesroyjne? Z tego co widzę na rynku są tylko całe sw motech i pałąki hepco. Wybrałem te drugie bo w sumie stalowe i będzie łatwo je polatać w razie paciaka asfaltowego. No ale moto jest jeszcze szersze ze 2cm na pewno. Wczoraj typowi po plandece przejechałem już.
To masz tylko te "pałąki", czy tak jak na fotkach w necie plastiki + pałąki?
Jeśli same pałąki, to po co Ci one?
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________ |Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Ktoś zakładał handbary akcesroyjne? Z tego co widzę na rynku są tylko całe sw motech i pałąki hepco. Wybrałem te drugie bo w sumie stalowe i będzie łatwo je polatać w razie paciaka asfaltowego. No ale moto jest jeszcze szersze ze 2cm na pewno. Wczoraj typowi po plandece przejechałem już.
To masz tylko te "pałąki", czy tak jak na fotkach w necie plastiki + pałąki?
Jeśli same pałąki, to po co Ci one?
Na miłość Boską czemuż mialbym zakładać same pałąki?
Z tego co widzę na rynku są tylko całe sw motech i pałąki hepco. Wybrałem te drugie bo w sumie stalowe i będzie łatwo je polatać w razie paciaka asfaltowego.
Dlatego mnie to zdziwiło
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________ |Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Ale co tam silnik, co tam zawieszenie liczą się widoki
@Iżu specjalisto od cyferek, parametrów i innych pierdół... Odpowiesz mi w końcu na pytanie, które Ci zadałem - byłeś gdzieś dalej na motocyklu??? Ile kilometrów od domu się oddaliłeś? Wyjazd na zloty to jest Twój max? A może masz jakieś fotki z utyrania się w błocie lub innym głębokim offie?
Coś mi się wydaje, że jesteś takim gawędziarzem-erotomanem, teoretykiem motocyklizmu na forum podróżniczych motocykli
@biblo to jest forum miłośników Suzuki a nie podróżników, coś Ci się się pod makówką poje%#*o
Nie byłem dalej jak po bułki, jesteś moim Guru podróżniczym, wiem.. najważniejsze są widoki, można za nie zapłacić sto kafli nie wiedząc co się kupiło jak w Twoim przypadku, biję Ci pokłony ja erotoman-gawiędziarz
Ogólnie zawsze na początku zawsze jest zauroczenie motocyklem żeby ocenic trzeba pojezdzić parę miesięcy wtedy mamy ogląd o jego wadach i zaletach
Przerobiłem viadro wszystkie v stromy ( każdym po ok roku)
teraz tiger 800 xr juz 1,5
i powiem to co jest w recenzjach a rzeczywiste wady i zalety to dwie różne bajki
Odnośnie szyby to jest z tego co widzę tzw suzuki turystyczna. Te foto jakąś specjana technika robione trochę dziwne ale szyba jest faktycznie pionowa.
Jeśli chodzi o zauroczenie z posta wyzej nakręciłem 1.8 kkm tym DE i to fajne moto. Co ciekawe brałem bez wcześniejszego kontaktu na żywo i jestem zadowolony. Wywalił bym tylko mapy zapłonu (na co to komu, trzeba się uczyć moto a to tylko komplikuje i zabiera miejsce na wyswietlaczu) oraz nawet kontrolę trakcji -800 jest tak miękka że to nie jest potrzebne. A w silnych sprzętach i tak nic nie daje chyba że jazda na wprost w deszczu ale to można zastąpić rozumem. W zakręcie i tak nie zareaguje na czas (przynajmniej z mojego doświadczeniania).
Zrobił już ktoś z was na 800 DE ponad 3tyś km?
Dzisiaj na FB na ogólnoświatowej grupie jakiś Niemiec poruszył temat seryjnych opon i ludzie twierdzą, że opony są tak kiepskie , że w okolicach 3k km nadają się do śmietnika.
Ja dochodzę do 2kkm ale nie zauważyłem niczego niepokojącego. Jednak te opony i tak trzeba jak najszybciej wymienić bo motocykl ma jakiś tam potencjał offroadowy ale z tymi oponami to tragedia. Na mokrej trawie ciężko ruszyć z miejsca.
Na mokrej trawie, to każde opony 80/20, nie mówiąc o typowych szosówkach, są słabe
Pytanie, ile jeździsz po takich "nawierzchniach"... Jeśli dużo lub często, to kup coś 50/50, tylko na asflacie będzie gorzej
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________ |Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Często to nie bo tu nie ma gdzie na mazowszu ale czasami zjeżdżam w polna drogę i to już przerasta fabryczne opony-mokra ziemia i gleba możliwa w każdej chwili. Poeksperymentuje na pewno i zdam relacje.
Moim 800DE mam 10300 km zrobione, oponę tylną wymieniłem przy 5800km ( DUNLOP TRAILMAX MIXTOUR) przed wyjazdem na Chorwację, ale jeszcze z 1000-1500km by pociągła przednia jest jeszcze ok. Głównie jazda w dwójkę, Chorwacja wiadomo, kufer centralny, kufry boczne max obciążenie.
Z racji że chciałem wymienić opony na bardziej agresywne + zrobiłem już 6.5 kkm + jest akcja na wymianę opon postanowiłem opony wymienić. Padło na scorpion rally str które podobno nie ujmują nic z winkli na asfalcie w ktorych 800 jezdzi fajnie.
Jako że sprzęt ma dętki co sprawia złapanie flaka w terenie problematycznym postanowiłem sam wymienić opony aby nabrać doświadczenia. Stwierdzam zatem że zaklejenie tylnej opony w tym motocyklu w warunkach polowych nie jest możliwe. Wynika to z niemożliwości zrzucenia (odbicia) tylnej gumy nawet stopka boczna (gdzie praktycznie już cały moto leżał na gumie). Być może wynika to z tego że to 17 więc dosyć sztywna. Dotyczy to oryginału jak i skorpionów. Przód da się zrzucić łyżkami. Porysowalem sobie przy tym doświadczeniu trochę złota felgę (bo w akcie desperacji poszły już żelazne łyżki od ciezarowki) ale wiem już teraz że guma w tym sprzęcie na zadupiu to koniec (nie mówiąc już o tym że jest bardzo mało miejsca pod siedzeniem nawet na mini kompresor).
Przemek czytając to co napisałeś wiem że podjąłem dobrą decyzję wywalając dętki. Zbliżam się już do 23tys bez dętek i przed pierwszym wyjazdem też się wachałem co robić. Decyzję podjąłem dosyć szybko jak zobaczyłem jak wygląda felga po zdejmowaniu opony w polu.
Popylam już jakiś czas w tym roku i jak ostatnio śmigałem w terenie i wyłączyłem kontrolę trakcji tak już jej nie włączyłem. W końcu to nie 200 KM i powiem Wam że moto jezdzi bez tego super fajnie. Wcześniej miałem uczucie, że podczas przyspieszania na pełnej pycie szedł jakby raz lepiej raz gorzej - nie mogłem tego rozgryźć (nie baralem pod uwage interwencji TC bo w koncu sprzet nie jest najmocniejszy). Teraz ciągnie zawsze fajnie, przewidywalnie, nie wiem po co w ogóle ta TC w tym modelu. Wiadomo, trzeba myśleć ale jestem ciekawy Waszych opinii czy ktoś ma podobne obserwacje czy tez może mi się tylko wydaje.